Verschrikkelijk ja. Hij is qua uiterlijk wel goed gecast, maar hij is gewoon best irritant om naar te kijken, en hij acteert ook best slecht.quote:Op zondag 26 december 2010 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb die 1,5 keer gezien en kan me het niet meer herinneren.
Deel 1 t/m 3 was tof als film. Vier ging nog en verder vind ik ze ZO hard tegenvallen.
Dat hoofd van Daniel Radcliffe ook. Ik erger me er kapot aan.
Ja istie tof?quote:Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef Bol_Wan het volgende:
over goede boeken gesproken, ben nu de autobiografie van Keith Richards aan het lezen, ben me kapot aan het lachen
Zullen we een Poll maken wie er het eerste afvaltquote:
Ja echt, als hij in deel 3 (he bik laatst gezienquote:Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja. Hij is qua uiterlijk wel goed gecast, maar hij is gewoon best irritant om naar te kijken, en hij acteert ook best slecht.
quote:
Ik denk VanHallen oid.quote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Zullen we een Poll maken wie er het eerste afvalt
Ik kon de Nederlandse versie gratis krijgen, dus die heb ik genomen. Lijkt me in het Engels liggen, bij keus zou ik sowieso voor het origineel gaan. En ja, hij is heel leukquote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja istie tof?Ik twijfel of ik hem ga kopen omdattie best duur is, maar heb nog een bon van 10 euro. En lees je hem in het Engels? of is er geen NL'se versie van?
Die mond is erg bij hem jaquote:Op zondag 26 december 2010 22:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja echt, als hij in deel 3 (he bik laatst gezien) die patronus oproept bij dat meer, als Sirius bijna doodgaat. WRAAAH EN DAN DIE MOND OMGZ
Ik hou liever m'n eigen orenquote:Op zondag 26 december 2010 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand nog interesse in oortjes uit het vliegtuig, heb er nog 8
Mag je blij mee zijnquote:
Okies thanks, morgen maar even naar de Bruna dan. Heb ik wat te lezen in de bus naar Berlijn.quote:Op zondag 26 december 2010 22:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik kon de Nederlandse versie gratis krijgen, dus die heb ik genomen. Lijkt me in het Engels liggen, bij keus zou ik sowieso voor het origineel gaan. En ja, hij is heel leuk
Dan ben je wel bestand voor een lange busreis ja. iets van 600 paginas ofzoquote:Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Okies thanks, morgen maar even naar de Bruna dan. Heb ik wat te lezen in de bus naar Berlijn.
Yeah ik zag hem liggen.quote:Op zondag 26 december 2010 22:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dan ben je wel bestand voor een lange busreis ja. iets van 600 paginas ofzo
Inderdaad, niet mijn toppresentator..quote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef CindieY het volgende:
Enige nadeel van De Nederpopshow. Frank Lammers is zo'n gruwelijk irritante kerel
Hoe lang duurt dat met de bus? M'n vader en ik zijn twee jaar geleden met de trein gegaanquote:Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Okies thanks, morgen maar even naar de Bruna dan. Heb ik wat te lezen in de bus naar Berlijn.
Mja, lijkt me wel prettiger. Zitten een paar typisch engelse opmerkingen in die nogal raar overkomen in het Nederlandsquote:Op zondag 26 december 2010 22:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yeah ik zag hem liggen.Hopen dat ik hem in het Engels kan vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |