Het is idd 1 grote teringzooi, positief en negatief. Maar wel iets wat je absoluut een keer meegemaakt moet hebben.quote:Op zondag 26 december 2010 23:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hehe ja ik heb ervan gehoord. Dixies die niet schoongemaakt worden enzoEn het is supergoedkoop.
Ik, want het lijkt me vet en er komen zowaar vrij veelbands die ik nog niet gezien heb. Maar jij betaalt.quote:Op zondag 26 december 2010 23:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is idd 1 grote teringzooi, positief en negatief. Maar wel iets wat je absoluut een keer meegemaakt moet hebben.
Ik wil trouwens dit jaar naar HurricaneVette line-up tot nu toe en een kaartje is niet al te duur (100 euro voor 3 dagen volgens mij)
Wie heeft interesse?
quote:Op zondag 26 december 2010 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry.
Ik ga tv kijken. Groeten maar weer.
Kut KPN ik heb geen Match of the Dayquote:
Ziet er opzich al goed uit. Hoeveel gaat hier nog bij komen?quote:Op zondag 26 december 2010 23:21 schreef ValHallen het volgende:
http://festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=12180 Dit is bekend.
Het is in Duitsland trouwens
Ik moet zelf al mijn centjes bij elkaar sprokkelen dus neequote:Op zondag 26 december 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik, want het lijkt me vet en er komen zowaar vrij veelbands die ik nog niet gezien heb. Maar jij betaalt.
Wilde ik vorig jaar heen maar toch besloten naar Werchter te gaan. Had ik niet moeten doen.quote:Op zondag 26 december 2010 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand wel eens naar Rock am ring geweest?
Ik wilde vorig jaar gaan, maar toen toch maar naar Pinkpop gegaan.quote:Op zondag 26 december 2010 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand wel eens naar Rock am ring geweest?
quote:Op zondag 26 december 2010 23:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik moet zelf al mijn centjes bij elkaar sprokkelen dus neeMisschien je ouders lief aankijken?
Niet compleet lijstje:quote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Naar welke concerten/optredens zijn jullie geweest dan?
Reken op zo'n 70 bandsquote:Op zondag 26 december 2010 23:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ziet er opzich al goed uit. Hoeveel gaat hier nog bij komen?
Dit jaar was er een goeie lineup.quote:Op zondag 26 december 2010 23:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wilde ik vorig jaar heen maar toch besloten naar Werchter te gaan. Had ik niet moeten doen.
U2quote:Op zondag 26 december 2010 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet compleet lijstje:
Jewel in Royal Albert Hall London (1999)
Jewel in Cambridge (1999)
Pinkpop 1999
Pinkpop 2000
Pinkpop 2002
11x Krezip (in de prepopulaire tijd)
Green Lizard (vaak voorprogramma Krezip)
Crowded House in HMH
Cranberries in HMH
Sigur Rós in HMH
Jónsi in Paradiso
Jónsi in Eindhoven
U2 2x in Arena
Sting op universiteitsterrein Twente (met Ilse DeLange in voorprogramma)
Blof op universiteitsterrein Twente
Blof in Eindhoven
Ane Brun in Oosterpoort Groningen
Ane Brun in Tivoli Utrecht
Richard Thompson in Dublin
Ben er nog wat vergeten, maar dit lijstje schiet me zo te binnen.
Jij en Blof?quote:Op zondag 26 december 2010 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet compleet lijstje:
Jewel in Royal Albert Hall London (1999)
Jewel in Cambridge (1999)
Pinkpop 1999
Pinkpop 2000
Pinkpop 2002
11x Krezip (in de prepopulaire tijd)
Green Lizard (vaak voorprogramma Krezip)
Crowded House in HMH
Cranberries in HMH
Sigur Rós in HMH
Jónsi in Paradiso
Jónsi in Eindhoven
U2 2x in Arena
Sting op universiteitsterrein Twente (met Ilse DeLange in voorprogramma)
Blof op universiteitsterrein Twente
Blof in Eindhoven
Ane Brun in Oosterpoort Groningen
Ane Brun in Tivoli Utrecht
Richard Thompson in Dublin
Ben er nog wat vergeten, maar dit lijstje schiet me zo te binnen.
quote:Op zondag 26 december 2010 23:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vandaar de huillach. Maar komt goed schatjeWe vinden wel een constructie
Subtielquote:Op zondag 26 december 2010 23:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
oh ik heb wel geld trouwens dus het is eerder dat ik er geen geld aan uit wil geven denk ik
Wat zou hij van je willen?quote:Op zondag 26 december 2010 23:25 schreef CindieY het volgende:
Hoe één van m'n buurjongens me er altijd subtiel aan moeten herinneren dat we nog eens een flesje wijn zouden opentrekken en dat een aangeschoten CindieY zo gezellig is..
KEIHARDE SEKS.quote:
Watjequote:Op zondag 26 december 2010 23:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
oh ik heb wel geld trouwens dus het is eerder dat ik er geen geld aan uit wil geven denk ik
Hij heeft al een keer mee gedeeld dat ik wel mocht blijven slapen als ik niet meer naar huis wilde. Ik woon potverdriedubbeltjes op de zelfde verdieping en kan die paar meter nog wel kruipend doen als het moestquote:
Nogmaals: Wat zou hij van je willen?quote:Op zondag 26 december 2010 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij heeft al een keer mee gedeeld dat ik wel mocht blijven slapen als ik niet meer naar huis wilde. Ik woon potverdriedubbeltjes op de zelfde verdieping en kan die paar meter nog wel kruipend doen als het moest
Dat kunnen jullie nu zelf ook wel radenquote:Op zondag 26 december 2010 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nogmaals: Wat zou hij van je willen?
quote:Op zondag 26 december 2010 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij heeft al een keer mee gedeeld dat ik wel mocht blijven slapen als ik niet meer naar huis wilde. Ik woon potverdriedubbeltjes op de zelfde verdieping en kan die paar meter nog wel kruipend doen als het moest
een knuffelquote:Op zondag 26 december 2010 23:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat kunnen jullie nu zelf ook wel raden
Wat alle mannen willen.quote:Op zondag 26 december 2010 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nogmaals: Wat zou hij van je willen?
Ik vind jou ook wel aardig enzo.quote:
Wel terecht, dat is toch 2000 euroquote:Op zondag 26 december 2010 23:28 schreef Zeroku het volgende:
http://www.speld.nl/2010/(...)blokkeren-air-miles/
Ooh Gagaquote:Op zondag 26 december 2010 23:30 schreef Cee het volgende:
Ik zat gisteren toevallig te bedenken welke concerten ik dit jaar heb bezocht. Niet heel veel, voor zover ik me kan herinneren:
Mika (HMH)
Lady GaGa (Gelredome & Ahoy')
Adam Lambert (3fm & Paradiso)
Clouseau (Antwerpen)
Jurk! (Effenaar)
Crowded House (HMH)
Waylon (013)
Het concert waar ik vooraf de minste verwachtingen van had is uiteindelijk mijn favoriete concert van dit jaar gebleken: Crowded House.
Oh Jurk! wil ik ook nog zien.quote:Op zondag 26 december 2010 23:30 schreef Cee het volgende:
Ik zat gisteren toevallig te bedenken welke concerten ik dit jaar heb bezocht. Niet heel veel, voor zover ik me kan herinneren:
Mika (HMH)
Clouseau (Antwerpen)
Jurk! (Effenaar)
Crowded House (HMH)
Waylon (013)
Het concert waar ik vooraf de minste verwachtingen van had is uiteindelijk mijn favoriete concert van dit jaar gebleken: Crowded House.
quote:
Mooi nummer om mee af te sluiten, deze keer maar niet tot half 4 doorgaanquote:
quote:
Herkenbaarquote:Het concert waar ik vooraf de minste verwachtingen van had is uiteindelijk mijn favoriete concert van dit jaar gebleken: Crowded House.
Bis laterquote:Op zondag 26 december 2010 23:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi nummer om mee af te sluiten, deze keer maar niet tot half 4 doorgaan.
Tot morgen menschen!![]()
Trusten!quote:Op zondag 26 december 2010 23:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een paar flink grote namenquote:Op zondag 26 december 2010 23:30 schreef Cee het volgende:
Mika (HMH)
Clouseau (Antwerpen)
Jurk! (Effenaar)
Crowded House (HMH)
Waylon (013)
Slaapze!quote:Op zondag 26 december 2010 23:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was erg leuk! Ik had ze eerder dat jaar nog in het theater gezien, nu werd het in de Effenaar met de zelfde nummers een heel ander soort concert. Guus Meeuwis was de verrassings-support act.quote:Op zondag 26 december 2010 23:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh Jurk! wil ik ook nog zien.
Nee, valt mee iddquote:Op zondag 26 december 2010 23:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben dit jaar serieus naar vrijwel geen concerten geweest!Oja Two Door Cinema Club. En Gorillaz, maar dat had ik gewonnen (was wel één van de vetste concerten waar ik ben geweest trouwens). Wel Lowlands en Werchter, Extrema Outdoor en nog wat feestjes met verschillende DJ's/artiesten maar like. Twee concerten.
IK vind het nou ja niet veel, maar weinig ook niet..quote:
Ik vind twee concerten echt weinig.quote:Op zondag 26 december 2010 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
IK vind het nou ja niet veel, maar weinig ook niet..
tis maar wat je probleem noemtquote:Op zondag 26 december 2010 23:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind twee concerten echt weinig.Maar ik zie dus 90% van de artiesten die ik wil zien al op festivals/heb ze al gezien.
Da's een beetje mijn probleem.
Ze zijn...apart. Ze zijn gelikt, je komt ogen en oren tekort, er is weinig ruimte voor spontaniteit, je moet ervan houden. Ik hou er wel van omdat ik haar muziek zo te gek vind en die hele entourage eromheen, van haar kan ik het hebben.quote:Op zondag 26 december 2010 23:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vraagje, hoe zijn die concerten van Gaga eigenlijk? Ik kan me totaal niet voorstellen hoe zo'n concert te werk gaat, heb ik ook bij Madonna, Rihanna en dat soort spul. Ik ben alleen gore bandjes en DJ's gewend
quote:Op zondag 26 december 2010 23:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd over het feit dat Roel 11x naar Krezip is geweest. Heb je ze ook al in 2000 gezien Roel?
Krijg ik ook steeds meer last van ja. Maar clubtours zijn over het algemeen toch altijd leuker dan festivaltours. En sommige artiesten weten nog echt een nieuwe dimensie aan hun concert geven. Je hoort tegenwoordig zoveel artiesten die de liedjes bijna overzingen van het albumquote:Op zondag 26 december 2010 23:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind twee concerten echt weinig.Maar ik zie dus 90% van de artiesten die ik wil zien al op festivals/heb ze al gezien.
Da's een beetje mijn probleem.
200 keer..quote:Op zondag 26 december 2010 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waren allemaal in 1999/2000, net voordat ze op Pinkpop stonden. Toen traden ze véél op, overal in zaaltjes in NL en België. Kwam daardoor een leuk vriendinnetje tegen en gingen we naar heel wat optredens. Ik ken mensen die Krezip alleen al in die jaren bijna 200 keer hebben gezien...
True, festivalconcerten zijn doorgaans minder leuk (behalve op LL want daar is het in tenten en dan is er gelijk 10x meer sfeer). Maar ik ga er dan geen geld meer voor betalen zegmaar, tenzij het onder de 20 euro is.quote:Op zondag 26 december 2010 23:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Krijg ik ook steeds meer last van ja. Maar clubtours zijn over het algemeen toch altijd leuker dan festivaltours. En sommige artiesten weten nog echt een nieuwe dimensie aan hun concert geven. Je hoort tegenwoordig zoveel artiesten die de liedjes bijna overzingen van het album
quote:Op zondag 26 december 2010 23:39 schreef ValHallen het volgende:
Damn wat heb ik vroeger veel naar Radiohead geluisterd..Paranoid Android
Of onder de 20 euro, of het moet 1 van mijn favorieten zijn. Voor de rest: eens. Tentconcerten zijn toch net iets leuker dan openluchtconcerten.quote:Op zondag 26 december 2010 23:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
True, festivalconcerten zijn doorgaans minder leuk (behalve op LL want daar is het in tenten en dan is er gelijk 10x meer sfeer). Maar ik ga er dan geen geld meer voor betalen zegmaar, tenzij het onder de 20 euro is.
Paar van m'n vrienden waren ook dat soort fans!quote:Op zondag 26 december 2010 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waren allemaal in 1999/2000, net voordat ze op Pinkpop stonden. Toen traden ze véél op, overal in zaaltjes in NL en België. Kwam daardoor een leuk vriendinnetje tegen en gingen we naar heel wat optredens. Ik ken mensen die Krezip alleen al in die jaren bijna 200 keer hebben gezien...
Fake Plastic Treesquote:Op zondag 26 december 2010 23:39 schreef ValHallen het volgende:
Damn wat heb ik vroeger veel naar Radiohead geluisterd..Paranoid Android
Airbagquote:Op zondag 26 december 2010 23:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jigsaw Falling Into Place![]()
![]()
Videotape
![]()
![]()
Alles
Echt kut dat ik ze toen ik naar dat concert ging nog niet zo goed kende als dat ik nu doe. Is beetje in een waas voorbij gegaan, heel jammer (zeker omdat het 60 euro kostte
).
Ja true. Of het moet niet op festivals hier komen zoals Rihannaquote:Op zondag 26 december 2010 23:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Of onder de 20 euro, of het moet 1 van mijn favorieten zijn. Voor de rest: eens. Tentconcerten zijn toch net iets leuker dan openluchtconcerten.
Electioneeringquote:Op zondag 26 december 2010 23:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Airbag
Ik heb ze nog nooit live gezien1 van de weinige acts die ik nog MOEt zien
Idd. hoor dit nummer voor het eerstquote:Op zondag 26 december 2010 23:42 schreef Cee het volgende:
Ik weet bij Linkin Park altijd hoe het nummer gaat, ookal hoor ik het nummer voor het eerst.
Ik hoorde het ookquote:Op zondag 26 december 2010 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
"een fijne 2e kerstdag/avond"
Voor de 15 minuten die er nog zijn ja
quote:Op zondag 26 december 2010 23:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Electioneeringen natuurlijk de usuals suspect: Karma Police
quote:Op zondag 26 december 2010 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd. hoor dit nummer voor het eerst
Herkenbaar jaquote:Op zondag 26 december 2010 23:42 schreef Cee het volgende:
Ik weet bij Linkin Park altijd hoe het nummer gaat, ookal hoor ik het nummer voor het eerst.
Dat wist je al van tevoren zei je netquote:
Idd ja. Zijn ze doorgebroken, worden ineens de mensen die daar mede voor gezorgd hebben 'vergeten'. Treurig. Ben niet heel lang daarna ook afgehaakt. Was wel mooi geweestquote:Op zondag 26 december 2010 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Paar van m'n vrienden waren ook dat soort fans!Die waren half bevriend met ze geworden. Na 'I would stay' keek Sjakkelien ze met de nek aan.
Ik zag ze voor 't eerst toen ze in m'n dorp in een festival optraden, bandje van een vriend van me moest er spelen en Krezip trad na hun op. Ze zaten bij mij op school en ik had een week daarvoor een artikel over ze gelezen, vond het wel geinig dus ik ben blijven kijken, stond daar een zooitje brugwuppen (lees: klasgenoten) helemaal los te gaan voor het podium en dan dus de Krezip-wuppen op het podium.
Blijft toch wel een grappig fenomeen. Niet dat het The Beatles waren die daar nog onontdekt stonden maar toch.
Jep.quote:Op zondag 26 december 2010 23:44 schreef CindieY het volgende:
Dit is zeker van het oudere Linkin Park-werk?
En toen werd je fan van Dries.quote:Op zondag 26 december 2010 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd ja. Zijn ze doorgebroken, worden ineens de mensen die daar mede voor gezorgd hebben 'vergeten'. Treurig. Ben niet heel lang daarna ook afgehaakt. Was wel mooi geweest.
Zijn er weinigquote:Op zondag 26 december 2010 23:44 schreef Cee het volgende:
Deze kan ik helemaal meerappen!
niet trots op zijn cee
Mijn vader vroeg een paar jaar terug of ik mee wilde naar RS, ik jaa tof. Zeg ik na ee npaar maanden 'yo gaan we nog?'. "Oh ik dacht dat je niet meewilde?"quote:Op zondag 26 december 2010 23:46 schreef ValHallen het volgende:
Hebben jullie trouwens nog artiesten die nog per se wilt zien voordat je dood gaat?
Ik wil Led Zeppelin, Radiohead en Rolling Stones nog heel graag een keer zien.
Muse, sowieso.. maar dat zal wel goed komen, liefst dit jaar nog. En eigenlijk Oasis, daar hoop ik nog altijd op. Verder niet zo eigenlijk...quote:Op zondag 26 december 2010 23:46 schreef ValHallen het volgende:
Hebben jullie trouwens nog artiesten die nog per se wilt zien voordat je dood gaat?
Wat levende artiesten betreft: Coldplay. Hopelijk, in 2011.quote:Op zondag 26 december 2010 23:46 schreef ValHallen het volgende:
Pinkpop?quote:Op zondag 26 december 2010 23:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat levende artiesten betreft: Coldplay. Hopelijk, in 2011.
Take That reformed. Gaat ook gebeuren in 2011.
Wtfoks. Is dat met Coldplay?quote:
JA !!!! Dat is de enige band die ik écht echt echt heel graag nog wil zien. En Daft Punk. Verder ben ik zeer verwend.quote:Op zondag 26 december 2010 23:51 schreef ValHallen het volgende:
Oh en Blur moet ik nog zien. Maar die heb ik al half gezien dankzij Gorillaz
Vervelende mega concertenquote:
Ik heb ze in 1995 gezien, Paradiso of Melkweg was 't volgens mij, geweldig concert. En een jaar later nog een keer gezien, in Tivoli. Dat zelfde jaar ook Oasis gezien in Tivoli, werd wel voortijdig afgekapt omdat Liam er geen zin meer in had. Was te verwachten.quote:Op zondag 26 december 2010 23:51 schreef ValHallen het volgende:
Oh en Blur moet ik nog zien. Maar die heb ik al half gezien dankzij Gorillaz
Nee het was prachtig.quote:Op zondag 26 december 2010 23:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vervelende mega concerten
Heb er goddank maar een paar meegemaakt en maar 1 was echt memorabel (Bowie)
Ik heb Oasis THANK GOD op Rock Werchter gezien in 2009. Wel maar half want we zaten bij Jason Mraz en mijn ex wilde dat graag zienquote:Op zondag 26 december 2010 23:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ze in 1995 gezien, Paradiso of Melkweg was 't volgens mij, geweldig concert. En een jaar later nog een keer gezien, in Tivoli. Dat zelfde jaar ook Oasis gezien in Tivoli, werd wel voortijdig afgekapt omdat Liam er geen zin meer in had. Was te verwachten.
quote:
Ik ben jaloers.quote:Op zondag 26 december 2010 23:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ze in 1995 gezien, Paradiso of Melkweg was 't volgens mij, geweldig concert. En een jaar later nog een keer gezien, in Tivoli. Dat zelfde jaar ook Oasis gezien in Tivoli, werd wel voortijdig afgekapt omdat Liam er geen zin meer in had. Was te verwachten.
klopt, maar die hebben vaak ook van die balonnen, daarom dacht ik er even aanquote:Op zondag 26 december 2010 23:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeker geen Muse, die zijn veel grootser qua aankleding
Dat idd. Coldplay had wel een supervette lichtshow trouwens en wat je ziet waren allemaal vlindertjes.quote:Op zondag 26 december 2010 23:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeker geen Muse, die zijn veel grootser qua aankleding
Masters of rock toch? Net na de val van het communismequote:
OMGquote:Op zondag 26 december 2010 23:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.
Ik ken trouwens iemand die in 1994 als enige van zijn vriendengroep een kaartje voor Nirvana had. Hij was een enorme fan en had ze nog nooit gezien maar had geen zin om in zijn eentje te gaan dus kaartje doorverkocht. Een paar maanden later was Kurt dood![]()
Is dat in de brabanthallen?quote:Op zondag 26 december 2010 23:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat idd. Coldplay had wel een supervette lichtshow trouwens en wat je ziet waren allemaal vlindertjes.Die ik nog steeds heb
Muse was mijn eerste concert hehe.
[ afbeelding ]
Da's Muse.
En OMG ik zie net dat 90% van mijn Musefoto's/filmpjes weg zijn wth.
1462 27-12-2010 - 0:00 JOVINK & DE VOEDERBIETELS - KLASSE GOED TE PASSEquote:Op zondag 26 december 2010 23:56 schreef borisz het volgende:
1459 27-12-2010 - 0:00 TEGAN & SARA - BACK IN YOUR HEAD
1460 27-12-2010 - 0:00 ISLEY BROTHERS - WORK TO DO
1461 27-12-2010 - 0:00 RADIOHEAD - KARMA POLICE
1462 27-12-2010 - 0:00 JOVINK & DE VOEDERBIETELS - KLASSE GOED TE PASSE
1463 27-12-2010 - 0:00 TONIC - IF YOU COULD ONLY SEE
1464 27-12-2010 - 0:00 UB40 - KINGSTON TOWN
1465 27-12-2010 - 0:00 COLDPLAY - GOD PUT A SMILE UPON YOUR FACE
1466 27-12-2010 - 0:00 ACDA & DE MUNNIK - ALS HET VUUR GEDOOFD IS
1467 27-12-2010 - 0:00 STING - RUSSIANS
1468 27-12-2010 - 0:00 NIZLOPI - JCB SONG
1469 27-12-2010 - 0:00 PET SHOP BOYS - ALWAYS ON MY MIND
1470 27-12-2010 - 0:00 GORILLAZ - SUPERFAST JELLYFISH
1471 27-12-2010 - 0:00 STYLE COUNCIL - SHOUT TO THE TOP
1472 27-12-2010 - 0:00 JUNKIE XL/ELVIS PRESLEY - LITTLE LESS CONVERSATION
Moskouquote:
Dikke setlistquote:Op zondag 26 december 2010 23:56 schreef Cee het volgende:
Vind ik gewoon de setlists van het Blur concert online!
http://www.vblurpage.com/gigography/1996/0322_paradiso.htm
Edit: Vredenburg was het
http://www.vblurpage.com/gigography/1997/0429_vredenburg.htm
quote:Op zondag 26 december 2010 23:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
ik ben meer van de andere kant van het grote gevechtquote:Op zondag 26 december 2010 23:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dikke setlistDe beste Britpop band uiteraard.
Was ik ook, 2006. Had ze toen ook op Lowlands gezien en dat blijft mijn beste Muse ervaring. Dat was echt WTF vet!quote:
Hyvesquote:Op zondag 26 december 2010 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yeah dat was voor mij toen, was ook mijn eerste concert. Beter heb ik de filmpjes en foto's nog op mijn PC maar ik vrees het ergste.quote:Op zondag 26 december 2010 23:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was ik ook, 2006. Had ze toen ook op Lowlands gezien en dat blijft mijn beste Muse ervaring. Dat was echt WTF vet!
Oasis heeft in my honest opinion maar 1,5 goede albums gemaakt. Blur zeker 3. En muzikaal veel gevarieerder.quote:Op zondag 26 december 2010 23:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik ben meer van de andere kant van het grote gevecht
Dan zie je geen fuckquote:Op maandag 27 december 2010 00:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar wtf trouwens @ dat publiek. Wat nou als je achteraan staat?
Dan kunnen ze achteraf sterke verhalen vertellen over dat ze erbij waren en bijna vooraan stonden tegen onbekendenquote:
gevarieerder ben ik met je eens, maar ik vind werkelijk elk album en nummer tof van Oasis, vooral als Noel de microfoon paktquote:Op maandag 27 december 2010 00:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oasis heeft in my honest opinion maar 1,5 goede albums gemaakt. Blur zeker 3. En muzikaal veel gevarieerder.
Ik help het je hopen. Had je toen ook de Arctic Monkeys gezien? en Iggy Pop?quote:Op maandag 27 december 2010 00:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yeah dat was voor mij toen, was ook mijn eerste concert. Beter heb ik de filmpjes en foto's nog op mijn PC maar ik vrees het ergste.
quote:
Nee brabanthallen was mijn eerste concert.quote:Op maandag 27 december 2010 00:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Had je toen ook de Arctic Monkeys gezien? en Iggy Pop?
Noel is idd overduidelijk de meer getalenteerde van de 2 broersquote:Op maandag 27 december 2010 00:02 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
gevarieerder ben ik met je eens, maar ik vind werkelijk elk album en nummer tof van Oasis, vooral als Noel de microfoon pakt
Okidoki.quote:Op maandag 27 december 2010 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
Lars Ulrich, drummer van Metallica was trouwens jarig 4 minuten terug (gister)
Ja hoorquote:
Ja ook leukquote:
Dat klinkt leukquote:Op maandag 27 december 2010 00:03 schreef Cee het volgende:
[..]Ja hoor, prima vermaakt! Lekkere winterwandeling gemaakt door de sneeuw. Daarna gegeten, kado's uitgepakt, spelletje gespeeld en weer naar huis.
Eén van de weinige artiesten die ik heb gezien die me buikspierpijn hebben bezorgd van het stuiteren en springenquote:
Mooiquote:Op maandag 27 december 2010 00:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja hoorgezellig met familie samengeweest, en vanavond ben ik uit eten geweest met mn ouders en zusje. Was echt heerlijk!
![]()
![]()
Moet je eens naar The Subs of The Bloody Beetroots gaan. Vooral die laatstequote:Op maandag 27 december 2010 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eén van de weinige artiesten die ik heb gezien en die me buikspierpijn hebben bezorgd van het stuiteren en springen
2 van mijn favoriete concertenquote:Op maandag 27 december 2010 00:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee brabanthallen was mijn eerste concert.
AM wil ik nog een keer zien. En Kraftwerk trouwens ook.
Hey!quote:Op maandag 27 december 2010 00:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, ruim na de SR, is het weer veilig om in dit topic te komen?
Elvis zei "C'mon, c'mon", dus ik dacht van wel
Wat noem jij veilig?quote:Op maandag 27 december 2010 00:05 schreef Jannekje7 het volgende:
die eerste lijkt wel goed te komen, deze Lowlandsquote:Op maandag 27 december 2010 00:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee brabanthallen was mijn eerste concert.
AM wil ik nog een keer zien. En Kraftwerk trouwens ook.
Natuurlijk is Kraftwerk beter dan Underworld.quote:Op maandag 27 december 2010 00:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
2 van mijn favoriete concertende koude aapjes 2 keer gezien en 2 keer top! Kraftwerk op Pukkelpop en dat was nogal onverwacht geniaal. Het was zelfs beter dan Underworld en dat zeg ik eigenlijk nooit als het op dance ervaringen aankomt. DJ Shadow staat trouwens een goede 3e.
Nog steeds druk, maar wel gezellig drukquote:Op maandag 27 december 2010 00:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik hoop Chemical Brothers voor Lowlands.quote:Op maandag 27 december 2010 00:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
die eerste lijkt wel goed te komen, deze Lowlands
quote:1472 27-12-2010 - 0:00 JUNKIE XL/ELVIS PRESLEY - LITTLE LESS CONVERSATION 3
1471 27-12-2010 - 0:00 STYLE COUNCIL - SHOUT TO THE TOP 3
1470 27-12-2010 - 0:00 GORILLAZ - SUPERFAST JELLYFISH 3
1469 27-12-2010 - 0:00 PET SHOP BOYS - ALWAYS ON MY MIND 2
1468 27-12-2010 - 0:00 NIZLOPI - JCB SONG 3
1467 27-12-2010 - 0:00 STING - RUSSIANS 2
1466 27-12-2010 - 0:00 ACDA & DE MUNNIK - ALS HET VUUR GEDOOFD IS 3
1465 27-12-2010 - 0:00 COLDPLAY - GOD PUT A SMILE UPON YOUR FACE 6
1464 27-12-2010 - 0:00 UB40 - KINGSTON TOWN 2
1463 27-12-2010 - 0:00 TONIC - IF YOU COULD ONLY SEE 3
1462 27-12-2010 - 0:00 JOVINK & DE VOEDERBIETELS - KLASSE GOED TE PASSE 4
1461 27-12-2010 - 0:00 RADIOHEAD - KARMA POLICE 6
1460 27-12-2010 - 0:00 ISLEY BROTHERS - WORK TO DO 1
1459 27-12-2010 - 0:00 TEGAN & SARA - BACK IN YOUR HEAD 3
wow wtf echt.quote:Op maandag 27 december 2010 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Rod Steward treedt op met 3,5 mil toeschouwerd
Daar ziet toch ook niemand een fuck vanquote:Op maandag 27 december 2010 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Het was anders een close call. Underworld is bloedgoed.quote:Op maandag 27 december 2010 00:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Natu
[..]
Natuurlijk is Kraftwerk beter dan Underworld.
Ligt aan de schermenquote:Op maandag 27 december 2010 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar ziet toch ook niemand een fuck van
Wtf. Waar?quote:Op maandag 27 december 2010 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het!quote:Op maandag 27 december 2010 00:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nog steeds druk, maar wel gezellig druk
Misschien maar beter ook, bij Rod Stewartquote:Op maandag 27 december 2010 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar ziet toch ook niemand een fuck van
Dan is het veilig.quote:Op maandag 27 december 2010 00:07 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Mexicaantje
[..]
Dat er niet elke minuut een nieuw topic is
Ik heb ze zien soundchecken een maand terug. Mocht helaas niet naar het concert (althans niet gratisquote:Op maandag 27 december 2010 00:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het was anders een close call. Underworld is bloedgoed.
Copacabana.quote:
Copacabana beachquote:
Wij hebben elkaar nog niet ontmoet, aangenaam!quote:Op maandag 27 december 2010 00:07 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Mexicaantje
[..]
Dat er niet elke minuut een nieuw topic is
quote:Op maandag 27 december 2010 00:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar nog niet ontmoet, aangenaam!
Ik ben een nieuwe topicvervuiler
Sund meid. Ik vond Prodigy trouwens nogal tegenvallen de enige keer dat ik ze zagquote:Op maandag 27 december 2010 00:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb ze zien soundchecken een maand terug. Mocht helaas niet naar het concert (althans niet gratis).
Kapot.quote:
Wij stonden in de 2e ring bij Coldplay @Ahoy. Best k*tplaatsen, totdat ze halverwege tijdens de show op 1m van ons vandaan op een minipodium midden in het publiek, The Scientist akoestisch kwamen doen <3 . K*tplaatsen ftwquote:Op maandag 27 december 2010 00:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar wtf trouwens @ dat publiek. Wat nou als je achteraan staat?
WTF is datquote:
Hoi Valhallen, welkom!quote:Op maandag 27 december 2010 00:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar nog niet ontmoet, aangenaam!
Ik ben een nieuwe topicvervuiler
quote:Op maandag 27 december 2010 00:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Roel!
Jouw sneeuwfoto's van de laatste dagen Roeleren!
Ik vond ze gruwelijk vet op Werchter 2009 maar ik was ZO moe en mijn ex zat de hele tijd te zeiken adt ik moest gaan zitten (DUDE LAAT ME DANSEN) en ik dacht oh ik ga z e op LL nog een keer zien. En toen hadden we besloten niet naar LL te gaan maar naar Spanje, kaartje verkocht. En toen bedacht ik me dat hij niet zo leuk was en toen utigemaakt. Geen Spanje en geen Lowlands.quote:Op maandag 27 december 2010 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sund meid. Ik vond Prodigy trouwens nogal tegenvallen de enige keer dat ik ze zagIk was er van overtuigd dat dat het meest gruwelijke concert ooit zou worden
Art gallery in Graz.quote:Op maandag 27 december 2010 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
WTF is datlijkt wel een aparte wijnfles met meerdere halsen
Woon jij in Eindhoven?quote:Op maandag 27 december 2010 00:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hoi Valhallen, welkom!
Ik ben Janneke, 24 jaar oud, woonachtig/woonloos in Eindhoven en werkzaam als pedagoge. Ben alweer een paar jaartjes trouw 3FMfan en op en af actief hier int topic aanwezig. Momenteel weer iets actiever
How 'bout you?
Stephan, 23 jaar, Woonachtig in het pittoreske Nieuwaal en pas gestopt met een opleiding dus vrijetijdsmanager. Ik was een dolende ziel op het Fok! forum totdat ik eigenlijk per ongeluk op het 3fm serious topic klikte. Een nieuwe verslaving was geboren.quote:Op maandag 27 december 2010 00:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hoi Valhallen, welkom!
Ik ben Janneke, 24 jaar oud, woonachtig/woonloos in Eindhoven en werkzaam als pedagoge. Ben alweer een paar jaartjes trouw 3FMfan en op en af actief hier int topic aanwezig. Momenteel weer iets actiever
How 'bout you?
quote:Op maandag 27 december 2010 00:12 schreef Bol_Wan het volgende:
Grappig trouwens dat de 3Fm kliek zich verplaatst naar het zuiden, al die Groningers druipen af
Waar ligt Nieuwaal ergens?quote:Op maandag 27 december 2010 00:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Stephan, 23 jaar, Woonachtig in het pittoreske Nieuwaal en pas gestopt met een opleiding dus vrijetijdsmanager. Ik was een dolende ziel op het Fok! forum totdat ik eigenlijk per ongeluk op het 3fm serious topic klikte. Een nieuwe verslaving was geboren.
Hans komt wel weer terug, he always doesquote:Op maandag 27 december 2010 00:12 schreef Bol_Wan het volgende:
Grappig trouwens dat de 3Fm kliek zich verplaatst naar het zuiden, al die Groningers druipen af
Geboren Groninger en daar momenteel ook aanwezigquote:Op maandag 27 december 2010 00:12 schreef Bol_Wan het volgende:
laten we het hopen, hij wil met pensioenquote:Op maandag 27 december 2010 00:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hans komt wel weer terug, he always does
En logisch dat er nu meer mensen van rondom eindhoven zich aanmelden met dat Glazen Huis op de Markt
quote:Op maandag 27 december 2010 00:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Stephan, 23 jaar, Woonachtig in het pittoreske Nieuwaal en pas gestopt met een opleiding dus vrijetijdsmanager. Ik was een dolende ziel op het Fok! forum totdat ik eigenlijk per ongeluk op het 3fm serious topic klikte. Een nieuwe verslaving was geboren.
Yo. Al ben ik wel woningzoekend momenteel, maar door werk en vrienden wel verbonden aan Eindhoven.quote:Op maandag 27 december 2010 00:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Woon jij in Eindhoven?Wist ik niet.
Geboren in Lelystad, tot m'n derde woonachtig geweest in Dronten, toen naar Brummen verhuisd, vervolgens naar Zutphen en woon nu sinds september ook in Eindhoven!quote:Op maandag 27 december 2010 00:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Yo. Al ben ik wel woningzoekend momenteel, maar door werk en vrienden wel verbonden aan Eindhoven.
Waar kom jij eigenlijk vandaan?
Ik dacht al, hij komt maar nietquote:Op maandag 27 december 2010 00:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
PSBBBBBBB ALARM![]()
![]()
Dat denken we er zelf maar ff bij dus
Volgens mij ken ik jou eigenlijk ook nog niet, bij dezen dan nog een verlaat maar welgemeendquote:Op maandag 27 december 2010 00:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alweer? Waarom nu weer dan?quote:Op maandag 27 december 2010 00:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
laten we het hopen, hij wil met pensioen
Vlakbij Zaltbommel, als je dat kent. Voor de forumnerds: Zaltbommel is de geboorte- en woonplaats van uberfokker tong80.quote:Op maandag 27 december 2010 00:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
Waar ligt Nieuwaal ergens?
Eureka. Ik ken Zaltbommel wel maar weet niet waar het ligt *googlet*quote:Op maandag 27 december 2010 00:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vlakbij Zaltbommel, als je dat kent. Voor de forumnerds: Zaltbommel is de geboorte- en woonplaats van uberfokker tong80.
Nieuwaal is een dorp van +/- 700 inwoners.
Mijn leven is spannender:quote:Op maandag 27 december 2010 00:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geboren in Lelystad, tot m'n derde woonachtig geweest in Dronten, toen naar Brummen verhuisd, vervolgens naar Zutphen en woon nu sinds september ook in Eindhoven!
haha, laten we het hopen. Nu omdat hij de 150 000 (oid) posts nadertquote:Op maandag 27 december 2010 00:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Alweer? Waarom nu weer dan?
Maar Hansch kan ons niet missen, echt nietwe zijn te leuk
Thanks!quote:Op maandag 27 december 2010 00:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik jou eigenlijk ook nog niet, bij dezen dan nog een verlaat maar welgemeendWelkom
Wat is datquote:
Ow echt waar? Welke wijk woon je?quote:Op maandag 27 december 2010 00:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geboren in Lelystad, tot m'n derde woonachtig geweest in Dronten, toen naar Brummen verhuisd, vervolgens naar Zutphen en woon nu sinds september ook in Eindhoven!
Oh.quote:
Bij 100.000 posts in het 3FM topic wil hij met pensioen:quote:Op maandag 27 december 2010 00:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Alweer? Waarom nu weer dan?
Maar Hansch kan ons niet missen, echt nietwe zijn te leuk
GODVERDOMME. Sorry dat ik vloek (Kerst is voorbij, het mag weer) maar ik heb daar youtube filmpjes van gezien en ik ben zo ongelofelijk pestpokkes jaloers op die mensen (lees: jou). Wat had me dat ontzettend gaaf geleken.quote:Op maandag 27 december 2010 00:10 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Wij stonden in de 2e ring bij Coldplay @Ahoy. Best k*tplaatsen, totdat ze halverwege tijdens de show op 1m van ons vandaan op een minipodium midden in het publiek, The Scientist akoestisch kwamen doen <3 . K*tplaatsen ftw
Geldropquote:Op maandag 27 december 2010 00:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow echt waar? Welke wijk woon je?
Ik heb eerst op industrieterrein De Hurk (anti-kraak) gewoond, toen in Woensel-west (jeuj...), en nu half in Geldrop en half in Gestel. En dus zoekende naar zelfstandige woonruimte in Eindhoven, Geldrop, Nuenen of Son en Breugel. Mocht iemand iets weten...
Wehehehquote:Op maandag 27 december 2010 00:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zie de Van HeemstrawegOp Baron van Heemstra was ik verliefd.
Barrier!quote:Op maandag 27 december 2010 00:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow echt waar? Welke wijk woon je?
Ik heb eerst op industrieterrein De Hurk (anti-kraak) gewoond, toen in Woensel-west (jeuj...), en nu half in Geldrop en half in Gestel. En dus zoekende naar zelfstandige woonruimte in Eindhoven, Geldrop, Nuenen of Son en Breugel. Mocht iemand iets weten...
Doet hij toch nietquote:Op maandag 27 december 2010 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij 100.000 posts in het 3FM topic wil hij met pensioen:
http://www.piles.nl/fok/index.php?user_id=47470
Nog minder dan 6.000
Of we moeten zorgen dat hij het vergeet ofzo, door als hij er nog 10 moet gewoon heel veel op hem reageren, dan reageert hij terug en heeft hij er 1 teveel, dan zegt hij: oh ik stop wel bij 200.000quote:
En temidden van die rommel, ROMMEL, dreeeef de torenspits van bimbambommel!quote:Op maandag 27 december 2010 00:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vlakbij Zaltbommel, als je dat kent. Voor de forumnerds: Zaltbommel is de geboorte- en woonplaats van uberfokker tong80.
Nieuwaal is een dorp van +/- 700 inwoners.
Ja dat was magisch.quote:Op maandag 27 december 2010 00:17 schreef Cee het volgende:
[..]
GODVERDOMME. Sorry dat ik vloek (Kerst is voorbij, het mag weer) maar ik heb daar youtube filmpjes van gezien en ik ben zo ongelofelijk pestpokkes jaloers op die mensen (lees: jou). Wat had me dat ontzettend gaaf geleken.
Schande dat ik ze nog steeds niet live gezien heb.
Nop!quote:Op maandag 27 december 2010 00:16 schreef CindieY het volgende:
Gaan we nou voorstelrondjes doen? Heb geloof in de zomer mee gepost in de zomer, maar of de 3FM-users me daar nog van kennen
Of all places!quote:Op maandag 27 december 2010 00:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geldrop. Daar ging ik 5 jaar naar school. Ik woon in Mierlo
.
Haha jaquote:Op maandag 27 december 2010 00:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nop!
Vertel maar wie je bent, mss gaat er een belletje rinkelen?
(al was ik in de zomer te druk om mee te posten zelf...)
[..]
Of all places!![]()
DaMook woont hier ook al ergens.quote:Op maandag 27 december 2010 00:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haha ja. Ik merk dat er best veel mensen hier in de buurt wonen
.
Da's toch bij Eindhoven en dan extra gas geven richting Limburg?quote:Op maandag 27 december 2010 00:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja ik heb dus geen ideee waar Geldrop ligt.
vlakbij Eindhovenquote:Op maandag 27 december 2010 00:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Je woont er fakking naast...quote:Op maandag 27 december 2010 00:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja d at eerste wist ik want ik ken superveel mensen die er vandaan komen of die ik erover hoor. Maar nu weet ik het nog iets meer yay.quote:Op maandag 27 december 2010 00:21 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vlakbij EindhovenBeetje tussen Eindhoven en Helmond in volgens mij.. Wel een gat overigens
Jouw username doet me ook geen belletje rinkelen hoorquote:Op maandag 27 december 2010 00:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nop!
Vertel maar wie je bent, mss gaat er een belletje rinkelen?
(al was ik in de zomer te druk om mee te posten zelf...)
Ten oosten van Eindhoven, eigenlijk vrijwel tegen Tongelre aan.quote:Op maandag 27 december 2010 00:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Whehe, dat ligt bijna naast Ehvquote:Op maandag 27 december 2010 00:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja en nog meer mensjes uit deze SC en TAL SCquote:Op maandag 27 december 2010 00:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
DaMook woont hier ook al ergens.
Daar jaquote:Op maandag 27 december 2010 00:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's toch bij Eindhoven en dan extra gas geven richting Limburg?
quote:Op maandag 27 december 2010 00:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ten oosten van Eindhoven, eigenlijk vrijwel tegen Tongelre aan.
Pak vanaf Eindhoven de stoptrein naar Weert, en eerste station is Geldrop
Niet te veel want dan kom je bij mij uitquote:Op maandag 27 december 2010 00:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's toch bij Eindhoven en dan extra gas geven richting Limburg?
Waar leef jij?quote:Op maandag 27 december 2010 00:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Niet te veel want dan kom je bij mij uit
Brabantquote:
Inderdaad val als Amsterdammer helemaal uit de toon.quote:
Duh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als huidig Zwollenaar ik ook. En geboren Groningse. Waar zijn Pino en Hans?quote:Op maandag 27 december 2010 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad val als Amsterdammer helemaal uit de toon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |