Alleen daarvoorquote:Op zondag 26 december 2010 02:05 schreef Dagoduck het volgende:
Weten jullie dat ik een Twitter heb aangemaakt zodat ik mijn rijtje met icoontjes op FOK! helemaal vol/ingevuld had
Welke provincie?quote:Op zondag 26 december 2010 02:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
HOE? Ik was al bij 1780 ofzo, maar meer kan ik niet vinden.
Slaap lekker en Tschuss!quote:
Doei doei, ik ga ook zoquote:
quote:
Ik blijf nog even, maar als je daar zo blij mee moet zijn.quote:
Flickr ook trouwens, Last.fm ook n.a.v.quote:
Ik ben er nogquote:
Lolquote:Op zondag 26 december 2010 02:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Flickr ook trouwens, Last.fm ook n.a.v.
Je bent verstandigquote:Op zondag 26 december 2010 02:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou verstandig moeten zijn, maar.. Nee.
Ehhh, Utrecht. Driebergen, Zeist, dat soort plaatsjes.quote:
Had jij 't niet trouwens over een scrobbler voor Spotify? Of kan dat gewoon met Last.FM zelf? Ik heb Last.FM, maar die ziet er zo sneu uit nu.quote:Op zondag 26 december 2010 02:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is last.fm? als het om muziek en bijbehorende sites weet ik dus helemaal niks.quote:Op zondag 26 december 2010 02:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht toen een keer, ik ga van alles iets aanmakenquote:
Idd, heb ook even een lijstje bijgehouden in de avonduren.quote:Op zondag 26 december 2010 02:11 schreef Guanabana het volgende:
Toch weer een stuk of 50 'oja, die!' nummers overgehouden aan Serious Request.
Pik je toch weer even mee!
Hoeveel ik-heb-dat-ook momentjes gaan er met jou nog komen?quote:Op zondag 26 december 2010 02:11 schreef Guanabana het volgende:
Toch weer een stuk of 50 'oja, die!' nummers overgehouden aan Serious Request.
Pik je toch weer even mee!
http://www.last.fm/user/MCDagoduckquote:Op zondag 26 december 2010 02:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat is last.fm? als het om muziek en bijbehorende sites weet ik dus helemaal niks.
Ik heb niks, niet eens hyvesquote:Op zondag 26 december 2010 02:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht toen een keer, ik ga van alles iets aanmaken
myspace, facebook, photobucket, last.fm, yahoo, flickr, symbaloo, icheckmovies, twitter
Ah okee.quote:Op zondag 26 december 2010 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/MCDagoduck
Kan je bijhouden welke muziek je luistert, hoeveel per week/jaar etc, ik ben nou eenmaal statgeil
Nee nog even blijvenquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 02:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoeveel ik-heb-dat-ook momentjes gaan er met jou nog komen?
Ik ga het niet verwijderen hoorquote:Op zondag 26 december 2010 02:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb niks, niet eens hyvesheb ik pas verwijderd.
Ik zit alleen op fora, en heb Last.fm
Ach, van mij mag jequote:Op zondag 26 december 2010 02:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht toen een keer, ik ga van alles iets aanmaken
myspace, facebook, photobucket, last.fm, yahoo, flickr, symbaloo, icheckmovies, twitter
quote:Op zondag 26 december 2010 02:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
You've found your soulmate dude!
Egoist.quote:Op zondag 26 december 2010 02:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee nog even blijven.
Iig tot ik ga.
Moest toch even gniffelen.quote:
Ik heb hyves ook pas verwijderdquote:Op zondag 26 december 2010 02:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb niks, niet eens hyvesheb ik pas verwijderd.
Ik zit alleen op fora, en heb Last.fm
en nu?quote:Op zondag 26 december 2010 02:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach, van mij mag je, ik heb ze niet allemaal
.
Weet ikquote:
13GB muziek, 408GB filmsquote:Op zondag 26 december 2010 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel gig aan muziek hebben jullie op je pc? en hoeveel gig aan videobestanden?
1 gig aan muziekquote:Op zondag 26 december 2010 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel gig aan muziek hebben jullie op je pc? en hoeveel gig aan videobestanden?
Ik superweinig, als ik het vergelijk met mensen hier op Fok.quote:Op zondag 26 december 2010 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Nu heb jij ze allemaal en ik een paarquote:
Geen idee. Ongeveer 250 artiesten, van een aantal heb de hele discografie, van een aantal 1 of enkele albums.quote:Op zondag 26 december 2010 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
0 en 0quote:Op zondag 26 december 2010 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Da's nog altijd 4 gig meer dan ik heb.quote:Op zondag 26 december 2010 02:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik superweinig, als ik het vergelijk met mensen hier op Fok.![]()
Terwijl ik het zelf best veel vind! Omdatik het zorgvuldig selecteer, en het ook allemaal leuk vind en luister.
Nu 5Gb. Maar ben pas begonnen met nieuwe muziek ontdekken, dus dat wordt vast nog meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |