Damn, download eens .flac ofzo..quote:Op zondag 26 december 2010 02:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen eigenlijk.
http://www.binaries4all.nl/quote:Op zondag 26 december 2010 02:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja verdomme, ik moet nog steeds een keer uitvogelen hoe dat werkt
Ik weet niet eens wat het isquote:Op zondag 26 december 2010 02:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heel simpel: FTD en Alt.Binz downloaden. Installeren, FTD-accountje aanmaken, nieuwsserver van provider nemen, of abbo kopen, instellen, downloaden, klaar.quote:Op zondag 26 december 2010 02:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga me inlezenquote:Op zondag 26 december 2010 02:22 schreef Allrounder het volgende:
[..]
http://www.binaries4all.nl/
Eitje.
Ik had ooit eens dat album gedownd, vond er niet zo veel aanquote:Op zondag 26 december 2010 02:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb pas Muse ontdekt trouwens![]()
Terwijl heel de wereld er alweer op uitgekeken is volgens mij
Idd, nummer leuk ? Dan meteen hele albumquote:Op zondag 26 december 2010 02:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
En je muziek dan? Die dl ik namelijk ook met torrents. Zelden losse nummers.
Origin of symmetry was zoveel beterquote:Op zondag 26 december 2010 02:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb pas Muse ontdekt trouwens![]()
Terwijl heel de wereld er alweer op uitgekeken is volgens mij
Precies dat idd.quote:Op zondag 26 december 2010 02:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd, nummer leuk ? Dan meteen hele album.
Vind ik een erg goed album jaquote:Op zondag 26 december 2010 02:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Origin of symmetry was zoveel beter
Dannyboy!quote:
Ik dl meestal de greatest hits/nieuwste, is die goed, download ik allesquote:Op zondag 26 december 2010 02:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd, nummer leuk ? Dan meteen hele album.
Ik had die software toen heette het nog Azureusquote:Op zondag 26 december 2010 02:23 schreef heloef het volgende:
Oh ja Vuze is een heerlijk download programma is een heerlijk programma als je een PS3 hebt, Kan je films direct op je PS3 zetten bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |