IK heb de helft van BFO moeten missen door vriendenquote:
Bevrijdingsfestival Overijssel of denk ik nu moeilijk?quote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
IK heb de helft van BFO moeten missen door vriendenIk ga volgend jaar maar alleen denk ik
Roel welquote:Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef CindieY het volgende:
Geeft iemand een gil als de Customs beginnen?
quote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb eigenlijk alweer honger![]()
Zo maar eens kijken of er nog wat te bikken valt!
Ook niet even de bewaking bellenquote:
Jepquote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bevrijdingsfestival Overijssel of denk ik nu moeilijk?
hebben jullie zijn tweet gezien van enkele minuten geleden ?quote:
Heb hier nog een chocolade letter liggen uit 1996. Wil je die ?quote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb eigenlijk alweer honger![]()
Zo maar eens kijken of er nog wat te bikken valt!
Heb net ook vanalles teruggekeken ja.quote:Op zondag 26 december 2010 22:23 schreef miieejj het volgende:
ik heb een stuk terug gekeken sr10.. john bakker was te grappig
Nu wel, lijkt Oostenrijk welquote:Op zondag 26 december 2010 22:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
hebben jullie zijn tweet gezien van enkele minuten geleden ?
Ik hou niet van zoetquote:Op zondag 26 december 2010 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb hier nog een chocolade letter liggen uit 1996. Wil je die ?
Zeker! Roel = Twitter koning. Mooie plaatjes altijd.quote:Op zondag 26 december 2010 22:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
hebben jullie zijn tweet gezien van enkele minuten geleden ?
Was bij mij ook wel geniaal, iedereen wilde en ging naar Kane (quote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
IK heb de helft van BFO moeten missen door vriendenIk ga volgend jaar maar alleen denk ik
nou ja, ik heb eigenlijk wel fijne dagen gehad, alleen jammer dat je dan weer geen radio kan luisterenquote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn kerst viel nog mee. Had het veel erger verwacht.
Ik heb GBTTZ moeten missen, toen was het terrein een tijdje afgesloten. En ik woon verdorie zo'n beetje naast het terreinquote:Op zondag 26 december 2010 22:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was bij mij ook wel geniaal, iedereen wilde en ging naar Kane (), maar ik dacht; fok joe, ik ga naar GBTTZ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |