Ik heb 't dus mee gemaakt afgelopen jaarquote:Op zondag 26 december 2010 23:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lowlands is een beetje aan het aftakelen qua sfeer. Ben van 2004-2008 geweest en wet was elke keer echt supervet, maar elk jaar werden de mensen jonger en verdwenen de oude rotten.
Het is echt tof om een keer mee te maken, daar niet van. Maar mij zie je daar niet meer terug
Ja weet ik. Maar je krijgt dan ook gehuchten in Nederland die niemand weet, dus dat is minder.quote:Op zondag 26 december 2010 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh okee, sorry dat ik je wijsneus noemde![]()
Is trouwens ook een leuk topografie spelletje dat Timboektoe moet je maar eens kijken op de site van de TROS.
Gewoon mensen van Fok! vragen. En ik ben ook weleens in m'n eentje naar festivals geweest, niks mis mee.quote:Op zondag 26 december 2010 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil wel eens een heel jaar alle festivals af, maar in mijn eentje
Zou ik niet doen. Ik houd wel altijd bij wat er zoal speelt, en je gaat dan veel dingen dubbel zien. Lekker verspreiden over de jarenquote:Op zondag 26 december 2010 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil wel eens een heel jaar alle festivals af, maar in mijn eentje
quote:Op zondag 26 december 2010 23:07 schreef Cee het volgende:
Hey mensen, allemaal een leuke Tweede Kerstdag gehad? Of gewoon een leuke dag, is ook goed.Heb nog iets meegekregen van de computercrash tijdens Frank's shift, hoeveel vertraging is er nu uiteindelijk in de lijst opgelopen of valt het wel mee?
Geen idee, noem eens wat? Ik doe nooit wat dus geld heb ik welquote:Op zondag 26 december 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat dat grapje gaat kosten?
Zelfs dan.quote:Op zondag 26 december 2010 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Ik houd wel altijd bij wat er zoal speelt, en je gaat dan veel dingen dubbel zien. Lekker verspreiden over de jaren
die nummers zijn gewoon niet gedraaidquote:Op zondag 26 december 2010 23:07 schreef Cee het volgende:
Hey mensen, allemaal een leuke Tweede Kerstdag gehad? Of gewoon een leuke dag, is ook goed.Heb nog iets meegekregen van de computercrash tijdens Frank's shift, hoeveel vertraging is er nu uiteindelijk in de lijst opgelopen of valt het wel mee?
dat valt wel mee, als je de grootste meepakt is het niet zo gek veel meer als een vakantie van twee weken hoorquote:Op zondag 26 december 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat dat grapje gaat kosten?
Of je doet een groot en een wat kleiner festival per jaar. Zeg maar Pinkpop en Dour. Of Lowlands en Hurricane. Zo heb je niet veer overlap qua artiesten en heb je leuke vakantiesquote:Op zondag 26 december 2010 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Ik houd wel altijd bij wat er zoal speelt, en je gaat dan veel dingen dubbel zien. Lekker verspreiden over de jaren
Ik had kaartjesquote:Op zondag 26 december 2010 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb 't dus mee gemaakt afgelopen jaarMaar goed, sfeer is belangrijk, ik ben eerder iemand die voor muziek komt. En dat is op Lowlands bijna niet mogelijk, aangezien ze al uitverkocht zijn als er net 1 naam bekend is
Ligt wel een beetje eraan wat je "alle" festivals noemt, maar reken maar 2/300 per festival ongeveer, als je daar ook slaapt etc.quote:Op zondag 26 december 2010 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee, noem eens wat? Ik doe nooit wat dus geld heb ik wel
Ik ben ook geneigd eens het in mijn eentje te doen. Op LL had ik een vriend die braaf achter me aan liep als ik iets wilde zien, maar niet iedereen is zo natuurlijk. Alleen kan ik ten minste zelf beslissen wat ik zie.quote:
Dour ga ik misschien heen dit jaar. Ligt aan mijn financiën want de line-up ken ik toch nooit iets van.quote:Op zondag 26 december 2010 23:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Of je doet een groot en een wat kleiner festival per jaar. Zeg maar Pinkpop en Dour. Of Lowlands en Hurricane. Zo heb je niet veer overlap qua artiesten en heb je leuke vakanties
in je eentje naar Lowlands? apart.quote:Op zondag 26 december 2010 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik had kaartjesNu nog één, voor mezelf hehe.
Betere festivalbuddy zoeken. Ben de helft van Lowlands alleen geweest afgelopen jaar maar je hebt dan wel iemand om op terug te vallen.quote:Op zondag 26 december 2010 23:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben ook geneigd eens het in mijn eentje te doen. Op LL had ik een vriend die braaf achter me aan liep als ik iets wilde zien, maar niet iedereen is zo natuurlijk. Alleen kan ik ten minste zelf beslissen wat ik zie.
Vet! ik hoef het niet te hebben maar het ziet er wel gaaf uitquote:
Nee, heel veel vrienden gaan ook maar daar had ik niet voor gekocht.quote:Op zondag 26 december 2010 23:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
in je eentje naar Lowlands? apart.
quote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Vet! ik hoef het niet te hebben maar het ziet er wel gaaf uit
Die moet ik dan maar eens zoeken jaquote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Betere festivalbuddy zoeken. Ben de helft van Lowlands alleen geweest afgelopen jaar maar je hebt dan wel iemand om op terug te vallen.
Daar zit hem voor mij de uitdaging ik ben vanaf kinds altijd al goed in topografie dus de meeste grote tot middelgrote plaatsen in Nederland en de grote plaatsen daar buiten.quote:Op zondag 26 december 2010 23:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar je krijgt dan ook gehuchten in Nederland die niemand weet, dus dat is minder.
quote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Joe.quote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die moet ik dan maar eens zoeken jaVrijwilligers, anyone?
Van mij mag je met ons mee hoor.quote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval getekend voor het levenquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
ah, op die fiets. Ik ga ook altijd met een grote groep, altijd wel eentje die je met je mee kan slepen naar hetgene wat jij wil zienquote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, heel veel vrienden gaan ook maar daar had ik niet voor gekocht.
Is het geen vrouw?quote:Op zondag 26 december 2010 23:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval getekend voor het leven
Dit dus ziet er goed uit mooi gemaakt maar mooi voor op je lichaam nee niet echt.quote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nee want ik zie geenquote:
Dour ligt wel in jouw straatje. Veel dance en knettergekke mensen. Als je tegen smerige douches en bezopen/stonede mensen kunt is het je festival. En de smerigheid en hoeveelheid troebele mensen is vergeleken met andere festivals.quote:Op zondag 26 december 2010 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dour ga ik misschien heen dit jaar. Ligt aan mijn financiën want de line-up ken ik toch nooit iets van.
quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 23:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Van mij mag je met ons mee hoor.
quote:
Ik denk dat wij apart gaan haha. Maar festivalbuddy neemt d'r vriend mee dit jaar.quote:Op zondag 26 december 2010 23:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ah, op die fiets. Ik ga ook altijd met een grote groep, altijd wel eentje die je met je mee kan slepen naar hetgene wat jij wil zien
Mochten al die mensen geen uitkomst bieden ga ik ook wel mee heurquote:
Hehe ja ik heb ervan gehoord. Dixies die niet schoongemaakt worden enzoquote:Op zondag 26 december 2010 23:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dour ligt wel in jouw straatje. Veel dance en knettergekke mensen. Als je tegen smerige douches en bezopen/stonede mensen kunt is het je festival. En de smerigheid en hoeveelheid troebele mensen is vergeleken met andere festivals.
Gek idee. Zouden we niet een 3FM-meet kunnen doen op een kleiner/gratis festival? Meeten op een festival dat je algauw 300 euro kost is ook zo watquote:Op zondag 26 december 2010 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mochten al die mensen geen uitkomst bieden ga ik ook wel mee heur.
Dat is op zich ook wel tofquote:Op zondag 26 december 2010 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gek idee. Zouden we niet een 3FM-meet kunnen doen op een kleiner/gratis festival? Meeten op een festival dat je algauw 300 euro kost is ook zo wat
Zou wel lachen zijn ja.quote:Op zondag 26 december 2010 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gek idee. Zouden we niet een 3FM-meet kunnen doen op een kleiner/gratis festival? Meeten op een festival dat je algauw 300 euro kost is ook zo wat
Ik trek de eerste dagen van een festival meestal door, lig de derde dag na de optredens voor pampus en de vierde helemaal los. En dan vaak gewoon 24 uur bijslapenquote:Op zondag 26 december 2010 23:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik denk dat wij apart gaan haha. Maar festivalbuddy neemt d'r vriend mee dit jaar.Maar beetje heen en weer lopen enzo. 's Nachts als festivalbuddy slaapt (had nogal vermoeiende weken achter de rug en op Rock Werchter had ze koorts) nar andere vrienden toe, of alleen op stap (wat in België kut was). Primaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |