Het is idd 1 grote teringzooi, positief en negatief. Maar wel iets wat je absoluut een keer meegemaakt moet hebben.quote:Op zondag 26 december 2010 23:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hehe ja ik heb ervan gehoord. Dixies die niet schoongemaakt worden enzoEn het is supergoedkoop.
Ik, want het lijkt me vet en er komen zowaar vrij veelbands die ik nog niet gezien heb. Maar jij betaalt.quote:Op zondag 26 december 2010 23:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is idd 1 grote teringzooi, positief en negatief. Maar wel iets wat je absoluut een keer meegemaakt moet hebben.
Ik wil trouwens dit jaar naar HurricaneVette line-up tot nu toe en een kaartje is niet al te duur (100 euro voor 3 dagen volgens mij)
Wie heeft interesse?
quote:Op zondag 26 december 2010 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry.
Ik ga tv kijken. Groeten maar weer.
Kut KPN ik heb geen Match of the Dayquote:
Ziet er opzich al goed uit. Hoeveel gaat hier nog bij komen?quote:Op zondag 26 december 2010 23:21 schreef ValHallen het volgende:
http://festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=12180 Dit is bekend.
Het is in Duitsland trouwens
Ik moet zelf al mijn centjes bij elkaar sprokkelen dus neequote:Op zondag 26 december 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik, want het lijkt me vet en er komen zowaar vrij veelbands die ik nog niet gezien heb. Maar jij betaalt.
Wilde ik vorig jaar heen maar toch besloten naar Werchter te gaan. Had ik niet moeten doen.quote:Op zondag 26 december 2010 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand wel eens naar Rock am ring geweest?
Ik wilde vorig jaar gaan, maar toen toch maar naar Pinkpop gegaan.quote:Op zondag 26 december 2010 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand wel eens naar Rock am ring geweest?
quote:Op zondag 26 december 2010 23:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik moet zelf al mijn centjes bij elkaar sprokkelen dus neeMisschien je ouders lief aankijken?
Niet compleet lijstje:quote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Naar welke concerten/optredens zijn jullie geweest dan?
Reken op zo'n 70 bandsquote:Op zondag 26 december 2010 23:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ziet er opzich al goed uit. Hoeveel gaat hier nog bij komen?
Dit jaar was er een goeie lineup.quote:Op zondag 26 december 2010 23:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wilde ik vorig jaar heen maar toch besloten naar Werchter te gaan. Had ik niet moeten doen.
U2quote:Op zondag 26 december 2010 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet compleet lijstje:
Jewel in Royal Albert Hall London (1999)
Jewel in Cambridge (1999)
Pinkpop 1999
Pinkpop 2000
Pinkpop 2002
11x Krezip (in de prepopulaire tijd)
Green Lizard (vaak voorprogramma Krezip)
Crowded House in HMH
Cranberries in HMH
Sigur Rós in HMH
Jónsi in Paradiso
Jónsi in Eindhoven
U2 2x in Arena
Sting op universiteitsterrein Twente (met Ilse DeLange in voorprogramma)
Blof op universiteitsterrein Twente
Blof in Eindhoven
Ane Brun in Oosterpoort Groningen
Ane Brun in Tivoli Utrecht
Richard Thompson in Dublin
Ben er nog wat vergeten, maar dit lijstje schiet me zo te binnen.
Jij en Blof?quote:Op zondag 26 december 2010 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet compleet lijstje:
Jewel in Royal Albert Hall London (1999)
Jewel in Cambridge (1999)
Pinkpop 1999
Pinkpop 2000
Pinkpop 2002
11x Krezip (in de prepopulaire tijd)
Green Lizard (vaak voorprogramma Krezip)
Crowded House in HMH
Cranberries in HMH
Sigur Rós in HMH
Jónsi in Paradiso
Jónsi in Eindhoven
U2 2x in Arena
Sting op universiteitsterrein Twente (met Ilse DeLange in voorprogramma)
Blof op universiteitsterrein Twente
Blof in Eindhoven
Ane Brun in Oosterpoort Groningen
Ane Brun in Tivoli Utrecht
Richard Thompson in Dublin
Ben er nog wat vergeten, maar dit lijstje schiet me zo te binnen.
quote:Op zondag 26 december 2010 23:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vandaar de huillach. Maar komt goed schatjeWe vinden wel een constructie
Subtielquote:Op zondag 26 december 2010 23:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
oh ik heb wel geld trouwens dus het is eerder dat ik er geen geld aan uit wil geven denk ik
Wat zou hij van je willen?quote:Op zondag 26 december 2010 23:25 schreef CindieY het volgende:
Hoe één van m'n buurjongens me er altijd subtiel aan moeten herinneren dat we nog eens een flesje wijn zouden opentrekken en dat een aangeschoten CindieY zo gezellig is..
KEIHARDE SEKS.quote:
Watjequote:Op zondag 26 december 2010 23:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
oh ik heb wel geld trouwens dus het is eerder dat ik er geen geld aan uit wil geven denk ik
Hij heeft al een keer mee gedeeld dat ik wel mocht blijven slapen als ik niet meer naar huis wilde. Ik woon potverdriedubbeltjes op de zelfde verdieping en kan die paar meter nog wel kruipend doen als het moestquote:
Nogmaals: Wat zou hij van je willen?quote:Op zondag 26 december 2010 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij heeft al een keer mee gedeeld dat ik wel mocht blijven slapen als ik niet meer naar huis wilde. Ik woon potverdriedubbeltjes op de zelfde verdieping en kan die paar meter nog wel kruipend doen als het moest
Dat kunnen jullie nu zelf ook wel radenquote:Op zondag 26 december 2010 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nogmaals: Wat zou hij van je willen?
quote:Op zondag 26 december 2010 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij heeft al een keer mee gedeeld dat ik wel mocht blijven slapen als ik niet meer naar huis wilde. Ik woon potverdriedubbeltjes op de zelfde verdieping en kan die paar meter nog wel kruipend doen als het moest
een knuffelquote:Op zondag 26 december 2010 23:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat kunnen jullie nu zelf ook wel raden
Wat alle mannen willen.quote:Op zondag 26 december 2010 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nogmaals: Wat zou hij van je willen?
Ik vind jou ook wel aardig enzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |