Ja zo heten de mappen op die PC nog,quote:Op zondag 26 december 2010 02:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had die software toen heette het nog Azureus
Heuj, dat heb ik ook nog gebruikt!quote:Op zondag 26 december 2010 02:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had die software toen heette het nog Azureus
Heb die film nooit gezien, mijn vrienden waren er altijd lyrisch over.quote:Op zondag 26 december 2010 02:26 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Tenacious D trouwens ook vet, maar dat is ook alweer gedateerd
Wat is je username?quote:Op zondag 26 december 2010 02:27 schreef Guanabana het volgende:
Heb je het gezien Dagoduck, onze compatibility?
Ik snap het niet, wat moet ik doen dan?quote:Op zondag 26 december 2010 02:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
een muziekbestand, netzoals .mp3
http://nl.wikipedia.org/wiki/FLAC
Kan/wil ik niet zeggen, gebruik die nick nog voor iets andersquote:
Als het voor jou goed klinkt, mooi zo laten. Dago zeikt gewoonquote:Op zondag 26 december 2010 02:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik snap het niet, wat moet ik doen dan?
Lijkt mij beter dat je er niets mee doetquote:Op zondag 26 december 2010 02:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat wil je?quote:Op zondag 26 december 2010 02:28 schreef CindieY het volgende:
Hoe schoon ik mijn LastFM eens op trouwens? Ik heb ooit een profiel gemaakt, de boel laten draaien en toen kunnen constateren dat er geen flikker van klopte.
Je Fok!-kloon voor KPD?quote:Op zondag 26 december 2010 02:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kan/wil ik niet zeggen, gebruik die nick nog voor iets anders![]()
Beetje stom van me, daarom vroeg ik net of je je username nog kon wijzigen
Ik zie het probleem ook niet zo.quote:Op zondag 26 december 2010 02:29 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Lijkt mij beter dat je er niets mee doet
Stamboomonzinquote:Op zondag 26 december 2010 02:30 schreef Guanabana het volgende:
Ohja, dat wilde ik nog vragen in het vorige topic, wat is Genealogie?Of ben ik nu vet dom?
Ik wil alles er uitquote:Op zondag 26 december 2010 02:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat wil je?
nummers apart eruithalen of gewoon de hele artiest (als je hem helemaal niets vindt)
ipv. .mp3 downloaden van youtube, .flac downloaden via torrent, dan heb je veel betere kwaliteit, dat merk je al met laptopspeakers.quote:Op zondag 26 december 2010 02:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heeft het niks met gynaecologie te maken ofzo?quote:Op zondag 26 december 2010 02:30 schreef Guanabana het volgende:
Ohja, dat wilde ik nog vragen in het vorige topic, wat is Genealogie?Of ben ik nu vet dom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |