Je hebt geluk dat ik hier was dan i.p.v. bij het spel.quote:Op zondag 26 december 2010 22:42 schreef ValHallen het volgende:
Back. Heb even iedereen gedolt met Trivial pursuit.
Bring it onquote:Op zondag 26 december 2010 22:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik hier was dan i.p.v. bij het spel.
quote:Op zondag 26 december 2010 22:42 schreef ValHallen het volgende:
Back. Heb even iedereen gedolt met Trivial pursuit.
Danku!quote:Op zondag 26 december 2010 22:43 schreef CindieY het volgende:
Ik zie dat ik m'n geluid wat harder moet zetten
Jij zit daar stiekem met je laptop onder de tafelquote:Op zondag 26 december 2010 22:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben daar ook altijd goed in! Trivia FTW, en iedereen dan verbaasd 'hoe weet ze dat allemaal?"
Tssquote:Op zondag 26 december 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh verkeerde gequote.Bol_Wan danku.
Met dank aan Pino, onze baas.quote:
Ik ging bij Triviant twee jaar terug een keer de kaartjes en antwoorden lezen (een stuk of 60) en op een of andere manier had ik elk antwoord onthouden.quote:Op zondag 26 december 2010 22:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben daar ook altijd goed in! Trivia FTW, en iedereen dan verbaasd 'hoe weet ze dat allemaal?"
Ik heb ze op Werchter 'gezien'. Op dit liedje wel gesprongen bij 40 graden.quote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Met dank aan Pino, onze baas.
Customs heb ik overigens ook live gezien, bijna compleet blanco heen gegaan, maar was erg tof.
quote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef Pino112 het volgende:
Cool, Handsome Poets komt naar BFO11. Zo'n beetje de enige die nog maar bekend is qua line-up
Mensen zijn altijd afgunstig op slimme mensen. Kunnen wij ook niks aan doenquote:Op zondag 26 december 2010 22:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ook live gezien @ bevrijdingsfestival. Viel mij wat tegen..quote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Customs heb ik overigens ook live gezien, bijna compleet blanco heen gegaan, maar was erg tof.
Ik hou heel erg van dat soort spelletjes.quote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ging bij Triviant twee jaar terug een keer de kaartjes en antwoorden lezen (een stuk of 60) en op een of andere manier had ik elk antwoord onthouden.
FM-antenne hequote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je even? Ik weet niet meer eens alles dat ik heb gezien.quote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Naar welke concerten/optredens zijn jullie geweest dan?
Wij hadden Een Tien Voor Topo maar heb het één keer gespeeld en het was kut.quote:Op zondag 26 december 2010 22:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van dat soort spelletjes.
En ik hou ook heel erg van topografiespelletjes. Daar ben ik heel erg goed in.
Verkapt kijk-mij-eens-een-fotografisch-geheugen-hebbenquote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ging bij Triviant twee jaar terug een keer de kaartjes en antwoorden lezen (een stuk of 60) en op een of andere manier had ik elk antwoord onthouden.
Toen kende ik ze nog niet. Ik moet me volgend jaar eens wat meer verdiepen in de bandjes die komen, zeker van het voormalige Hedon-podium (hoe die ook maar moge heten nu).quote:Op zondag 26 december 2010 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
FM-antenne he![]()
Ook die waren op BFO, speciaal gewacht op Rex, de andere nummers vond ik niet heel leuk..
Ehhh een stuk of 30 en heb iets van 150 artiesten gezien?quote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik speel altijd een bepaald spel op internet, en altijd als ik 'm ergens post raakt iedereen verslaafd.quote:Op zondag 26 december 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wij hadden Een Tien Voor Topo maar heb het één keer gespeeld en het was kut.
Ik ook, maar niet blank. Bleef tof, de frontman is erg cool. Met zijn Kevin Bacon-gezichtquote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou normaal gesproken onthoudt ik waar het staat maar niet wat er staat.quote:Op zondag 26 december 2010 22:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-eens-een-fotografisch-geheugen-hebben
quote:Op zondag 26 december 2010 22:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ehhh een stuk of 30 en heb iets van 150 artiesten gezien?
Ik heb het wel allemaal opgeschreven in een boekje.Wanneer, welk concert/festival, locatie, welke stad en geturfd hoeveel artiesten ik er heb gezien. En uiteraard genummerd.
Moet ze nog wel bijwerken.
Wolter Kroes?quote:Op zondag 26 december 2010 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Kansloos als ik ben heb ik overal lijstjes van hier ben ik heen geweest:
Lucinda Williams - Zaterdag 10 November 2007, Patronaat Haarlem
Neil Young - Maandag 18 Februari 2008, RAI Amsterdam
Neil Young - Dinsdag 26 Februari 2008, ICC Berlijn
The Verve/Neil Young Vrijdag 4 Juli 2008, Rock Werchter
Neil Young Zaterdag 6 Juni 2009, Sportpaleis Antwerpen (Admiral Freebee in voorprogramma)
Lucinda Williams Vrijdag 10 Juli 2009, Tivoli Utrecht
YES Zaterdag 14 November 2009, Waerdse Tempel Heerhugowaard
De Dijk Vrijdag 27 November 2009, Waerdse Tempel Heerhugowaard
Moke Zaterdag 9 Januari 2010, Waerdse Tempel Heerhugowaard
De Dijk Donderdag 20 Mei 2010, Tivoli Utrecht
Santana Dinsdag 5 Oktober 2010, Gelredome Arnhem
Wolter Kroes, Sail 2008 Willemsoord, Den Helder
Tav/Gentlemen of Soul & Jan Akkerman/Lois Lane/Alain Clark Zondag 4 Juli 2010, Willemsoord 100 jaar volkshuisvesting, Den Helder
quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 22:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik speel altijd een bepaald spel op internet, en altijd als ik 'm ergens post raakt iedereen verslaafd.
Mocht men benieuwd zijn:
http://www.travelpod.com/traveler-iq
5x Lowlands, 1x Pukkelpop, 1x Sziget, 4x Appelpop, 8x Rosrock, 1x Dour. Dit zijn mijn festivals.quote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2010 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
Alain Clark is trouwens wel een sfeermaker...
hoe stoerquote:Op zondag 26 december 2010 22:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
5x Lowlands, 1x Pukkelpop, 1x Sziget, 4x Appelpop, 8x Rosrock, 1x Dour. Dit zijn mijn festivals.
Concerten zijn er echt teveel om op te noemen dus ik geef mijn top 5:
- dEUS
- David Bowie
- Blood Red Shoes
- Queens of the Stone Age
- Mogwai
backstreet boysquote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
In mijn fobo staat een lijst met alle films die ik heb gezien, ik heb ook een excel bestand met alle dagen dat ik heb gewerktquote:Op zondag 26 december 2010 22:51 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb dan wel weer een lijst van films die ik ooit in de bios heb gezien.
Hij is vrijwel compleet vanaf 1994, vet hè
Maar jij was autistisch toch?quote:Op zondag 26 december 2010 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In mijn fobo staat een lijst met alle films die ik heb gezien, ik heb ook een excel bestand met alle dagen dat ik heb gewerkten hoelang etc..
Ik ben nog bezig met een lijst met alle vakanties waar ik heen ben geweest in het buitenland, en dat zijn er aardig wat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |