XXlerator was
vet!!!
22.00-23.00 Devon K - Stef begon lekker. Waar hij vroeger nog lauwe house draaide is hij nu een terechte opener geworden
23.00-00.00 Beatproviders - Begonnen met "feel the rhythm" - sfeer kwam er goed in met deze heren. De zaal begon aardig vol te stromen.
00.00-01.00 Chain Reaction -

Held! Deze man had echt later gemoeten. Ik had mijn twijfels met DBLKSTFN maar ...
01.00-02.00 D-Block & S-te-Fan - ze konden het aardig bijhouden. Aardig wat nieuwe shit gehoord maar twas beter dan ik verwachtte.
02.00-02.30 Da Tweekaz Live - Neeee dit was echt
3 4 5x nix

gelukkig duurde het maar een half uurtje en het wachten werd beloond want i.p.v.
02.30-04.00 Zany
04.00-05.00 B-Frontwerd het gewoon 2,5 uur Zany & B-Front samen

De eerste 5 min toch stil moeten staan vanwege NEM-It's The Santa-en een Mariah Carey "All I want for christmas-ding"

maar daarna non-stop staan stampen op: Inner Creativity/Back Again/Become the Sky/etc/etc/
05.00-06.00 Endymion - hier naar huis gegaan, want moet dalijk nog familie-diner doen.
Sfeer was over het algemeen goed. Wel zag ik vaak veel mensen een bepaalde kant opkijken alsof er een opstootje was. Zelf werd ik ook nog uitgedaagd toen ik omkeek nadat er weer een groepje kale klerenkasten wild aan springen waren
Maar vooraan met bekende (o.a. DeeltjesVersneller

) en onbekende een heerlijk feestje staan bouwen
Minpuntjes waren toch:
* de drukte - heet / niet door de zaal heen te komen (zeker nu na de verbouwing) / drukke, smerige, overgelopen plees
* geluid - erg vaak dat er serieus iets fout ging met de audio
* toch een aantal mixfouten gehoord
Maar afsluitend op een vrolijke 'noot': On the first day of Christmas my Santa gave to me ... een bruut feest!
En een zalige 'second day of Christmas' to you all