Ik heb GBTTZ nu twee keer gezien, en ik kan weloverwogen zeggen dat ik er geen ruk aan vindquote:Op zondag 26 december 2010 22:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was bij mij ook wel geniaal, iedereen wilde en ging naar Kane (), maar ik dacht; fok joe, ik ga naar GBTTZ..
Nein.quote:
Die viert kerst.quote:
Top 2000 staat hier non-stop aan. Niet in mijn kamer overigens. Maar in de huiskamer.quote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nou ja, ik heb eigenlijk wel fijne dagen gehad, alleen jammer dat je dan weer geen radio kan luisteren
maar stiekem was kerst 2010 gewoon top
Ik wilde naar dat danceding toen de poort net gesloten was, nog nooit zo platgedrukt.quote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb GBTTZ moeten missen, toen was het terrein een tijdje afgesloten. En ik woon verdorie zo'n beetje naast het terreinMaar dat heb ik uiteindelijk goed weten te maken op LL
Als je daar heen wilt, moet je op tijd gaan. Tis al jaren zo druk daar. Het park wordt zo langzamerhand ook te klein voor BFO en tis al het grootste bevrijdingsfestival van het land.quote:Op zondag 26 december 2010 22:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wilde naar dat danceding toen de poort net gesloten was, nog nooit zo platgedrukt.
We mochten er uiteindelijk nog wel in maar het was niet grappig.quote:Op zondag 26 december 2010 22:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je daar heen wilt, moet je op tijd gaan. Tis al jaren zo druk daar. Het park wordt zo langzamerhand ook te klein voor BFO en tis al het grootste bevrijdingsfestival van het land.
Nee, kan ik me voorstellen. Ik zeg: Wythmenerplas volgend jaar, maar dat zal wel niet.quote:Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
We mochten er uiteindelijk nog wel in maar het was niet grappig.
tisdat?quote:Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, kan ik me voorstellen. Ik zeg: Wythmenerplas volgend jaar, maar dat zal wel niet.
Recreatieplas in Zwolle. Worden ook andere feestjes gehouden, zoals Fusion of Dance.quote:
Symphonica in Rosso? Edit: NVMquote:Op zondag 26 december 2010 22:35 schreef Zeroku het volgende:
Ik wil nog een keer naar dat dingen in Arnhem, nu ben ik de naam vergeten_! Met al die verschillende stijlen, dit jaar was dat met de Middeleeuwen etc.
Neequote:
Qlimax.quote:
Heul spectaculair was dat jaquote:
M'n zusje gaat naar dat soort feesten.quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 22:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Emporium was Zwemporium dit jaar.
Zal inderdaad wel niet, omdat het totaal niet bij het centrum ligt.quote:Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, kan ik me voorstellen. Ik zeg: Wythmenerplas volgend jaar, maar dat zal wel niet.
Jammer, zonder lampjes en ballen.quote:
quote:
Klopt. Alhoewel de Drafbaan in Groningen ook niet direct bij het centrum ligt. En Fusion of Dance heeft ook altijd afspraken gehad met het busvervoer, dus ik zie niet in waarom niet voor BFO. Mgoed, Fusion of Dance gaat indoor, zonde.quote:Op zondag 26 december 2010 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel niet, omdat het totaal niet bij het centrum ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |