Alleen daarvoorquote:Op zondag 26 december 2010 02:05 schreef Dagoduck het volgende:
Weten jullie dat ik een Twitter heb aangemaakt zodat ik mijn rijtje met icoontjes op FOK! helemaal vol/ingevuld had
Welke provincie?quote:Op zondag 26 december 2010 02:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
HOE? Ik was al bij 1780 ofzo, maar meer kan ik niet vinden.
Slaap lekker en Tschuss!quote:
Doei doei, ik ga ook zoquote:
quote:
Ik blijf nog even, maar als je daar zo blij mee moet zijn.quote:
Flickr ook trouwens, Last.fm ook n.a.v.quote:
Ik ben er nogquote:
Lolquote:Op zondag 26 december 2010 02:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Flickr ook trouwens, Last.fm ook n.a.v.
Je bent verstandigquote:Op zondag 26 december 2010 02:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou verstandig moeten zijn, maar.. Nee.
Ehhh, Utrecht. Driebergen, Zeist, dat soort plaatsjes.quote:
Had jij 't niet trouwens over een scrobbler voor Spotify? Of kan dat gewoon met Last.FM zelf? Ik heb Last.FM, maar die ziet er zo sneu uit nu.quote:Op zondag 26 december 2010 02:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is last.fm? als het om muziek en bijbehorende sites weet ik dus helemaal niks.quote:Op zondag 26 december 2010 02:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht toen een keer, ik ga van alles iets aanmakenquote:
Idd, heb ook even een lijstje bijgehouden in de avonduren.quote:Op zondag 26 december 2010 02:11 schreef Guanabana het volgende:
Toch weer een stuk of 50 'oja, die!' nummers overgehouden aan Serious Request.
Pik je toch weer even mee!
Hoeveel ik-heb-dat-ook momentjes gaan er met jou nog komen?quote:Op zondag 26 december 2010 02:11 schreef Guanabana het volgende:
Toch weer een stuk of 50 'oja, die!' nummers overgehouden aan Serious Request.
Pik je toch weer even mee!
http://www.last.fm/user/MCDagoduckquote:Op zondag 26 december 2010 02:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat is last.fm? als het om muziek en bijbehorende sites weet ik dus helemaal niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |