Donderdag is wel het gezelligste (paar jaar geleden iig), op zaterdag vind het stratumseind sowieso al bout.quote:Op zondag 26 december 2010 21:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh maar daar ben ik nog nooit geweest (denk ik).Waar zit dat ergens? En ik ben alleen nog maar op donderdag uitgeweest haha. Misschien ligt het daaraan.
sowieso is donderdag dan het probleem ja. En ik bedoelde het marktPLEIN sorryquote:Op zondag 26 december 2010 21:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh maar daar ben ik nog nooit geweest (denk ik).Waar zit dat ergens? En ik ben alleen nog maar op donderdag uitgeweest haha. Misschien ligt het daaraan.
Ik was er een keer op vrijdag en toen was het heel druk.quote:Op zondag 26 december 2010 21:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Donderdag is wel het gezelligste (paar jaar geleden iig), op zaterdag vind het stratumseind sowieso al bout.
En dan heb je nog dat pleintje tegenover het station waar de danssalon zat/zit.quote:Op zondag 26 december 2010 21:07 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
sowieso is donderdag dan het probleem ja. En ik bedoelde het marktPLEIN sorryWaar het glazen huis stond dus
Zometeen de VPRO Nederpopshow, maar daar moet je van houden.quote:Op zondag 26 december 2010 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik verveel me een beetje, er komt niks leuks op teevee he?
Ah, maar is het daar ook leuk uitgaan? Of is het daar puur drankje drinken en klessebessen (quote:Op zondag 26 december 2010 21:07 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
sowieso is donderdag dan het probleem ja. En ik bedoelde het marktPLEIN sorryWaar het glazen huis stond dus
Vrijdag gaat ook nog wel.quote:Op zondag 26 december 2010 21:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik was er een keer op vrijdag en toen was het heel druk.Maar toen gingen we naar een feestje dat we niet konden vinden, en waar we uiteindelijk door lief te knipperen gratis naar binnen mochten omdat het bijna afgelopen was.
Hoe?quote:Op zondag 26 december 2010 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik geloof dat ik nu ook youtube filmpjes kan scrobbelen
Jij gaat meestal op zaterdag zeker de stad in? Welke dan?quote:Op zondag 26 december 2010 21:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Wij hebben thuis altijd dusdanig lekkere muziek op staan dat we al in een feeststemming raken en ons vervolgens bedenken dat we ook verder kunnen feesten in de stad
hmm het is een beetje een mix, ik ben zelf niet zo'n danser dus ik zou dat opzich niet weten maar de muziek is er prima en de sfeer is altijd top!quote:Op zondag 26 december 2010 21:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah, maar is het daar ook leuk uitgaan? Of is het daar puur drankje drinken en klessebessen (_ !! sorry voor mijn woordkeus)?
Maak tdat uit qua dag?quote:Op zondag 26 december 2010 21:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij gaat meestal op zaterdag zeker de stad in? Welke dan?
Wij doen meestal de vrijdag, omdat een gedeelte van onze groep <18 is..
Okies, moet ik daar maar een keer iemand naar meeslepen dan.quote:Op zondag 26 december 2010 21:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hmm het is een beetje een mix, ik ben zelf niet zo'n danser dus ik zou dat opzich niet weten maar de muziek is er prima en de sfeer is altijd top!
Dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdagquote:Op zondag 26 december 2010 21:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij gaat meestal op zaterdag zeker de stad in? Welke dan?
Wij doen meestal de vrijdag, omdat een gedeelte van onze groep <18 is..
Haha, dat is meestal wel makkelijk jaquote:Op zondag 26 december 2010 21:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maak tdat uit qua dag?
[..]
Okies, moet ik daar maar een keer iemand naar meeslepen dan.Even vrienden zoeken hier.
Chrome extentie..quote:
Nou alle mensen van mijn opleiding tot nu toe houden niet zo van mij geloof ik.quote:Op zondag 26 december 2010 21:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Haha, dat is meestal wel makkelijk jaMaar dat moet niet zo'n probleem zijn lijkt me
Nice, thanks!quote:Op zondag 26 december 2010 21:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je Google Chrome?
https://chrome.google.com(...)jcmmhdhcgjmann?hl=nl
Duurt nog een week hoorquote:Op zondag 26 december 2010 21:12 schreef CindieY het volgende:
Het einde van het jaarWat gaat dat altijd weer snel.
Kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 26 december 2010 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou alle mensen van mijn opleiding tot nu toe houden niet zo van mij geloof ik.
Vrijdag is het alweer oudjaarsavondquote:Op zondag 26 december 2010 21:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Duurt nog een week hoor, naja bijna dan
.
Of je hebt een slecht zelfbeeldquote:Op zondag 26 december 2010 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee serieus, ik ben heel direct en de mensen die me wel tof leken vinden dat niet zo chill geloof ik.quote:Op zondag 26 december 2010 21:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen![]()
Manics![]()
Een werkweek danquote:Op zondag 26 december 2010 21:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vrijdag is het alweer oudjaarsavond
Berlijn. <333333333333333333333333333333333333333quote:Op zondag 26 december 2010 21:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oja, die avond dat ik thuis zit en om 12 uur vuurwerk ga kijkenquote:Op zondag 26 december 2010 21:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je vraagt er ook gewoon om hè?quote:Op zondag 26 december 2010 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, die avond dat ik thuis zit en om 12 uur vuurwerk ga kijken
Zolang het gezellig is wel iigquote:
Inderdaadquote:Op zondag 26 december 2010 21:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je vraagt er ook gewoon om hè?
Na twaalven naar Zwollequote:Op zondag 26 december 2010 21:12 schreef CindieY het volgende:
Het einde van het jaarWat gaat dat altijd weer snel.
Nee, ik benadruk hetquote:Op zondag 26 december 2010 21:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je vraagt er ook gewoon om hè?
Deed ik voorgaande jaren, op een jaartje of 2 na, ook hoorquote:Op zondag 26 december 2010 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, die avond dat ik thuis zit en om 12 uur vuurwerk ga kijken
Ik ben niet in de stad te vinden, als je nou ouder was, had ik je nog wel voor de afterparty bij ons willen uitnodigenquote:Op zondag 26 december 2010 21:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Na twaalven naar Zwolle
Weijenbelt![]()
Watjesquote:Op zondag 26 december 2010 21:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee serieus, ik ben heel direct en de mensen die me wel tof leken vinden dat niet zo chill geloof ik.
Ik durf niets te ondernemen..quote:Op zondag 26 december 2010 21:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is in dit geval hetzelfde. Klagen, maar niets ondernemen. Ja ehhhhh
Ik mis de top 2000 vanaf dinsdagavondquote:Op zondag 26 december 2010 21:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Deed ik voorgaande jaren, op een jaartje of 2 na, ook hoorAltijd Top 2000 a Gogo luisteren, dan even vuurwerk kijken en dan 's nachts concerten kijken op tv
Eigen schuld, dikke bult dusquote:Op zondag 26 december 2010 21:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is in dit geval hetzelfde. Klagen, maar niets ondernemen. Ja ehhhhh
Op mijn nieuwe school vind iedereen mij aardig, op mijn vorige totaal niet.quote:Op zondag 26 december 2010 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik word komende week 23, ben ik uitgenodigd?quote:Op zondag 26 december 2010 21:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben niet in de stad te vinden, als je nou ouder was, had ik je nog wel voor de afterparty bij ons willen uitnodigen
Dan wel jaquote:Op zondag 26 december 2010 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik word komende week 23, ben ik uitgenodigd?
Eerlijk gezegd boeit het me niet zoveel, maar het is wel irritant dat ik niet even kan zeggen YO GA JE MEE VANAVOND?quote:Op zondag 26 december 2010 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Op mijn nieuwe school vind iedereen mij aardig, op mijn vorige totaal niet.
ik heb altijd heel makkelijk tussen de groepen door kunnen zweven waardoor ik met iedereen goed om kom gaan. Best apart eigenlijk aangezien de meeste gemiddeld vijf jaar ouder zijn ofzoquote:Op zondag 26 december 2010 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Op mijn nieuwe school vind iedereen mij aardig, op mijn vorige totaal niet.
Hahahaha daar kan ik zo niet tegen hè. Of mensen die grapjes maken maar het stiekem toch menen. Zeg het dan of niet, of maak er geen grap van.quote:Op zondag 26 december 2010 21:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Watjesvan die slappe mensen die niks in iemands gezicht durven zeggen maar achter de ruggen om..
Woon je op kamers? Genoeg andere manieren dan om wat mensen te vinden om mee te vragenquote:Op zondag 26 december 2010 21:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd boeit het me niet zoveel, maar het is wel irritant dat ik niet even kan zeggen YO GA JE MEE VANAVOND?
Ga naar genoeg andere feestjes, maar nouja. Jammer dan.Of ik ga gewoon mee met de mensen die mij niet zo chill vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |