Geboren in Lelystad, tot m'n derde woonachtig geweest in Dronten, toen naar Brummen verhuisd, vervolgens naar Zutphen en woon nu sinds september ook in Eindhoven!quote:Op maandag 27 december 2010 00:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Yo. Al ben ik wel woningzoekend momenteel, maar door werk en vrienden wel verbonden aan Eindhoven.
Waar kom jij eigenlijk vandaan?
Ik dacht al, hij komt maar nietquote:Op maandag 27 december 2010 00:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
PSBBBBBBB ALARM![]()
![]()
Dat denken we er zelf maar ff bij dus
Volgens mij ken ik jou eigenlijk ook nog niet, bij dezen dan nog een verlaat maar welgemeendquote:Op maandag 27 december 2010 00:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Stephan, 23 jaar, Woonachtig in het pittoreske Nieuwaal en pas gestopt met een opleiding dus vrijetijdsmanager. Ik was een dolende ziel op het Fok! forum totdat ik eigenlijk per ongeluk op het 3fm serious topic klikte. Een nieuwe verslaving was geboren.
Alweer? Waarom nu weer dan?quote:Op maandag 27 december 2010 00:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
laten we het hopen, hij wil met pensioen
Vlakbij Zaltbommel, als je dat kent. Voor de forumnerds: Zaltbommel is de geboorte- en woonplaats van uberfokker tong80.quote:Op maandag 27 december 2010 00:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
Waar ligt Nieuwaal ergens?
Eureka. Ik ken Zaltbommel wel maar weet niet waar het ligt *googlet*quote:Op maandag 27 december 2010 00:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vlakbij Zaltbommel, als je dat kent. Voor de forumnerds: Zaltbommel is de geboorte- en woonplaats van uberfokker tong80.
Nieuwaal is een dorp van +/- 700 inwoners.
Mijn leven is spannender:quote:Op maandag 27 december 2010 00:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geboren in Lelystad, tot m'n derde woonachtig geweest in Dronten, toen naar Brummen verhuisd, vervolgens naar Zutphen en woon nu sinds september ook in Eindhoven!
haha, laten we het hopen. Nu omdat hij de 150 000 (oid) posts nadertquote:Op maandag 27 december 2010 00:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Alweer? Waarom nu weer dan?
Maar Hansch kan ons niet missen, echt nietwe zijn te leuk
Thanks!quote:Op maandag 27 december 2010 00:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik jou eigenlijk ook nog niet, bij dezen dan nog een verlaat maar welgemeendWelkom
Wat is datquote:
Ow echt waar? Welke wijk woon je?quote:Op maandag 27 december 2010 00:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geboren in Lelystad, tot m'n derde woonachtig geweest in Dronten, toen naar Brummen verhuisd, vervolgens naar Zutphen en woon nu sinds september ook in Eindhoven!
Oh.quote:
Bij 100.000 posts in het 3FM topic wil hij met pensioen:quote:Op maandag 27 december 2010 00:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Alweer? Waarom nu weer dan?
Maar Hansch kan ons niet missen, echt nietwe zijn te leuk
GODVERDOMME. Sorry dat ik vloek (Kerst is voorbij, het mag weer) maar ik heb daar youtube filmpjes van gezien en ik ben zo ongelofelijk pestpokkes jaloers op die mensen (lees: jou). Wat had me dat ontzettend gaaf geleken.quote:Op maandag 27 december 2010 00:10 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Wij stonden in de 2e ring bij Coldplay @Ahoy. Best k*tplaatsen, totdat ze halverwege tijdens de show op 1m van ons vandaan op een minipodium midden in het publiek, The Scientist akoestisch kwamen doen <3 . K*tplaatsen ftw
Geldropquote:Op maandag 27 december 2010 00:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow echt waar? Welke wijk woon je?
Ik heb eerst op industrieterrein De Hurk (anti-kraak) gewoond, toen in Woensel-west (jeuj...), en nu half in Geldrop en half in Gestel. En dus zoekende naar zelfstandige woonruimte in Eindhoven, Geldrop, Nuenen of Son en Breugel. Mocht iemand iets weten...
Wehehehquote:Op maandag 27 december 2010 00:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zie de Van HeemstrawegOp Baron van Heemstra was ik verliefd.
Barrier!quote:Op maandag 27 december 2010 00:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow echt waar? Welke wijk woon je?
Ik heb eerst op industrieterrein De Hurk (anti-kraak) gewoond, toen in Woensel-west (jeuj...), en nu half in Geldrop en half in Gestel. En dus zoekende naar zelfstandige woonruimte in Eindhoven, Geldrop, Nuenen of Son en Breugel. Mocht iemand iets weten...
Doet hij toch nietquote:Op maandag 27 december 2010 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij 100.000 posts in het 3FM topic wil hij met pensioen:
http://www.piles.nl/fok/index.php?user_id=47470
Nog minder dan 6.000
Of we moeten zorgen dat hij het vergeet ofzo, door als hij er nog 10 moet gewoon heel veel op hem reageren, dan reageert hij terug en heeft hij er 1 teveel, dan zegt hij: oh ik stop wel bij 200.000quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |