Succesquote:
Leuk lijstjequote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
NR DAG - TIJD ARTIEST - TITEL REACTIES
1500 26-12-2010 - 22:00 KLEIN ORKEST - OVER DE MUUR 4
1499 26-12-2010 - 22:00 GREENDAY - LAST OF THE AMERICAN GIRLS 3
1498 26-12-2010 - 22:00 MARIAH CAREY - ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU 47
1497 26-12-2010 - 22:00 RED HOT CHILI PEPPERS - BY THE WAY 2
1496 26-12-2010 - 22:00 DAVID BOWIE - LIFE ON MARS 3
1495 26-12-2010 - 22:00 SL2 - ON A RAGGA TIP 4
1494 26-12-2010 - 22:00 KAISER CHIEFS - RUBY 6
1493 26-12-2010 - 22:00 COCK ROBIN - PROMISE YOU MADE 1
1492 26-12-2010 - 22:00 ROLLING STONES - SYMPATHY FOR THE DEVIL (NEPTUNES MIX) 3
1491 26-12-2010 - 22:00 CUSTOMS - REX 6
1490 26-12-2010 - 22:00 MARY MARY - SHACKLES (PRAISE YOU) 2
1489 26-12-2010 - 22:00 U2 - UNCHAINED MELODY 3
1488 26-12-2010 - 22:00 LED ZEPPELIN - BABE I'M GONNA LEAVE YOU 3
Oke!quote:
Bij boeken kun je tenminste alles zelf inbeeldenquote:Op zondag 26 december 2010 22:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke!
Ik vind mensen die alleen de films kijken nep-fans.En dan zeuren dat ze er niks aan vinden of het niet snappen. Ja, lees dan eens een boek.
Jep, maar de films vind ik verder ook hartstikke leuk hoor.quote:Op zondag 26 december 2010 22:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij boeken kun je tenminste alles zelf inbeelden
quote:Op zondag 26 december 2010 22:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jep, maar de films vind ik verder ook hartstikke leuk hoor.
Ron![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 december 2010 22:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jep, maar de films vind ik verder ook hartstikke leuk hoor.
Ron![]()
![]()
![]()
Dumbledore wordt ook ontzettend slecht uitgebeeld in de films, vooral in deel 4. Tering zeg, er is niks terug te zien van de beheerste Dumbledore zoals hij loopt te schreeuwen, en streng loopt te doen.quote:Op zondag 26 december 2010 22:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
De boeken zijn sowieso 10000000000000 keer beter. Laatst deel 6 voor het eerst gezien en zelfs na 7 keer lezen moest ik nog huilen toen Dumbledore doodging bij het boek, en bij de film zat ik echt zo: ":{ ehhh...... oja hij is dood, shit"
Ik heb die 1,5 keer gezien en kan me het niet meer herinneren.quote:Op zondag 26 december 2010 22:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dumbledore wordt ook ontzettend slecht uitgebeeld in de films, vooral in deel 4. Tering zeg, er is niks terug te zien van de beheerste Dumbledore zoals hij loopt te schreeuwen, en streng loopt te doen.
Die LUCHT!quote:Op zondag 26 december 2010 22:12 schreef Briggy het volgende:
GOEDEMIDDAG!!!
Ik heb het gourmetten overleefd![]()
Heb ik nog wat gemist hier
Ja, mijquote:Op zondag 26 december 2010 22:12 schreef Briggy het volgende:
GOEDEMIDDAG!!!
Ik heb het gourmetten overleefd![]()
Heb ik nog wat gemist hier
de vraag is hoe lang blijven zequote:Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind het hier wel tof met de nieuwe mensen.
Verschrikkelijk ja. Hij is qua uiterlijk wel goed gecast, maar hij is gewoon best irritant om naar te kijken, en hij acteert ook best slecht.quote:Op zondag 26 december 2010 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb die 1,5 keer gezien en kan me het niet meer herinneren.
Deel 1 t/m 3 was tof als film. Vier ging nog en verder vind ik ze ZO hard tegenvallen.
Dat hoofd van Daniel Radcliffe ook. Ik erger me er kapot aan.
Ja istie tof?quote:Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef Bol_Wan het volgende:
over goede boeken gesproken, ben nu de autobiografie van Keith Richards aan het lezen, ben me kapot aan het lachen
Zullen we een Poll maken wie er het eerste afvaltquote:
Ja echt, als hij in deel 3 (he bik laatst gezienquote:Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja. Hij is qua uiterlijk wel goed gecast, maar hij is gewoon best irritant om naar te kijken, en hij acteert ook best slecht.
quote:
Ik denk VanHallen oid.quote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Zullen we een Poll maken wie er het eerste afvalt
Ik kon de Nederlandse versie gratis krijgen, dus die heb ik genomen. Lijkt me in het Engels liggen, bij keus zou ik sowieso voor het origineel gaan. En ja, hij is heel leukquote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja istie tof?Ik twijfel of ik hem ga kopen omdattie best duur is, maar heb nog een bon van 10 euro. En lees je hem in het Engels? of is er geen NL'se versie van?
Die mond is erg bij hem jaquote:Op zondag 26 december 2010 22:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja echt, als hij in deel 3 (he bik laatst gezien) die patronus oproept bij dat meer, als Sirius bijna doodgaat. WRAAAH EN DAN DIE MOND OMGZ
Ik hou liever m'n eigen orenquote:Op zondag 26 december 2010 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand nog interesse in oortjes uit het vliegtuig, heb er nog 8
Mag je blij mee zijnquote:
Okies thanks, morgen maar even naar de Bruna dan. Heb ik wat te lezen in de bus naar Berlijn.quote:Op zondag 26 december 2010 22:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik kon de Nederlandse versie gratis krijgen, dus die heb ik genomen. Lijkt me in het Engels liggen, bij keus zou ik sowieso voor het origineel gaan. En ja, hij is heel leuk
Dan ben je wel bestand voor een lange busreis ja. iets van 600 paginas ofzoquote:Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Okies thanks, morgen maar even naar de Bruna dan. Heb ik wat te lezen in de bus naar Berlijn.
Yeah ik zag hem liggen.quote:Op zondag 26 december 2010 22:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dan ben je wel bestand voor een lange busreis ja. iets van 600 paginas ofzo
Inderdaad, niet mijn toppresentator..quote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef CindieY het volgende:
Enige nadeel van De Nederpopshow. Frank Lammers is zo'n gruwelijk irritante kerel
Hoe lang duurt dat met de bus? M'n vader en ik zijn twee jaar geleden met de trein gegaanquote:Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Okies thanks, morgen maar even naar de Bruna dan. Heb ik wat te lezen in de bus naar Berlijn.
Mja, lijkt me wel prettiger. Zitten een paar typisch engelse opmerkingen in die nogal raar overkomen in het Nederlandsquote:Op zondag 26 december 2010 22:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yeah ik zag hem liggen.Hopen dat ik hem in het Engels kan vinden.
Wij hebben alleen deel 7 in het Engels omdat we niet konden wachten.quote:Op zondag 26 december 2010 22:18 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga binnenkort alle delen 1 t/m 6 (7 heb ik al) in het Engels kopen.
Ik kan me er nu al op verheugen dat ze straks in de kast staan
9 uur vanuit Utrecht. En dan hoop ik dat we niet in de file komen.quote:Op zondag 26 december 2010 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat met de bus? M'n vader en ik zijn twee jaar geleden met de trein gegaan
Whehe, ja. New Cool Collective wel tofquote:Op zondag 26 december 2010 22:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad, niet mijn toppresentator..
En die grill van die Kleine Viezerik..
Ik luister via stream, dus dan ben je waarsch. te laatquote:Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef CindieY het volgende:
Geeft iemand een gil als de Customs beginnen?
Kon ookniet langer wachten op deel 7 neequote:Op zondag 26 december 2010 22:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wij hebben alleen deel 7 in het Engels omdat we niet konden wachten.Later ook nog in het Nederlands gekocht. Kostte nog best moeite om die in het Engels te lezen, al die namen anders.
Belachelijk idd.quote:
Ik stream ook. Maar Nederpopshow is alweer afgelopen, dus ik luister gewoon weer meequote:Op zondag 26 december 2010 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister via stream, dus dan ben je waarsch. te laat
Sowiesoquote:Op zondag 26 december 2010 22:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Whehe, ja. New Cool Collective wel tof
Typhoon is tof. NCC ken ik niet.quote:Op zondag 26 december 2010 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Samen met Typhoon at LowlandsEn ik was erbij.
Koptelefoons?quote:Op zondag 26 december 2010 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
Dan gooi ik die oortjes en koptelefoons maar weg
NCC is een bigband.quote:Op zondag 26 december 2010 22:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Typhoon is tof. NCC ken ik niet.
Hoiiquote:
Inklapbare..quote:
Wtf, heb je een fotoquote:
Heb ze volgens mij op BFO gezienquote:Op zondag 26 december 2010 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Samen met Typhoon at LowlandsEn ik was erbij.
Mijn kerst viel nog mee. Had het veel erger verwacht.quote:Op zondag 26 december 2010 22:20 schreef JaneDoe het volgende:
is t nou afgelopen met die kutkerst, hierdoor de eerste twee dagen van topsr misgelopen![]()
sowieso een achterhaalde gebeurtenis, kerst
IK heb de helft van BFO moeten missen door vriendenquote:
Bevrijdingsfestival Overijssel of denk ik nu moeilijk?quote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
IK heb de helft van BFO moeten missen door vriendenIk ga volgend jaar maar alleen denk ik
Roel welquote:Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef CindieY het volgende:
Geeft iemand een gil als de Customs beginnen?
quote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb eigenlijk alweer honger![]()
Zo maar eens kijken of er nog wat te bikken valt!
Ook niet even de bewaking bellenquote:
Jepquote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bevrijdingsfestival Overijssel of denk ik nu moeilijk?
hebben jullie zijn tweet gezien van enkele minuten geleden ?quote:
Heb hier nog een chocolade letter liggen uit 1996. Wil je die ?quote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb eigenlijk alweer honger![]()
Zo maar eens kijken of er nog wat te bikken valt!
Heb net ook vanalles teruggekeken ja.quote:Op zondag 26 december 2010 22:23 schreef miieejj het volgende:
ik heb een stuk terug gekeken sr10.. john bakker was te grappig
Nu wel, lijkt Oostenrijk welquote:Op zondag 26 december 2010 22:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
hebben jullie zijn tweet gezien van enkele minuten geleden ?
Ik hou niet van zoetquote:Op zondag 26 december 2010 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb hier nog een chocolade letter liggen uit 1996. Wil je die ?
Zeker! Roel = Twitter koning. Mooie plaatjes altijd.quote:Op zondag 26 december 2010 22:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
hebben jullie zijn tweet gezien van enkele minuten geleden ?
Was bij mij ook wel geniaal, iedereen wilde en ging naar Kane (quote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
IK heb de helft van BFO moeten missen door vriendenIk ga volgend jaar maar alleen denk ik
nou ja, ik heb eigenlijk wel fijne dagen gehad, alleen jammer dat je dan weer geen radio kan luisterenquote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn kerst viel nog mee. Had het veel erger verwacht.
Ik heb GBTTZ moeten missen, toen was het terrein een tijdje afgesloten. En ik woon verdorie zo'n beetje naast het terreinquote:Op zondag 26 december 2010 22:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was bij mij ook wel geniaal, iedereen wilde en ging naar Kane (), maar ik dacht; fok joe, ik ga naar GBTTZ..
Ik heb GBTTZ nu twee keer gezien, en ik kan weloverwogen zeggen dat ik er geen ruk aan vindquote:Op zondag 26 december 2010 22:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was bij mij ook wel geniaal, iedereen wilde en ging naar Kane (), maar ik dacht; fok joe, ik ga naar GBTTZ..
Nein.quote:
Die viert kerst.quote:
Top 2000 staat hier non-stop aan. Niet in mijn kamer overigens. Maar in de huiskamer.quote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nou ja, ik heb eigenlijk wel fijne dagen gehad, alleen jammer dat je dan weer geen radio kan luisteren
maar stiekem was kerst 2010 gewoon top
Ik wilde naar dat danceding toen de poort net gesloten was, nog nooit zo platgedrukt.quote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb GBTTZ moeten missen, toen was het terrein een tijdje afgesloten. En ik woon verdorie zo'n beetje naast het terreinMaar dat heb ik uiteindelijk goed weten te maken op LL
Als je daar heen wilt, moet je op tijd gaan. Tis al jaren zo druk daar. Het park wordt zo langzamerhand ook te klein voor BFO en tis al het grootste bevrijdingsfestival van het land.quote:Op zondag 26 december 2010 22:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wilde naar dat danceding toen de poort net gesloten was, nog nooit zo platgedrukt.
We mochten er uiteindelijk nog wel in maar het was niet grappig.quote:Op zondag 26 december 2010 22:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je daar heen wilt, moet je op tijd gaan. Tis al jaren zo druk daar. Het park wordt zo langzamerhand ook te klein voor BFO en tis al het grootste bevrijdingsfestival van het land.
Nee, kan ik me voorstellen. Ik zeg: Wythmenerplas volgend jaar, maar dat zal wel niet.quote:Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
We mochten er uiteindelijk nog wel in maar het was niet grappig.
tisdat?quote:Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, kan ik me voorstellen. Ik zeg: Wythmenerplas volgend jaar, maar dat zal wel niet.
Recreatieplas in Zwolle. Worden ook andere feestjes gehouden, zoals Fusion of Dance.quote:
Symphonica in Rosso? Edit: NVMquote:Op zondag 26 december 2010 22:35 schreef Zeroku het volgende:
Ik wil nog een keer naar dat dingen in Arnhem, nu ben ik de naam vergeten_! Met al die verschillende stijlen, dit jaar was dat met de Middeleeuwen etc.
Neequote:
Qlimax.quote:
Heul spectaculair was dat jaquote:
M'n zusje gaat naar dat soort feesten.quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 22:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Emporium was Zwemporium dit jaar.
Zal inderdaad wel niet, omdat het totaal niet bij het centrum ligt.quote:Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, kan ik me voorstellen. Ik zeg: Wythmenerplas volgend jaar, maar dat zal wel niet.
Jammer, zonder lampjes en ballen.quote:
quote:
Klopt. Alhoewel de Drafbaan in Groningen ook niet direct bij het centrum ligt. En Fusion of Dance heeft ook altijd afspraken gehad met het busvervoer, dus ik zie niet in waarom niet voor BFO. Mgoed, Fusion of Dance gaat indoor, zonde.quote:Op zondag 26 december 2010 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel niet, omdat het totaal niet bij het centrum ligt.
Je hebt geluk dat ik hier was dan i.p.v. bij het spel.quote:Op zondag 26 december 2010 22:42 schreef ValHallen het volgende:
Back. Heb even iedereen gedolt met Trivial pursuit.
Bring it onquote:Op zondag 26 december 2010 22:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik hier was dan i.p.v. bij het spel.
quote:Op zondag 26 december 2010 22:42 schreef ValHallen het volgende:
Back. Heb even iedereen gedolt met Trivial pursuit.
Danku!quote:Op zondag 26 december 2010 22:43 schreef CindieY het volgende:
Ik zie dat ik m'n geluid wat harder moet zetten
Jij zit daar stiekem met je laptop onder de tafelquote:Op zondag 26 december 2010 22:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben daar ook altijd goed in! Trivia FTW, en iedereen dan verbaasd 'hoe weet ze dat allemaal?"
Tssquote:Op zondag 26 december 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh verkeerde gequote.Bol_Wan danku.
Met dank aan Pino, onze baas.quote:
Ik ging bij Triviant twee jaar terug een keer de kaartjes en antwoorden lezen (een stuk of 60) en op een of andere manier had ik elk antwoord onthouden.quote:Op zondag 26 december 2010 22:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben daar ook altijd goed in! Trivia FTW, en iedereen dan verbaasd 'hoe weet ze dat allemaal?"
Ik heb ze op Werchter 'gezien'. Op dit liedje wel gesprongen bij 40 graden.quote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Met dank aan Pino, onze baas.
Customs heb ik overigens ook live gezien, bijna compleet blanco heen gegaan, maar was erg tof.
quote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef Pino112 het volgende:
Cool, Handsome Poets komt naar BFO11. Zo'n beetje de enige die nog maar bekend is qua line-up
Mensen zijn altijd afgunstig op slimme mensen. Kunnen wij ook niks aan doenquote:Op zondag 26 december 2010 22:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ook live gezien @ bevrijdingsfestival. Viel mij wat tegen..quote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Customs heb ik overigens ook live gezien, bijna compleet blanco heen gegaan, maar was erg tof.
Ik hou heel erg van dat soort spelletjes.quote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ging bij Triviant twee jaar terug een keer de kaartjes en antwoorden lezen (een stuk of 60) en op een of andere manier had ik elk antwoord onthouden.
FM-antenne hequote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je even? Ik weet niet meer eens alles dat ik heb gezien.quote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Naar welke concerten/optredens zijn jullie geweest dan?
Wij hadden Een Tien Voor Topo maar heb het één keer gespeeld en het was kut.quote:Op zondag 26 december 2010 22:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van dat soort spelletjes.
En ik hou ook heel erg van topografiespelletjes. Daar ben ik heel erg goed in.
Verkapt kijk-mij-eens-een-fotografisch-geheugen-hebbenquote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ging bij Triviant twee jaar terug een keer de kaartjes en antwoorden lezen (een stuk of 60) en op een of andere manier had ik elk antwoord onthouden.
Toen kende ik ze nog niet. Ik moet me volgend jaar eens wat meer verdiepen in de bandjes die komen, zeker van het voormalige Hedon-podium (hoe die ook maar moge heten nu).quote:Op zondag 26 december 2010 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
FM-antenne he![]()
Ook die waren op BFO, speciaal gewacht op Rex, de andere nummers vond ik niet heel leuk..
Ehhh een stuk of 30 en heb iets van 150 artiesten gezien?quote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik speel altijd een bepaald spel op internet, en altijd als ik 'm ergens post raakt iedereen verslaafd.quote:Op zondag 26 december 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wij hadden Een Tien Voor Topo maar heb het één keer gespeeld en het was kut.
Ik ook, maar niet blank. Bleef tof, de frontman is erg cool. Met zijn Kevin Bacon-gezichtquote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou normaal gesproken onthoudt ik waar het staat maar niet wat er staat.quote:Op zondag 26 december 2010 22:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-eens-een-fotografisch-geheugen-hebben
quote:Op zondag 26 december 2010 22:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ehhh een stuk of 30 en heb iets van 150 artiesten gezien?
Ik heb het wel allemaal opgeschreven in een boekje.Wanneer, welk concert/festival, locatie, welke stad en geturfd hoeveel artiesten ik er heb gezien. En uiteraard genummerd.
Moet ze nog wel bijwerken.
Wolter Kroes?quote:Op zondag 26 december 2010 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Kansloos als ik ben heb ik overal lijstjes van hier ben ik heen geweest:
Lucinda Williams - Zaterdag 10 November 2007, Patronaat Haarlem
Neil Young - Maandag 18 Februari 2008, RAI Amsterdam
Neil Young - Dinsdag 26 Februari 2008, ICC Berlijn
The Verve/Neil Young Vrijdag 4 Juli 2008, Rock Werchter
Neil Young Zaterdag 6 Juni 2009, Sportpaleis Antwerpen (Admiral Freebee in voorprogramma)
Lucinda Williams Vrijdag 10 Juli 2009, Tivoli Utrecht
YES Zaterdag 14 November 2009, Waerdse Tempel Heerhugowaard
De Dijk Vrijdag 27 November 2009, Waerdse Tempel Heerhugowaard
Moke Zaterdag 9 Januari 2010, Waerdse Tempel Heerhugowaard
De Dijk Donderdag 20 Mei 2010, Tivoli Utrecht
Santana Dinsdag 5 Oktober 2010, Gelredome Arnhem
Wolter Kroes, Sail 2008 Willemsoord, Den Helder
Tav/Gentlemen of Soul & Jan Akkerman/Lois Lane/Alain Clark Zondag 4 Juli 2010, Willemsoord 100 jaar volkshuisvesting, Den Helder
quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 22:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik speel altijd een bepaald spel op internet, en altijd als ik 'm ergens post raakt iedereen verslaafd.
Mocht men benieuwd zijn:
http://www.travelpod.com/traveler-iq
5x Lowlands, 1x Pukkelpop, 1x Sziget, 4x Appelpop, 8x Rosrock, 1x Dour. Dit zijn mijn festivals.quote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2010 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
Alain Clark is trouwens wel een sfeermaker...
hoe stoerquote:Op zondag 26 december 2010 22:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
5x Lowlands, 1x Pukkelpop, 1x Sziget, 4x Appelpop, 8x Rosrock, 1x Dour. Dit zijn mijn festivals.
Concerten zijn er echt teveel om op te noemen dus ik geef mijn top 5:
- dEUS
- David Bowie
- Blood Red Shoes
- Queens of the Stone Age
- Mogwai
backstreet boysquote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
In mijn fobo staat een lijst met alle films die ik heb gezien, ik heb ook een excel bestand met alle dagen dat ik heb gewerktquote:Op zondag 26 december 2010 22:51 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb dan wel weer een lijst van films die ik ooit in de bios heb gezien.
Hij is vrijwel compleet vanaf 1994, vet hè
Maar jij was autistisch toch?quote:Op zondag 26 december 2010 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In mijn fobo staat een lijst met alle films die ik heb gezien, ik heb ook een excel bestand met alle dagen dat ik heb gewerkten hoelang etc..
Ik ben nog bezig met een lijst met alle vakanties waar ik heen ben geweest in het buitenland, en dat zijn er aardig wat.quote:
Oh jeetje, zo'n lijst heb ik ook een keer gemaakt, en wil de 'm per se goed hebben, met jaartallen enzo!quote:Op zondag 26 december 2010 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met een lijst met alle vakanties waar ik heen ben geweest in het buitenland, en dat zijn er aardig wat.
quote:1487 26-12-2010 - 23:00 ALIEN ANT FARM - SMOOTH CRIMINAL 1
1486 26-12-2010 - 23:00 PRINCE/THE REVOLUTION - EROTIC CITY 5
1485 26-12-2010 - 23:00 TRAIN - SHAKE UP CHRISTMAS 66
1484 26-12-2010 - 23:00 PAPA ROACH - LAST RESORT 1
1483 26-12-2010 - 23:00 SANTA ESMERALDA - DON'T LET ME BE MISUNDERSTOOD 4
1482 26-12-2010 - 23:00 KEANE - NIGHT SKY 4
1481 26-12-2010 - 23:00 JAMIROQUAI - VIRTUAL INSANITY 3
1480 26-12-2010 - 23:00 OUTFIELD - YOUR LOVE 2
1479 26-12-2010 - 23:00 RADIOHEAD - EVERYTHING IN IT'S RIGHT PLACE 5
1478 26-12-2010 - 23:00 JACKIE WILSON - YOUR LOVE KEEPS LIFTING ME HIGHER 4
1477 26-12-2010 - 23:00 LINKIN PARK - FAINT 3
1476 26-12-2010 - 23:00 SNOW - INFORMER 3
1475 26-12-2010 - 23:00 COLDPLAY - CEMETERIES OF LONDON 2
1474 26-12-2010 - 23:00 GENESIS - MAMA 5
1473 26-12-2010 - 23:00 TRIGGERFINGER - CHERRY
Papa Roachquote:
Dont let me be misunderstoodquote:
Sterrenstofquote:Op zondag 26 december 2010 22:58 schreef Guanabana het volgende:
De wereld is weer plat ja
Op je bolle bips na (8)
Zo leuk vind ik dat.
Eensquote:
Tik em aan vrouwen!quote:
Ja maar anders rijmt het niet op ouwe.quote:Op zondag 26 december 2010 23:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoezo vrouwen, ik ben er maar eentje hoor
Jaaa leuk he, ik zei het toch!quote:
Doe dan vrouwe, zoals ze het ook zeggenquote:Op zondag 26 december 2010 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar anders rijmt het niet op ouwe.
Vrouwen --> ouwe?quote:Op zondag 26 december 2010 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar anders rijmt het niet op ouwe.
Ik maar denken wat BFO was.. is het een bevrijdingsfestivalquote:Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef CindieY het volgende:
Goed, een snel lijstje dan:
1 x Lowlands
3 of 4 x BFO
Stuk of 5 x BFGroningen
2 x New Attraction ()
1 x Beestenboel
Customs
Moke
Green Lizard
Ramroosjes (Heideroosjes die The Ramones coveren)
Voicst
De Staat
Alain Clark ()
En dit is alles wat me zo te binnenschiet. Ga me niet vragen wat ik allemaal op de BF's heb gezien, want dat is veel en ik heb 't niet allemaal onthouden. Ben een duidelijke liefhebber van kleinere (Nederlandse) bandjes.
Edit: en City Moves in Zwolle
o wacht ik vergeet de tofste van alquote:Op zondag 26 december 2010 23:01 schreef Bol_Wan het volgende:
ehm.. wat me zo te binnen schiet qua festivals
Rockin' Park
Appelpop
BF Den Bosch
Koninginnedag Eindhoven
Festival Impact (maar daar werk ik ook dus ja)
Top 5 Concerten
Them Crooked Vultures
Justin Nozuka
Vampire Weekend
White Lies
Pearl Jam
Alles op die lijst ben ik trouwens met mijn vader heen geweest, en sommige was mn moeder ook bijquote:Op zondag 26 december 2010 23:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben nog nooit naar al die festivals of iets geweest.Ben pas sinds 2 jaar goede muziek aan het ontdekken.
Dat ik daar niet aan dacht.quote:Op zondag 26 december 2010 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe dan vrouwe, zoals ze het ook zeggen
Je hebt het toch niet over Timboektoe he?quote:Op zondag 26 december 2010 23:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaaa leuk he, ik zei het toch!
Ik kom nu bijna tot het laatste level, dus het is ook nog eens vet leerzaam! Want weten waar Uzbekistan ligt, daar kom je verder mee in het leven mensen.
Wel tof hoor, met je vaderquote:Op zondag 26 december 2010 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alles op die lijst ben ik trouwens met mijn vader heen geweest, en sommige was mn moeder ook bij
Nee, ik heb het over Uzbekistan.quote:Op zondag 26 december 2010 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over Timboektoe he?
Ik zou best eens met mijn pa naar een festival willen, Rockwerchter of pinkpop ofzo.quote:Op zondag 26 december 2010 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alles op die lijst ben ik trouwens met mijn vader heen geweest, en sommige was mn moeder ook bij
Hm, Rockwerchter en Pinkpop wil ik ook nog eens heen, maar dan moet ik eerst iemand zien te ritselen. M'n vrienden willen altijd alleen maar naar Lowlands, maar dat vind ik een lichtelijk overhyped festival.quote:Op zondag 26 december 2010 23:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou best eens met mijn pa naar een festival willen, Rockwerchter of pinkpop ofzo.
Ik bedoel dat spelletje wijsneusquote:Op zondag 26 december 2010 23:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over Uzbekistan.
Ik zie mijn pa nog niet bij zoietsquote:Op zondag 26 december 2010 23:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou best eens met mijn pa naar een festival willen, Rockwerchter of pinkpop ofzo.
Oh sorryquote:
Valt wel mee volgens mij. En joa, wel een leuke dag gehad, niet veel spesjaalsquote:Op zondag 26 december 2010 23:07 schreef Cee het volgende:
Hey mensen, allemaal een leuke Tweede Kerstdag gehad? Of gewoon een leuke dag, is ook goed.Heb nog iets meegekregen van de computercrash tijdens Frank's shift, hoeveel vertraging is er nu uiteindelijk in de lijst opgelopen of valt het wel mee?
Oh okee, sorry dat ik je wijsneus noemdequote:Op zondag 26 december 2010 23:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh sorryDat had ik serieus niet door!
Maar, dat spelletje is ook wel oke, maar die link die ik postte is leuker.
Lowlands is een beetje aan het aftakelen qua sfeer. Ben van 2004-2008 geweest en wet was elke keer echt supervet, maar elk jaar werden de mensen jonger en verdwenen de oude rotten.quote:Op zondag 26 december 2010 23:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, Rockwerchter en Pinkpop wil ik ook nog eens heen, maar dan moet ik eerst iemand zien te ritselen. M'n vrienden willen altijd alleen maar naar Lowlands, maar dat vind ik een lichtelijk overhyped festival.
Heb je enig idee wat dat grapje gaat kosten?quote:Op zondag 26 december 2010 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil wel eens een heel jaar alle festivals af, maar in mijn eentje
Ik heb 't dus mee gemaakt afgelopen jaarquote:Op zondag 26 december 2010 23:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lowlands is een beetje aan het aftakelen qua sfeer. Ben van 2004-2008 geweest en wet was elke keer echt supervet, maar elk jaar werden de mensen jonger en verdwenen de oude rotten.
Het is echt tof om een keer mee te maken, daar niet van. Maar mij zie je daar niet meer terug
Ja weet ik. Maar je krijgt dan ook gehuchten in Nederland die niemand weet, dus dat is minder.quote:Op zondag 26 december 2010 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh okee, sorry dat ik je wijsneus noemde![]()
Is trouwens ook een leuk topografie spelletje dat Timboektoe moet je maar eens kijken op de site van de TROS.
Gewoon mensen van Fok! vragen. En ik ben ook weleens in m'n eentje naar festivals geweest, niks mis mee.quote:Op zondag 26 december 2010 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Zou ik niet doen. Ik houd wel altijd bij wat er zoal speelt, en je gaat dan veel dingen dubbel zien. Lekker verspreiden over de jarenquote:Op zondag 26 december 2010 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2010 23:07 schreef Cee het volgende:
Hey mensen, allemaal een leuke Tweede Kerstdag gehad? Of gewoon een leuke dag, is ook goed.Heb nog iets meegekregen van de computercrash tijdens Frank's shift, hoeveel vertraging is er nu uiteindelijk in de lijst opgelopen of valt het wel mee?
Geen idee, noem eens wat? Ik doe nooit wat dus geld heb ik welquote:Op zondag 26 december 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat dat grapje gaat kosten?
Zelfs dan.quote:Op zondag 26 december 2010 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Ik houd wel altijd bij wat er zoal speelt, en je gaat dan veel dingen dubbel zien. Lekker verspreiden over de jaren
die nummers zijn gewoon niet gedraaidquote:Op zondag 26 december 2010 23:07 schreef Cee het volgende:
dat valt wel mee, als je de grootste meepakt is het niet zo gek veel meer als een vakantie van twee weken hoorquote:Op zondag 26 december 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat dat grapje gaat kosten?
Of je doet een groot en een wat kleiner festival per jaar. Zeg maar Pinkpop en Dour. Of Lowlands en Hurricane. Zo heb je niet veer overlap qua artiesten en heb je leuke vakantiesquote:Op zondag 26 december 2010 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Ik houd wel altijd bij wat er zoal speelt, en je gaat dan veel dingen dubbel zien. Lekker verspreiden over de jaren
Ik had kaartjesquote:Op zondag 26 december 2010 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb 't dus mee gemaakt afgelopen jaarMaar goed, sfeer is belangrijk, ik ben eerder iemand die voor muziek komt. En dat is op Lowlands bijna niet mogelijk, aangezien ze al uitverkocht zijn als er net 1 naam bekend is
Ligt wel een beetje eraan wat je "alle" festivals noemt, maar reken maar 2/300 per festival ongeveer, als je daar ook slaapt etc.quote:Op zondag 26 december 2010 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee, noem eens wat? Ik doe nooit wat dus geld heb ik wel
Ik ben ook geneigd eens het in mijn eentje te doen. Op LL had ik een vriend die braaf achter me aan liep als ik iets wilde zien, maar niet iedereen is zo natuurlijk. Alleen kan ik ten minste zelf beslissen wat ik zie.quote:
Dour ga ik misschien heen dit jaar. Ligt aan mijn financiën want de line-up ken ik toch nooit iets van.quote:Op zondag 26 december 2010 23:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Of je doet een groot en een wat kleiner festival per jaar. Zeg maar Pinkpop en Dour. Of Lowlands en Hurricane. Zo heb je niet veer overlap qua artiesten en heb je leuke vakanties
in je eentje naar Lowlands? apart.quote:Op zondag 26 december 2010 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik had kaartjesNu nog één, voor mezelf hehe.
Betere festivalbuddy zoeken. Ben de helft van Lowlands alleen geweest afgelopen jaar maar je hebt dan wel iemand om op terug te vallen.quote:Op zondag 26 december 2010 23:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben ook geneigd eens het in mijn eentje te doen. Op LL had ik een vriend die braaf achter me aan liep als ik iets wilde zien, maar niet iedereen is zo natuurlijk. Alleen kan ik ten minste zelf beslissen wat ik zie.
Vet! ik hoef het niet te hebben maar het ziet er wel gaaf uitquote:
Nee, heel veel vrienden gaan ook maar daar had ik niet voor gekocht.quote:Op zondag 26 december 2010 23:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
in je eentje naar Lowlands? apart.
quote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Vet! ik hoef het niet te hebben maar het ziet er wel gaaf uit
Die moet ik dan maar eens zoeken jaquote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Betere festivalbuddy zoeken. Ben de helft van Lowlands alleen geweest afgelopen jaar maar je hebt dan wel iemand om op terug te vallen.
Daar zit hem voor mij de uitdaging ik ben vanaf kinds altijd al goed in topografie dus de meeste grote tot middelgrote plaatsen in Nederland en de grote plaatsen daar buiten.quote:Op zondag 26 december 2010 23:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar je krijgt dan ook gehuchten in Nederland die niemand weet, dus dat is minder.
quote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Joe.quote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die moet ik dan maar eens zoeken jaVrijwilligers, anyone?
Van mij mag je met ons mee hoor.quote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval getekend voor het levenquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
ah, op die fiets. Ik ga ook altijd met een grote groep, altijd wel eentje die je met je mee kan slepen naar hetgene wat jij wil zienquote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, heel veel vrienden gaan ook maar daar had ik niet voor gekocht.
Is het geen vrouw?quote:Op zondag 26 december 2010 23:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval getekend voor het leven
Dit dus ziet er goed uit mooi gemaakt maar mooi voor op je lichaam nee niet echt.quote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nee want ik zie geenquote:
Dour ligt wel in jouw straatje. Veel dance en knettergekke mensen. Als je tegen smerige douches en bezopen/stonede mensen kunt is het je festival. En de smerigheid en hoeveelheid troebele mensen is vergeleken met andere festivals.quote:Op zondag 26 december 2010 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dour ga ik misschien heen dit jaar. Ligt aan mijn financiën want de line-up ken ik toch nooit iets van.
quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 23:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Van mij mag je met ons mee hoor.
quote:
Ik denk dat wij apart gaan haha. Maar festivalbuddy neemt d'r vriend mee dit jaar.quote:Op zondag 26 december 2010 23:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ah, op die fiets. Ik ga ook altijd met een grote groep, altijd wel eentje die je met je mee kan slepen naar hetgene wat jij wil zien
Mochten al die mensen geen uitkomst bieden ga ik ook wel mee heurquote:
Hehe ja ik heb ervan gehoord. Dixies die niet schoongemaakt worden enzoquote:Op zondag 26 december 2010 23:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dour ligt wel in jouw straatje. Veel dance en knettergekke mensen. Als je tegen smerige douches en bezopen/stonede mensen kunt is het je festival. En de smerigheid en hoeveelheid troebele mensen is vergeleken met andere festivals.
Gek idee. Zouden we niet een 3FM-meet kunnen doen op een kleiner/gratis festival? Meeten op een festival dat je algauw 300 euro kost is ook zo watquote:Op zondag 26 december 2010 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mochten al die mensen geen uitkomst bieden ga ik ook wel mee heur.
Dat is op zich ook wel tofquote:Op zondag 26 december 2010 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gek idee. Zouden we niet een 3FM-meet kunnen doen op een kleiner/gratis festival? Meeten op een festival dat je algauw 300 euro kost is ook zo wat
Zou wel lachen zijn ja.quote:Op zondag 26 december 2010 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gek idee. Zouden we niet een 3FM-meet kunnen doen op een kleiner/gratis festival? Meeten op een festival dat je algauw 300 euro kost is ook zo wat
Ik trek de eerste dagen van een festival meestal door, lig de derde dag na de optredens voor pampus en de vierde helemaal los. En dan vaak gewoon 24 uur bijslapenquote:Op zondag 26 december 2010 23:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik denk dat wij apart gaan haha. Maar festivalbuddy neemt d'r vriend mee dit jaar.Maar beetje heen en weer lopen enzo. 's Nachts als festivalbuddy slaapt (had nogal vermoeiende weken achter de rug en op Rock Werchter had ze koorts) nar andere vrienden toe, of alleen op stap (wat in België kut was). Primaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |