Je hebt geluk dat ik hier was dan i.p.v. bij het spel.quote:Op zondag 26 december 2010 22:42 schreef ValHallen het volgende:
Back. Heb even iedereen gedolt met Trivial pursuit.
Bring it onquote:Op zondag 26 december 2010 22:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik hier was dan i.p.v. bij het spel.
quote:Op zondag 26 december 2010 22:42 schreef ValHallen het volgende:
Back. Heb even iedereen gedolt met Trivial pursuit.
Danku!quote:Op zondag 26 december 2010 22:43 schreef CindieY het volgende:
Ik zie dat ik m'n geluid wat harder moet zetten
Jij zit daar stiekem met je laptop onder de tafelquote:Op zondag 26 december 2010 22:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben daar ook altijd goed in! Trivia FTW, en iedereen dan verbaasd 'hoe weet ze dat allemaal?"
Tssquote:Op zondag 26 december 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh verkeerde gequote.Bol_Wan danku.
Met dank aan Pino, onze baas.quote:
Ik ging bij Triviant twee jaar terug een keer de kaartjes en antwoorden lezen (een stuk of 60) en op een of andere manier had ik elk antwoord onthouden.quote:Op zondag 26 december 2010 22:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben daar ook altijd goed in! Trivia FTW, en iedereen dan verbaasd 'hoe weet ze dat allemaal?"
Ik heb ze op Werchter 'gezien'. Op dit liedje wel gesprongen bij 40 graden.quote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Met dank aan Pino, onze baas.
Customs heb ik overigens ook live gezien, bijna compleet blanco heen gegaan, maar was erg tof.
quote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef Pino112 het volgende:
Cool, Handsome Poets komt naar BFO11. Zo'n beetje de enige die nog maar bekend is qua line-up
Mensen zijn altijd afgunstig op slimme mensen. Kunnen wij ook niks aan doenquote:Op zondag 26 december 2010 22:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ook live gezien @ bevrijdingsfestival. Viel mij wat tegen..quote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Customs heb ik overigens ook live gezien, bijna compleet blanco heen gegaan, maar was erg tof.
Ik hou heel erg van dat soort spelletjes.quote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ging bij Triviant twee jaar terug een keer de kaartjes en antwoorden lezen (een stuk of 60) en op een of andere manier had ik elk antwoord onthouden.
FM-antenne hequote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je even? Ik weet niet meer eens alles dat ik heb gezien.quote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Naar welke concerten/optredens zijn jullie geweest dan?
Wij hadden Een Tien Voor Topo maar heb het één keer gespeeld en het was kut.quote:Op zondag 26 december 2010 22:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van dat soort spelletjes.
En ik hou ook heel erg van topografiespelletjes. Daar ben ik heel erg goed in.
Verkapt kijk-mij-eens-een-fotografisch-geheugen-hebbenquote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ging bij Triviant twee jaar terug een keer de kaartjes en antwoorden lezen (een stuk of 60) en op een of andere manier had ik elk antwoord onthouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |