IK vind het nou ja niet veel, maar weinig ook niet..quote:
Ik vind twee concerten echt weinig.quote:Op zondag 26 december 2010 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
IK vind het nou ja niet veel, maar weinig ook niet..
tis maar wat je probleem noemtquote:Op zondag 26 december 2010 23:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind twee concerten echt weinig.Maar ik zie dus 90% van de artiesten die ik wil zien al op festivals/heb ze al gezien.
Da's een beetje mijn probleem.
Ze zijn...apart. Ze zijn gelikt, je komt ogen en oren tekort, er is weinig ruimte voor spontaniteit, je moet ervan houden. Ik hou er wel van omdat ik haar muziek zo te gek vind en die hele entourage eromheen, van haar kan ik het hebben.quote:Op zondag 26 december 2010 23:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vraagje, hoe zijn die concerten van Gaga eigenlijk? Ik kan me totaal niet voorstellen hoe zo'n concert te werk gaat, heb ik ook bij Madonna, Rihanna en dat soort spul. Ik ben alleen gore bandjes en DJ's gewend
quote:Op zondag 26 december 2010 23:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd over het feit dat Roel 11x naar Krezip is geweest. Heb je ze ook al in 2000 gezien Roel?
Krijg ik ook steeds meer last van ja. Maar clubtours zijn over het algemeen toch altijd leuker dan festivaltours. En sommige artiesten weten nog echt een nieuwe dimensie aan hun concert geven. Je hoort tegenwoordig zoveel artiesten die de liedjes bijna overzingen van het albumquote:Op zondag 26 december 2010 23:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind twee concerten echt weinig.Maar ik zie dus 90% van de artiesten die ik wil zien al op festivals/heb ze al gezien.
Da's een beetje mijn probleem.
200 keer..quote:Op zondag 26 december 2010 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waren allemaal in 1999/2000, net voordat ze op Pinkpop stonden. Toen traden ze véél op, overal in zaaltjes in NL en België. Kwam daardoor een leuk vriendinnetje tegen en gingen we naar heel wat optredens. Ik ken mensen die Krezip alleen al in die jaren bijna 200 keer hebben gezien...
True, festivalconcerten zijn doorgaans minder leuk (behalve op LL want daar is het in tenten en dan is er gelijk 10x meer sfeer). Maar ik ga er dan geen geld meer voor betalen zegmaar, tenzij het onder de 20 euro is.quote:Op zondag 26 december 2010 23:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Krijg ik ook steeds meer last van ja. Maar clubtours zijn over het algemeen toch altijd leuker dan festivaltours. En sommige artiesten weten nog echt een nieuwe dimensie aan hun concert geven. Je hoort tegenwoordig zoveel artiesten die de liedjes bijna overzingen van het album
quote:Op zondag 26 december 2010 23:39 schreef ValHallen het volgende:
Damn wat heb ik vroeger veel naar Radiohead geluisterd..Paranoid Android
Of onder de 20 euro, of het moet 1 van mijn favorieten zijn. Voor de rest: eens. Tentconcerten zijn toch net iets leuker dan openluchtconcerten.quote:Op zondag 26 december 2010 23:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
True, festivalconcerten zijn doorgaans minder leuk (behalve op LL want daar is het in tenten en dan is er gelijk 10x meer sfeer). Maar ik ga er dan geen geld meer voor betalen zegmaar, tenzij het onder de 20 euro is.
Paar van m'n vrienden waren ook dat soort fans!quote:Op zondag 26 december 2010 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waren allemaal in 1999/2000, net voordat ze op Pinkpop stonden. Toen traden ze véél op, overal in zaaltjes in NL en België. Kwam daardoor een leuk vriendinnetje tegen en gingen we naar heel wat optredens. Ik ken mensen die Krezip alleen al in die jaren bijna 200 keer hebben gezien...
Fake Plastic Treesquote:Op zondag 26 december 2010 23:39 schreef ValHallen het volgende:
Damn wat heb ik vroeger veel naar Radiohead geluisterd..Paranoid Android
Airbagquote:Op zondag 26 december 2010 23:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jigsaw Falling Into Place![]()
![]()
Videotape
![]()
![]()
Alles
Echt kut dat ik ze toen ik naar dat concert ging nog niet zo goed kende als dat ik nu doe. Is beetje in een waas voorbij gegaan, heel jammer (zeker omdat het 60 euro kostte
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |