Mijn vader vroeg een paar jaar terug of ik mee wilde naar RS, ik jaa tof. Zeg ik na ee npaar maanden 'yo gaan we nog?'. "Oh ik dacht dat je niet meewilde?"quote:Op zondag 26 december 2010 23:46 schreef ValHallen het volgende:
Hebben jullie trouwens nog artiesten die nog per se wilt zien voordat je dood gaat?
Ik wil Led Zeppelin, Radiohead en Rolling Stones nog heel graag een keer zien.
Muse, sowieso.. maar dat zal wel goed komen, liefst dit jaar nog. En eigenlijk Oasis, daar hoop ik nog altijd op. Verder niet zo eigenlijk...quote:Op zondag 26 december 2010 23:46 schreef ValHallen het volgende:
Hebben jullie trouwens nog artiesten die nog per se wilt zien voordat je dood gaat?
Wat levende artiesten betreft: Coldplay. Hopelijk, in 2011.quote:Op zondag 26 december 2010 23:46 schreef ValHallen het volgende:
Pinkpop?quote:Op zondag 26 december 2010 23:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat levende artiesten betreft: Coldplay. Hopelijk, in 2011.
Take That reformed. Gaat ook gebeuren in 2011.
Wtfoks. Is dat met Coldplay?quote:
JA !!!! Dat is de enige band die ik écht echt echt heel graag nog wil zien. En Daft Punk. Verder ben ik zeer verwend.quote:Op zondag 26 december 2010 23:51 schreef ValHallen het volgende:
Oh en Blur moet ik nog zien. Maar die heb ik al half gezien dankzij Gorillaz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |