Ik weet het vergeten te veranderen.quote:
En TTnummer?quote:Op zondag 26 december 2010 02:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet het vergeten te veranderen.
Het was net zo gezellig geen mensen die heel vijandig deden en normaal deden.quote:
Klopt wel.quote:
Het is natuurlijk ook wel verdomd lastig om er telkens om te denkenquote:Op zondag 26 december 2010 02:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet het vergeten te veranderen.
Die wel.quote:
Sowieso, mockumentaries.quote:Op zondag 26 december 2010 02:00 schreef Guanabana het volgende:
Over Modern Family:
die Office-stijl is inderdaad héél leuk.
Tja, morpheus_at_work is er niet.quote:Op zondag 26 december 2010 02:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was net zo gezellig geen mensen die heel vijandig deden en normaal deden.
Weet ik het.quote:Op zondag 26 december 2010 02:01 schreef CindieY het volgende:
[..]Hoe vergeet je nou niet TTnr maar wel TT?
Tik em aan, vrouwen!quote:Op zondag 26 december 2010 02:00 schreef Guanabana het volgende:
Over Modern Family:
die Office-stijl is inderdaad héél leuk. Phil is leuk in die tussenstukjse, en ik vind die dikke homo ook heel erg grappig.
En die Manny kan echt bizar goed acteren enzo voor zijn leeftijd
Agree.quote:Op zondag 26 december 2010 02:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ook als hij zwijgt, zwijgt hij de waarheid.
Of HaagsePietjequote:Op zondag 26 december 2010 02:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, morpheus_at_work is er niet.
Lang niet gezien maar blijft wel leuk.quote:Op zondag 26 december 2010 02:03 schreef Guanabana het volgende:
En mensen hier dieFamily Guy
kijken?
Hoewel ik het al een tijd niet gekeken heb, het heeft zn beste tijd stiekem wel gehad
quote:NR DAG - TIJD ARTIEST - TITEL REACTIES
1771 26-12-2010 - 2:00 MICHAEL JACKSON/SLASH - GIVE IN TO ME 1
1770 26-12-2010 - 2:00 ROLLING STONES - LIKE A ROLLING STONE (LIVE) 0
1769 26-12-2010 - 2:00 GROOVE ARMADA - SUPERSTYLIN' 2
1768 26-12-2010 - 2:00 BB KING - THRILL IS GONE 2
1767 26-12-2010 - 2:00 CHUMBAWAMBA - TUBTHUMBING (I GET KNOCKED DOWN) 5
1766 26-12-2010 - 2:00 JANIS JOPLIN - ONE NIGHT STAND 3
1765 26-12-2010 - 2:00 VANILLA ICE - ICE ICE BABY 3
1764 26-12-2010 - 2:00 CORAL - DREAMING OF YOU 3
1763 26-12-2010 - 2:00 TALKING HEADS - ONCE IN A LIFETIME 4
1762 26-12-2010 - 2:00 SNAP - POWER 3
1761 26-12-2010 - 2:00 LIBERTINES - TIME FOR HEROES 2
1760 26-12-2010 - 2:00 IN TUA NUA - SEVEN INTO THE SEA 2
1759 26-12-2010 - 2:00 FAITH EVANS - MESMERIZED (FREEMASONS
Ik pik 't af en toe mee, en wat ik meepik vind ik geweldig. Gewoon, omdat alles kan, het ongecontroleerd en van de hak op de tak is.quote:Op zondag 26 december 2010 02:03 schreef Guanabana het volgende:
En mensen hier dieFamily Guy
kijken?
Hoewel ik het al een tijd niet gekeken heb, het heeft zn beste tijd stiekem wel gehad
quote:Op zondag 26 december 2010 02:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben best wel op Brian, maar... het is een hond.Een getékende hond.
![]()
Wat?quote:Op zondag 26 december 2010 02:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben best wel op Brian, maar... het is een hond.Een getékende hond.
![]()
Maarja, Seth MacFarlane, baas
Weet ik.quote:Op zondag 26 december 2010 02:05 schreef Dagoduck het volgende:
Weten jullie dat ik een Twitter heb aangemaakt zodat ik mijn rijtje met icoontjes op FOK! helemaal vol/ingevuld had
Nee.quote:Op zondag 26 december 2010 02:05 schreef Dagoduck het volgende:
Weten jullie dat ik een Twitter heb aangemaakt zodat ik mijn rijtje met icoontjes op FOK! helemaal vol/ingevuld had
Met je Fons de Baksteenquote:Op zondag 26 december 2010 02:05 schreef Dagoduck het volgende:
HOE? Ik was al bij 1780 ofzo, maar meer kan ik niet vinden.quote:Op zondag 26 december 2010 01:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zit bij een aantal tot aan 1600, bij de meeste tot 1700 sommige kom ik niet verder dan 1770, bij eentje zit ik tot 1070
Die heeft ook een eigen pagina, nee heb ik niet gemaaktquote:
Ach ik heb dat ook alleen niet op tekenfilm figuren dan, kende wel een jongen die ooit zei Kim Possible leuk te vinden.quote:
Alleen daarvoorquote:Op zondag 26 december 2010 02:05 schreef Dagoduck het volgende:
Welke provincie?quote:Op zondag 26 december 2010 02:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
HOE? Ik was al bij 1780 ofzo, maar meer kan ik niet vinden.
Slaap lekker en Tschuss!quote:
Doei doei, ik ga ook zoquote:
quote:
Ik blijf nog even, maar als je daar zo blij mee moet zijn.quote:
Flickr ook trouwens, Last.fm ook n.a.v.quote:
Ik ben er nogquote:
Lolquote:Op zondag 26 december 2010 02:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Flickr ook trouwens, Last.fm ook n.a.v.
Je bent verstandigquote:Op zondag 26 december 2010 02:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou verstandig moeten zijn, maar.. Nee.
Ehhh, Utrecht. Driebergen, Zeist, dat soort plaatsjes.quote:
Had jij 't niet trouwens over een scrobbler voor Spotify? Of kan dat gewoon met Last.FM zelf? Ik heb Last.FM, maar die ziet er zo sneu uit nu.quote:Op zondag 26 december 2010 02:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is last.fm? als het om muziek en bijbehorende sites weet ik dus helemaal niks.quote:Op zondag 26 december 2010 02:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht toen een keer, ik ga van alles iets aanmakenquote:
Idd, heb ook even een lijstje bijgehouden in de avonduren.quote:Op zondag 26 december 2010 02:11 schreef Guanabana het volgende:
Toch weer een stuk of 50 'oja, die!' nummers overgehouden aan Serious Request.
Pik je toch weer even mee!
Hoeveel ik-heb-dat-ook momentjes gaan er met jou nog komen?quote:Op zondag 26 december 2010 02:11 schreef Guanabana het volgende:
Toch weer een stuk of 50 'oja, die!' nummers overgehouden aan Serious Request.
Pik je toch weer even mee!
http://www.last.fm/user/MCDagoduckquote:Op zondag 26 december 2010 02:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat is last.fm? als het om muziek en bijbehorende sites weet ik dus helemaal niks.
Ik heb niks, niet eens hyvesquote:Op zondag 26 december 2010 02:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht toen een keer, ik ga van alles iets aanmaken
myspace, facebook, photobucket, last.fm, yahoo, flickr, symbaloo, icheckmovies, twitter
Ah okee.quote:Op zondag 26 december 2010 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/MCDagoduck
Kan je bijhouden welke muziek je luistert, hoeveel per week/jaar etc, ik ben nou eenmaal statgeil
Nee nog even blijvenquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 02:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoeveel ik-heb-dat-ook momentjes gaan er met jou nog komen?
Ik ga het niet verwijderen hoorquote:Op zondag 26 december 2010 02:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb niks, niet eens hyvesheb ik pas verwijderd.
Ik zit alleen op fora, en heb Last.fm
Ach, van mij mag jequote:Op zondag 26 december 2010 02:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht toen een keer, ik ga van alles iets aanmaken
myspace, facebook, photobucket, last.fm, yahoo, flickr, symbaloo, icheckmovies, twitter
quote:Op zondag 26 december 2010 02:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
You've found your soulmate dude!
Egoist.quote:Op zondag 26 december 2010 02:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee nog even blijven.
Iig tot ik ga.
Moest toch even gniffelen.quote:
Ik heb hyves ook pas verwijderdquote:Op zondag 26 december 2010 02:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb niks, niet eens hyvesheb ik pas verwijderd.
Ik zit alleen op fora, en heb Last.fm
en nu?quote:Op zondag 26 december 2010 02:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach, van mij mag je, ik heb ze niet allemaal
.
Weet ikquote:
13GB muziek, 408GB filmsquote:Op zondag 26 december 2010 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel gig aan muziek hebben jullie op je pc? en hoeveel gig aan videobestanden?
1 gig aan muziekquote:Op zondag 26 december 2010 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel gig aan muziek hebben jullie op je pc? en hoeveel gig aan videobestanden?
Ik superweinig, als ik het vergelijk met mensen hier op Fok.quote:Op zondag 26 december 2010 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Nu heb jij ze allemaal en ik een paarquote:
Geen idee. Ongeveer 250 artiesten, van een aantal heb de hele discografie, van een aantal 1 of enkele albums.quote:Op zondag 26 december 2010 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
0 en 0quote:Op zondag 26 december 2010 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Da's nog altijd 4 gig meer dan ik heb.quote:Op zondag 26 december 2010 02:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik superweinig, als ik het vergelijk met mensen hier op Fok.![]()
Terwijl ik het zelf best veel vind! Omdatik het zorgvuldig selecteer, en het ook allemaal leuk vind en luister.
Nu 5Gb. Maar ben pas begonnen met nieuwe muziek ontdekken, dus dat wordt vast nog meer.
0 ik luister meestal via Youtube en heb nooit zin om mijn BB en laptop vol te gooien met muziek ik ga morgen een poging wagen maar ik moet eerst eens programmaatje vinden om lekker snel muziek mee te downloaden, sinds Limewire helemaal verneukt is met licenties.quote:Op zondag 26 december 2010 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ok juffrouwquote:
Luisteren via Youtube?? Hoe irritant lijkt me dat!quote:Op zondag 26 december 2010 02:17 schreef heloef het volgende:
[..]
0 ik luister meestal via Youtube en heb nooit zin om mijn BB vol te gooien met muziek ik ga morgen een poging wagen maar ik moet eerst eens programmaatje vinden om lekker snel muziek mee te downloaden, sinds Limewire helemaal verneukt is licenties.
En aan videobestanden: Ik heb maar een serie op mijn laptop staan: W817
Frostwire gebruiken zelfde principe als Limewire.quote:Op zondag 26 december 2010 02:17 schreef heloef het volgende:
[..]
0 ik luister meestal via Youtube en heb nooit zin om mijn BB vol te gooien met muziek ik ga morgen een poging wagen maar ik moet eerst eens programmaatje vinden om lekker snel muziek mee te downloaden, sinds Limewire helemaal verneukt is licenties.
En aan videobestanden: Ik heb maar een serie op mijn laptop staan: W817
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 26 december 2010 02:18 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Frostwire gebruiken zelfde principe als Limewire.
Ik hou nog steeds van je.quote:Op zondag 26 december 2010 02:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Luisteren via Youtube?? Hoe irritant lijkt me dat!
Sorry, we zijn toch geen soulmates![]()
En je muziek dan? Die dl ik namelijk ook met torrents. Zelden losse nummers.quote:Op zondag 26 december 2010 02:19 schreef Guanabana het volgende:
Heb trouwens geen videobestanden.
Ik kijk soms series en dingen via streams. Ja ik weet het,Maar ik wil me (nog) niet wagen aan torrents.
Nieuwsgroepen. Torrents zijnquote:Op zondag 26 december 2010 02:19 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk soms series en dingen via streams. Ja ik weet het,Maar ik wil me (nog) niet wagen aan torrents.
OMG, slechte kwaliteitquote:
Oh, ik heb alleen maar videobestanden van mezelf tijdens wedstrijdenquote:Op zondag 26 december 2010 02:19 schreef Guanabana het volgende:
Soulseekquote:Op zondag 26 december 2010 02:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
En je muziek dan? Die dl ik namelijk ook met torrents. Zelden losse nummers.
Dat is vooral kut voor muziek.quote:
Ik 50gig aan frisdrankblikjes.quote:Op zondag 26 december 2010 02:19 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel Gigabite aan spullen hebben jullie niet op je computer?
Ik ong. 400gig aan donald duck strips
80 gig aan bierviltjes
20 gig aan kroonkurken
...
Frostwire.quote:Op zondag 26 december 2010 02:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Damn, download eens .flac ofzo..quote:Op zondag 26 december 2010 02:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen eigenlijk.
http://www.binaries4all.nl/quote:Op zondag 26 december 2010 02:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja verdomme, ik moet nog steeds een keer uitvogelen hoe dat werkt
Ik weet niet eens wat het isquote:Op zondag 26 december 2010 02:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heel simpel: FTD en Alt.Binz downloaden. Installeren, FTD-accountje aanmaken, nieuwsserver van provider nemen, of abbo kopen, instellen, downloaden, klaar.quote:Op zondag 26 december 2010 02:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga me inlezenquote:Op zondag 26 december 2010 02:22 schreef Allrounder het volgende:
[..]
http://www.binaries4all.nl/
Eitje.
Ik had ooit eens dat album gedownd, vond er niet zo veel aanquote:Op zondag 26 december 2010 02:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb pas Muse ontdekt trouwens![]()
Terwijl heel de wereld er alweer op uitgekeken is volgens mij
Idd, nummer leuk ? Dan meteen hele albumquote:Op zondag 26 december 2010 02:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Origin of symmetry was zoveel beterquote:Op zondag 26 december 2010 02:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb pas Muse ontdekt trouwens![]()
Terwijl heel de wereld er alweer op uitgekeken is volgens mij
Precies dat idd.quote:Op zondag 26 december 2010 02:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd, nummer leuk ? Dan meteen hele album.
Vind ik een erg goed album jaquote:Op zondag 26 december 2010 02:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Origin of symmetry was zoveel beter
Dannyboy!quote:
Ik dl meestal de greatest hits/nieuwste, is die goed, download ik allesquote:Op zondag 26 december 2010 02:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd, nummer leuk ? Dan meteen hele album.
Ik had die software toen heette het nog Azureusquote:Op zondag 26 december 2010 02:23 schreef heloef het volgende:
Oh ja Vuze is een heerlijk download programma is een heerlijk programma als je een PS3 hebt, Kan je films direct op je PS3 zetten bekijken.
Ja zo heten de mappen op die PC nog,quote:Op zondag 26 december 2010 02:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had die software toen heette het nog Azureus
Heuj, dat heb ik ook nog gebruikt!quote:Op zondag 26 december 2010 02:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had die software toen heette het nog Azureus
Heb die film nooit gezien, mijn vrienden waren er altijd lyrisch over.quote:Op zondag 26 december 2010 02:26 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Tenacious D trouwens ook vet, maar dat is ook alweer gedateerd
Wat is je username?quote:Op zondag 26 december 2010 02:27 schreef Guanabana het volgende:
Heb je het gezien Dagoduck, onze compatibility?
Ik snap het niet, wat moet ik doen dan?quote:Op zondag 26 december 2010 02:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
een muziekbestand, netzoals .mp3
http://nl.wikipedia.org/wiki/FLAC
Kan/wil ik niet zeggen, gebruik die nick nog voor iets andersquote:
Als het voor jou goed klinkt, mooi zo laten. Dago zeikt gewoonquote:Op zondag 26 december 2010 02:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik snap het niet, wat moet ik doen dan?
Lijkt mij beter dat je er niets mee doetquote:Op zondag 26 december 2010 02:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat wil je?quote:Op zondag 26 december 2010 02:28 schreef CindieY het volgende:
Hoe schoon ik mijn LastFM eens op trouwens? Ik heb ooit een profiel gemaakt, de boel laten draaien en toen kunnen constateren dat er geen flikker van klopte.
Je Fok!-kloon voor KPD?quote:Op zondag 26 december 2010 02:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kan/wil ik niet zeggen, gebruik die nick nog voor iets anders![]()
Beetje stom van me, daarom vroeg ik net of je je username nog kon wijzigen
Ik zie het probleem ook niet zo.quote:Op zondag 26 december 2010 02:29 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Lijkt mij beter dat je er niets mee doet
Stamboomonzinquote:Op zondag 26 december 2010 02:30 schreef Guanabana het volgende:
Ohja, dat wilde ik nog vragen in het vorige topic, wat is Genealogie?Of ben ik nu vet dom?
Ik wil alles er uitquote:Op zondag 26 december 2010 02:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat wil je?
nummers apart eruithalen of gewoon de hele artiest (als je hem helemaal niets vindt)
ipv. .mp3 downloaden van youtube, .flac downloaden via torrent, dan heb je veel betere kwaliteit, dat merk je al met laptopspeakers.quote:Op zondag 26 december 2010 02:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heeft het niks met gynaecologie te maken ofzo?quote:Op zondag 26 december 2010 02:30 schreef Guanabana het volgende:
Ohja, dat wilde ik nog vragen in het vorige topic, wat is Genealogie?Of ben ik nu vet dom?
Nee da's leuk!!quote:
quote:
Voorouders uitzoeken.quote:Op zondag 26 december 2010 02:30 schreef Guanabana het volgende:
Oh net als dat programma op Ned2 dus.quote:
Als je ver zoekt wel.quote:Op zondag 26 december 2010 02:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Heeft het niks met gynaecologie te maken ofzo?
Dan ga je naar je profiel dan klik je op "*naam* library" dan klik je op het kruisje bij de artiesten.quote:Op zondag 26 december 2010 02:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wil alles er uitGewoon een schone lei, zodat ie hopelijk weer gaat kloppen. Ik moest LastFM van mijn zusje, maar toen had ik al een tijdje niks meer geluisterd via de laptop en ik vond de lijst vreemd, dus toen heb ik er niks meer mee gedaan.
quote:
Die heb ik allemaal gevolgdquote:Op zondag 26 december 2010 02:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh net als dat programma op Ned2 dus.
Dank. Gelijk even doen.quote:Op zondag 26 december 2010 02:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan ga je naar je profiel dan klik je op "*naam* library" dan klik je op het kruisje bij de artiesten.
Dikke Roos.quote:Op zondag 26 december 2010 02:33 schreef heloef het volgende:
Ik deed net de stream aan wie is die vrouw?![]()
Dat is nou Roosquote:Op zondag 26 december 2010 02:33 schreef heloef het volgende:
Ik deed net de stream aan wie is die vrouw?![]()
Moet je doen. Werkt super, daarna wil je niet weer anders.quote:Op zondag 26 december 2010 02:32 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga morgenmiddag eens op mijn gemakje uitzoeken hoe binaries werken. Snelle downloads ftw
Je mag van mij alles wetenquote:Op zondag 26 december 2010 02:32 schreef Guanabana het volgende:
Iemand anders die er geen probleem mee heeft zijn Last.fm te posten?
Lekker compatibility checken
Ik heb een meisje in de klas zitten die zit er uit als een vent is vreselijk lelijk, en geloof het of niet ze heet Roos.quote:
Nou okee, vooruit, mijn pincode etc, verder mag je best weten hoeveel mn saldo is hoor..quote:
Lars van der Heide bedoel je?quote:Op zondag 26 december 2010 02:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja jouwes weet ik nu al!
incl je echte naam
Zit je op een provider of pay server? Wat raad je me aan? hoeveel kost het?quote:Op zondag 26 december 2010 02:33 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Moet je doen. Werkt super, daarna wil je niet weer anders.
Ik zit volgens mij met haar dochter in de klas.quote:Op zondag 26 december 2010 02:34 schreef ValHallen het volgende:
Roosmarijnhet kan niet vaak genoeg gezegd worden met al die haters hier
Ik ben blijkbaar een uber-n00b, ik weet niet waarquote:Op zondag 26 december 2010 02:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon even op het Last.fm-icoontje klikken.
Wat voor internetsnelheid heb je?quote:Op zondag 26 december 2010 02:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zit je op een provider of pay server? Wat raad je me aan? hoeveel kost het?
quote:Op zondag 26 december 2010 02:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dude... you're on the EVIL EVIL interwebz!
Naast zijn kwoot knop.quote:Op zondag 26 december 2010 02:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar een uber-n00b, ik weet niet waar
Onder de datum, maar bij dezen: http://www.last.fm/user/PatrickW1693quote:Op zondag 26 december 2010 02:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar een uber-n00b, ik weet niet waar
Geen idee.. woon in een klein kutgat dus zal wel niet veel soeps zijnquote:Op zondag 26 december 2010 02:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat voor internetsnelheid heb je?
Ik gebruik XS News Basic, 13 euro per kwartaal.
Nee doe maar niet, wil geen nachtmerries vannacht.quote:Op zondag 26 december 2010 02:38 schreef heloef het volgende:
Niemand benieuwd naar Roos 2.0 die bij mij in de klas zit.
Nee, je zei dat ze lelijk was dus ik hoef geen pics.quote:Op zondag 26 december 2010 02:38 schreef heloef het volgende:
Niemand benieuwd naar Roos 2.0 die bij mij in de klas zit.
Wat zegt http://speedtest.net/ ?quote:Op zondag 26 december 2010 02:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen idee.. woon in een klein kutgat dus zal wel niet veel soeps zijn
Merendeel 3FM-scrobblerquote:Op zondag 26 december 2010 02:40 schreef Guanabana het volgende:
Your musical compatibility with PatrickW1693 is Super
Music you have in common includes Caro Emerald, Eliza Doolittle, Tori Amos, De Jeugd van Tegenwoordig and Anouk.
Bijna hetzelfde als Dagoduck![]()
Ach ja, al die 17-jarige knullen
Weer even een dat heb ik ook momentje.quote:Op zondag 26 december 2010 02:40 schreef Guanabana het volgende:
Your musical compatibility with PatrickW1693 is Super
Music you have in common includes Caro Emerald, Eliza Doolittle, Tori Amos, De Jeugd van Tegenwoordig and Anouk.
Bijna hetzelfde als Dagoduck![]()
Ach ja, al die 17-jarige knullen
1993... dude, mensen uit 1993 zijn 7 ofzo!quote:Op zondag 26 december 2010 02:40 schreef Dagoduck het volgende:
Vet raar, mijn geboortedatum in mn profiel stond op 13-08-1993 ipv. 17-08-1933, wat blijkt nou, als je bij opties je muis erboven houdt en dan scrolld dan gaat hij naar boven en naar beneden
Dus ik ben 8 ?quote:Op zondag 26 december 2010 02:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
1993... dude, mensen uit 1993 zijn 7 ofzo!
QFTquote:Op zondag 26 december 2010 02:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
1993... dude, mensen uit 1993 zijn 7 ofzo!
"Het is een klein zwart gat"quote:
Ik ben een beetje blijven hangen in 2000 geloof ikquote:
Dat heb ik ook altijd jaquote:Op zondag 26 december 2010 02:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben een beetje blijven hangen in 2000 geloof ik
Kinderen uit 1998 zijn ook alweer 12, bizar toch!!
Gaat nergens meer over nee. in 1998 was ik zelf 12quote:Op zondag 26 december 2010 02:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben een beetje blijven hangen in 2000 geloof ik
Kinderen uit 1998 zijn ook alweer 12, bizar toch!!
Truste bigbird!quote:Op zondag 26 december 2010 02:43 schreef Pino112 het volgende:
I've got the POWER om naar bed te gaan denk ik.
Ik was 12 in 2004quote:Op zondag 26 december 2010 02:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gaat nergens meer over nee. in 1998 was ik zelf 12
Trusten! Ik moet die power nog verzamelenquote:Op zondag 26 december 2010 02:43 schreef Pino112 het volgende:
I've got the POWER om naar bed te gaan denk ik.
Na Hollereer ga ik slapen denk ikquote:1758 26-12-2010 - 3:00 COUNTING CROWS - BIG YELLOW TAXI 3
1757 26-12-2010 - 3:00 JOHN LENNON/PLASTIC ONO BAND - POWER TO THE PEOPLE 3
1756 26-12-2010 - 3:00 JEUGD VAN TEGENWOORDIG - HOLLEREER 2
1755 26-12-2010 - 3:00 BEACH BOYS - WOULDN'T IT BE NICE 4
1754 26-12-2010 - 3:00 METALLICA - TURN THE PAGE 2
1753 26-12-2010 - 3:00 POINTER SISTERS - FIRE 3
1752 26-12-2010 - 3:00 C-MON & kYPSKI/PETE PHILLY - MAKE MY DAY 3
1751 26-12-2010 - 3:00 ICEHOUSE - CRAZY 2
1750 26-12-2010 - 3:00 RIGBY - FIRE 3
1749 26-12-2010 - 3:00 OTIS REDDING - LOVE MAN 1
1748 26-12-2010 - 3:00 EMINEM - STAN 3
1747 26-12-2010 - 3:00 TOONTJE LAGER - STIEKEM GEDANST 2
1746 26-12-2010 - 3:00 EELS - NOVOCAINE FOR THE SOUL 4
1745 26-12-2010 - 3:00 MICHAEL JACKSON - OFF THE WALL 3
Die lijsten zijn eigenlijk niet goed, je ziet constant weer nummers die je nog wel wil horenquote:
Ik de helft.quote:
Eigenlijk ben je best wel autistisch (om in Fok!-termen te blijven) dat je alleen maar op cijfertjes geiltquote:Op zondag 26 december 2010 02:47 schreef Dagoduck het volgende:
Wij hebben sinds kort Ziggo, met een dikke internetsnelheidupgrade
Vind de nummers voor Shrek vooral ook wel leuk. En Lone Wolf. En I like birds.quote:
Tik em aan ouwe!quote:Op zondag 26 december 2010 02:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je best wel autistisch (om in Fok!-termen te blijven) dat je alleen maar op cijfertjes geilt.
Tering wat heb ik sloom internet.quote:Op zondag 26 december 2010 02:48 schreef Dagoduck het volgende:
Even alles uitgezet:
[ link | afbeelding ]
Het wordt inderdaad best wel vervelend jaquote:Op zondag 26 december 2010 02:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je best wel autistisch (om in Fok!-termen te blijven) dat je alleen maar op cijfertjes geilt.
Mag ook in reallife termen hoorquote:Op zondag 26 december 2010 02:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh wacht het is een geen grap.quote:Op zondag 26 december 2010 02:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mag ook in reallife termen hoorVolgens spychiaters ben ik autistisch
Heb alle albums, ze zijn allemaal pareltjes. Echt geweldig mooie muziekquote:Op zondag 26 december 2010 02:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind de nummers voor Shrek vooral ook wel leuk. En Lone Wolf. En I like birds.
Tijd om te slapen.quote:Op zondag 26 december 2010 02:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad best wel vervelend ja
ach gos.quote:Op zondag 26 december 2010 02:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Verassendquote:Op zondag 26 december 2010 02:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
NOS? Of is het RTL?quote:Op zondag 26 december 2010 02:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ADD'er in da housequote:Op zondag 26 december 2010 02:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
ach gos.
Ik ben ook niet helemaal 100%, maar laten we het daar maar niet over hebben
Maarja, wie is dat eigenlijk wel.
Jij ookquote:Op zondag 26 december 2010 02:51 schreef Dagoduck het volgende:
Fijne 2e kerstdag gourmetdag trouwens
SBSquote:
Wij gaan ook gourmetten ja!quote:Op zondag 26 december 2010 02:51 schreef Dagoduck het volgende:
Fijne 2e kerstdag gourmetdag trouwens
Tik em aan, vrouwen!quote:
ik heb ook iets 'niet anders omschreven'. Heb je geen hol aan.quote:Op zondag 26 december 2010 02:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb ''Pervasieve ontwikkelingsstoornis, niet anders omschreven''
NOS dus.quote:Op zondag 26 december 2010 02:52 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2010 02:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
ach gos.
Ik ben ook niet helemaal 100%, maar laten we het daar maar niet over hebben
Maarja, wie is dat eigenlijk wel.
Ik zeg altijd maar, als er niemand gek zou zijn was het maar een saaie wereldquote:
Not Otherwise Specifiedquote:
hoe doe je die smiley?quote:Op zondag 26 december 2010 02:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Tik em aan, vrouwen! [ afbeelding ]
Oh god, wat is dat toch met heel Nederland iedereen gaat gourmetten. Ik vertik dus nu ook echt om nog ooit te gaan te gourmetten.quote:
1 van de zovelen..quote:Op zondag 26 december 2010 02:52 schreef Dagoduck het volgende:
Rechtermuisknop>afbeelding url kopiëren>[img] plakken [ /img]quote:
Ach. een keer per jaar is het best leuk.quote:Op zondag 26 december 2010 02:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh god, wat is dat toch met heel Nederland iedereen gaat gourmetten. Ik vertik dus nu ook echt om nog ooit te gaan te gourmetten.
Gourmetten niks mis mee hoor, maar iedereen doet het opeens massaal op Kerst.quote:Op zondag 26 december 2010 02:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ach. een keer per jaar is het best leuk.
Ah oke, teveel moeite dusquote:Op zondag 26 december 2010 02:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Rechtermuisknop>afbeelding url kopiëren>[img] plakken [ /img]
Dan ben je serieus luiquote:
Tschuss! En slaap lekker.quote:
Verrek.quote:Op zondag 26 december 2010 02:57 schreef CindieY het volgende:
Ik bedenk me opeens dat de eerste week van de vakantie alweer voorbij is
Mijn eerste officiele dag is voorbijquote:Op zondag 26 december 2010 02:57 schreef CindieY het volgende:
Ik bedenk me opeens dat de eerste week van de vakantie alweer voorbij is
Ik wacht Hollereer afquote:Op zondag 26 december 2010 02:58 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet eigenlijk ook gaan, maar als ik dat zeg zal ik nog wel een uur blijven hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |