Hyvesquote:Op zondag 26 december 2010 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yeah dat was voor mij toen, was ook mijn eerste concert. Beter heb ik de filmpjes en foto's nog op mijn PC maar ik vrees het ergste.quote:Op zondag 26 december 2010 23:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was ik ook, 2006. Had ze toen ook op Lowlands gezien en dat blijft mijn beste Muse ervaring. Dat was echt WTF vet!
Oasis heeft in my honest opinion maar 1,5 goede albums gemaakt. Blur zeker 3. En muzikaal veel gevarieerder.quote:Op zondag 26 december 2010 23:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik ben meer van de andere kant van het grote gevecht
Dan zie je geen fuckquote:Op maandag 27 december 2010 00:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar wtf trouwens @ dat publiek. Wat nou als je achteraan staat?
Dan kunnen ze achteraf sterke verhalen vertellen over dat ze erbij waren en bijna vooraan stonden tegen onbekendenquote:
gevarieerder ben ik met je eens, maar ik vind werkelijk elk album en nummer tof van Oasis, vooral als Noel de microfoon paktquote:Op maandag 27 december 2010 00:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oasis heeft in my honest opinion maar 1,5 goede albums gemaakt. Blur zeker 3. En muzikaal veel gevarieerder.
Ik help het je hopen. Had je toen ook de Arctic Monkeys gezien? en Iggy Pop?quote:Op maandag 27 december 2010 00:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yeah dat was voor mij toen, was ook mijn eerste concert. Beter heb ik de filmpjes en foto's nog op mijn PC maar ik vrees het ergste.
quote:
Nee brabanthallen was mijn eerste concert.quote:Op maandag 27 december 2010 00:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Had je toen ook de Arctic Monkeys gezien? en Iggy Pop?
Noel is idd overduidelijk de meer getalenteerde van de 2 broersquote:Op maandag 27 december 2010 00:02 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
gevarieerder ben ik met je eens, maar ik vind werkelijk elk album en nummer tof van Oasis, vooral als Noel de microfoon pakt
Okidoki.quote:Op maandag 27 december 2010 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
Lars Ulrich, drummer van Metallica was trouwens jarig 4 minuten terug (gister)
Ja hoorquote:
Ja ook leukquote:
Dat klinkt leukquote:Op maandag 27 december 2010 00:03 schreef Cee het volgende:
[..]Ja hoor, prima vermaakt! Lekkere winterwandeling gemaakt door de sneeuw. Daarna gegeten, kado's uitgepakt, spelletje gespeeld en weer naar huis.
Eén van de weinige artiesten die ik heb gezien die me buikspierpijn hebben bezorgd van het stuiteren en springenquote:
Mooiquote:Op maandag 27 december 2010 00:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja hoorgezellig met familie samengeweest, en vanavond ben ik uit eten geweest met mn ouders en zusje. Was echt heerlijk!
![]()
![]()
Moet je eens naar The Subs of The Bloody Beetroots gaan. Vooral die laatstequote:Op maandag 27 december 2010 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eén van de weinige artiesten die ik heb gezien en die me buikspierpijn hebben bezorgd van het stuiteren en springen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |