Ja true. Of het moet niet op festivals hier komen zoals Rihannaquote:Op zondag 26 december 2010 23:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Of onder de 20 euro, of het moet 1 van mijn favorieten zijn. Voor de rest: eens. Tentconcerten zijn toch net iets leuker dan openluchtconcerten.
Electioneeringquote:Op zondag 26 december 2010 23:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Airbag
Ik heb ze nog nooit live gezien1 van de weinige acts die ik nog MOEt zien
Idd. hoor dit nummer voor het eerstquote:Op zondag 26 december 2010 23:42 schreef Cee het volgende:
Ik weet bij Linkin Park altijd hoe het nummer gaat, ookal hoor ik het nummer voor het eerst.
Ik hoorde het ookquote:Op zondag 26 december 2010 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
"een fijne 2e kerstdag/avond"
Voor de 15 minuten die er nog zijn ja
quote:Op zondag 26 december 2010 23:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Electioneeringen natuurlijk de usuals suspect: Karma Police
quote:Op zondag 26 december 2010 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd. hoor dit nummer voor het eerst
Herkenbaar jaquote:Op zondag 26 december 2010 23:42 schreef Cee het volgende:
Ik weet bij Linkin Park altijd hoe het nummer gaat, ookal hoor ik het nummer voor het eerst.
Dat wist je al van tevoren zei je netquote:
Idd ja. Zijn ze doorgebroken, worden ineens de mensen die daar mede voor gezorgd hebben 'vergeten'. Treurig. Ben niet heel lang daarna ook afgehaakt. Was wel mooi geweestquote:Op zondag 26 december 2010 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Paar van m'n vrienden waren ook dat soort fans!Die waren half bevriend met ze geworden. Na 'I would stay' keek Sjakkelien ze met de nek aan.
Ik zag ze voor 't eerst toen ze in m'n dorp in een festival optraden, bandje van een vriend van me moest er spelen en Krezip trad na hun op. Ze zaten bij mij op school en ik had een week daarvoor een artikel over ze gelezen, vond het wel geinig dus ik ben blijven kijken, stond daar een zooitje brugwuppen (lees: klasgenoten) helemaal los te gaan voor het podium en dan dus de Krezip-wuppen op het podium.
Blijft toch wel een grappig fenomeen. Niet dat het The Beatles waren die daar nog onontdekt stonden maar toch.
Jep.quote:Op zondag 26 december 2010 23:44 schreef CindieY het volgende:
Dit is zeker van het oudere Linkin Park-werk?
En toen werd je fan van Dries.quote:Op zondag 26 december 2010 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd ja. Zijn ze doorgebroken, worden ineens de mensen die daar mede voor gezorgd hebben 'vergeten'. Treurig. Ben niet heel lang daarna ook afgehaakt. Was wel mooi geweest.
Zijn er weinigquote:Op zondag 26 december 2010 23:44 schreef Cee het volgende:
Deze kan ik helemaal meerappen!
niet trots op zijn cee
Mijn vader vroeg een paar jaar terug of ik mee wilde naar RS, ik jaa tof. Zeg ik na ee npaar maanden 'yo gaan we nog?'. "Oh ik dacht dat je niet meewilde?"quote:Op zondag 26 december 2010 23:46 schreef ValHallen het volgende:
Hebben jullie trouwens nog artiesten die nog per se wilt zien voordat je dood gaat?
Ik wil Led Zeppelin, Radiohead en Rolling Stones nog heel graag een keer zien.
Muse, sowieso.. maar dat zal wel goed komen, liefst dit jaar nog. En eigenlijk Oasis, daar hoop ik nog altijd op. Verder niet zo eigenlijk...quote:Op zondag 26 december 2010 23:46 schreef ValHallen het volgende:
Hebben jullie trouwens nog artiesten die nog per se wilt zien voordat je dood gaat?
Wat levende artiesten betreft: Coldplay. Hopelijk, in 2011.quote:Op zondag 26 december 2010 23:46 schreef ValHallen het volgende:
Pinkpop?quote:Op zondag 26 december 2010 23:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat levende artiesten betreft: Coldplay. Hopelijk, in 2011.
Take That reformed. Gaat ook gebeuren in 2011.
Wtfoks. Is dat met Coldplay?quote:
JA !!!! Dat is de enige band die ik écht echt echt heel graag nog wil zien. En Daft Punk. Verder ben ik zeer verwend.quote:Op zondag 26 december 2010 23:51 schreef ValHallen het volgende:
Oh en Blur moet ik nog zien. Maar die heb ik al half gezien dankzij Gorillaz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |