Joni Mitchell en The Breeders is ook leuke muziek gemaakt door vrouwenquote:Op zondag 26 december 2010 01:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee wel Fiona Apple.
Heb sowieso wel veel muziek van Female Vocalists. Kate Bush, Tracy Bonham, Marina and the Diamonds, Eliza Doolittle...
Wat niet ver genoeg wasquote:Op zondag 26 december 2010 01:44 schreef Guanabana het volgende:
Het WK was zo'n mooie tijd.![]()
Jammer alleen dat niemand er nu nog over praat, door het trauma. We zijn toch wel mooi tot de finale gekomen!
M'n moeder heeft 't al druk genoeg met haar site bijhouden, dus dat scheeltquote:Op zondag 26 december 2010 01:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Genealogie Topic #5
Alleen wel rustig de laatste tijd
Gelukkig ben ik niet voor FC Groningen/ADO Den Haag/Heracles Almeloquote:Op zondag 26 december 2010 01:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij weet er echt niks van he, als je al niet weet dat AZ een voetbalclub is
Ja je bent ook een beetje een nep-voetballiefhebber, want normaal kijk je niet toch? Maar dat maakt niet uit ik vind het altijd hilarisch dat iedereen tijdens het WK en EK op eens tegen me begint te praten over voetbal. En dat zijn mensen die hoor je er normaal nooit over.quote:Op zondag 26 december 2010 01:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik postte ook weleens op Voetbal, ook met het WK enzo, maar dat is nog best een opgave als vrouw zijndeen als Oranje-fan, want dan ben je blijkbaar een nep-voetballiefhebber.
The Breeders, thanks ValHallen, weer een mooie voor m'n playlist.quote:Op zondag 26 december 2010 01:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Joni Mitchell en The Breeders is ook leuke muziek gemaakt door vrouwen
Joni Mitchell had ik ook wel muziek van, Little Greenquote:Op zondag 26 december 2010 01:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Joni Mitchell en The Breeders is ook leuke muziek gemaakt door vrouwen
Ik heb volgens mij qua karakter mijn droomvrouw gevonden.quote:Op zondag 26 december 2010 01:44 schreef Guanabana het volgende:
Het WK was zo'n mooie tijd.![]()
Jammer alleen dat niemand er nu nog over praat, door het trauma. We zijn toch wel mooi tot de finale gekomen!
Ik ben net zo diehard met het WK als met Serious Request
Inb4 Willem IIquote:Op zondag 26 december 2010 01:46 schreef Cee het volgende:
Ik zou graag voetbalfan zijn door m'n hometeam te supporteren maar kom op mensen, ik woon in Tilburg.
Ken je de Pixies? Zij is/was daar gitarist en zangeres en heeft haar eigen bandje opgericht.quote:Op zondag 26 december 2010 01:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Joni Mitchell had ik ook wel muziek van, Little Green![]()
The Breeders ken ik niet.
Gaat niet goed met W2quote:Op zondag 26 december 2010 01:46 schreef Cee het volgende:
Ik zou graag voetbalfan zijn door m'n hometeam te supporteren maar kom op mensen, ik woon in Tilburg.
Ze gaan degraderenquote:Op zondag 26 december 2010 01:46 schreef Cee het volgende:
M'n eerste (en voorlopig laatste) voetbalwedstrijd was Willem II - Ajax. M'n vader is voor Ajax (en ik dus ook, werd ingedoctrineerdquote:Op zondag 26 december 2010 01:46 schreef Guanabana het volgende:
Ben trouwens in de Arena geweest bij Nederland-Zweden, m'n eerste voetbalwedstrijd.
Wat een feest was dat!![]()
![]()
Voetbal kan wel gezellig zijnquote:Op zondag 26 december 2010 01:46 schreef Guanabana het volgende:
Ben trouwens in de Arena geweest bij Nederland-Zweden, m'n eerste voetbalwedstrijd.
Wat een feest was dat!![]()
![]()
Halve finale beker seizoen 2004-2005?quote:Op zondag 26 december 2010 01:48 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n eerste (en voorlopig laatste) voetbalwedstrijd was Willem II - Ajax. M'n vader is voor Ajax (en ik dus ook, werd ingedoctrineerd). Ajax had een hele tijd onafgebroken geen enkele wedstrijd verloren en deze uitwedstrijd moest ook een makkie worden. Verliezen die knuppels met 1-0.
Ajax Speelde thuis & staat hoger, en ik moest werkenquote:
Er werken bij mij een paar tilburgers die echt voor hun team zijnquote:Op zondag 26 december 2010 01:46 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |