quote:
Voorouders uitzoeken.quote:Op zondag 26 december 2010 02:30 schreef Guanabana het volgende:
Ohja, dat wilde ik nog vragen in het vorige topic, wat is Genealogie?Of ben ik nu vet dom?
Oh net als dat programma op Ned2 dus.quote:
Als je ver zoekt wel.quote:Op zondag 26 december 2010 02:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Heeft het niks met gynaecologie te maken ofzo?
Dan ga je naar je profiel dan klik je op "*naam* library" dan klik je op het kruisje bij de artiesten.quote:Op zondag 26 december 2010 02:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wil alles er uitGewoon een schone lei, zodat ie hopelijk weer gaat kloppen. Ik moest LastFM van mijn zusje, maar toen had ik al een tijdje niks meer geluisterd via de laptop en ik vond de lijst vreemd, dus toen heb ik er niks meer mee gedaan.
quote:
Die heb ik allemaal gevolgdquote:Op zondag 26 december 2010 02:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh net als dat programma op Ned2 dus.
Dank. Gelijk even doen.quote:Op zondag 26 december 2010 02:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan ga je naar je profiel dan klik je op "*naam* library" dan klik je op het kruisje bij de artiesten.
Dikke Roos.quote:Op zondag 26 december 2010 02:33 schreef heloef het volgende:
Ik deed net de stream aan wie is die vrouw?![]()
Dat is nou Roosquote:Op zondag 26 december 2010 02:33 schreef heloef het volgende:
Ik deed net de stream aan wie is die vrouw?![]()
Moet je doen. Werkt super, daarna wil je niet weer anders.quote:Op zondag 26 december 2010 02:32 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga morgenmiddag eens op mijn gemakje uitzoeken hoe binaries werken. Snelle downloads ftw
Je mag van mij alles wetenquote:Op zondag 26 december 2010 02:32 schreef Guanabana het volgende:
Iemand anders die er geen probleem mee heeft zijn Last.fm te posten?
Lekker compatibility checken
Ik heb een meisje in de klas zitten die zit er uit als een vent is vreselijk lelijk, en geloof het of niet ze heet Roos.quote:
Nou okee, vooruit, mijn pincode etc, verder mag je best weten hoeveel mn saldo is hoor..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |