Eigenlijk ben je best wel autistisch (om in Fok!-termen te blijven) dat je alleen maar op cijfertjes geiltquote:Op zondag 26 december 2010 02:47 schreef Dagoduck het volgende:
Wij hebben sinds kort Ziggo, met een dikke internetsnelheidupgrade
Vind de nummers voor Shrek vooral ook wel leuk. En Lone Wolf. En I like birds.quote:
Tik em aan ouwe!quote:Op zondag 26 december 2010 02:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je best wel autistisch (om in Fok!-termen te blijven) dat je alleen maar op cijfertjes geilt.
Tering wat heb ik sloom internet.quote:Op zondag 26 december 2010 02:48 schreef Dagoduck het volgende:
Even alles uitgezet:
[ link | afbeelding ]
Het wordt inderdaad best wel vervelend jaquote:Op zondag 26 december 2010 02:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je best wel autistisch (om in Fok!-termen te blijven) dat je alleen maar op cijfertjes geilt.
Mag ook in reallife termen hoorquote:Op zondag 26 december 2010 02:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh wacht het is een geen grap.quote:Op zondag 26 december 2010 02:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mag ook in reallife termen hoorVolgens spychiaters ben ik autistisch
Heb alle albums, ze zijn allemaal pareltjes. Echt geweldig mooie muziekquote:Op zondag 26 december 2010 02:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind de nummers voor Shrek vooral ook wel leuk. En Lone Wolf. En I like birds.
Tijd om te slapen.quote:Op zondag 26 december 2010 02:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad best wel vervelend ja
ach gos.quote:Op zondag 26 december 2010 02:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Verassendquote:Op zondag 26 december 2010 02:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
NOS? Of is het RTL?quote:Op zondag 26 december 2010 02:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ADD'er in da housequote:Op zondag 26 december 2010 02:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
ach gos.
Ik ben ook niet helemaal 100%, maar laten we het daar maar niet over hebben
Maarja, wie is dat eigenlijk wel.
Jij ookquote:Op zondag 26 december 2010 02:51 schreef Dagoduck het volgende:
Fijne 2e kerstdag gourmetdag trouwens
SBSquote:
Wij gaan ook gourmetten ja!quote:Op zondag 26 december 2010 02:51 schreef Dagoduck het volgende:
Fijne 2e kerstdag gourmetdag trouwens
Tik em aan, vrouwen!quote:
ik heb ook iets 'niet anders omschreven'. Heb je geen hol aan.quote:Op zondag 26 december 2010 02:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb ''Pervasieve ontwikkelingsstoornis, niet anders omschreven''
NOS dus.quote:Op zondag 26 december 2010 02:52 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2010 02:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
ach gos.
Ik ben ook niet helemaal 100%, maar laten we het daar maar niet over hebben
Maarja, wie is dat eigenlijk wel.
Ik zeg altijd maar, als er niemand gek zou zijn was het maar een saaie wereldquote:
Not Otherwise Specifiedquote:
hoe doe je die smiley?quote:Op zondag 26 december 2010 02:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Tik em aan, vrouwen! [ afbeelding ]
Oh god, wat is dat toch met heel Nederland iedereen gaat gourmetten. Ik vertik dus nu ook echt om nog ooit te gaan te gourmetten.quote:
1 van de zovelen..quote:Op zondag 26 december 2010 02:52 schreef Dagoduck het volgende:
Rechtermuisknop>afbeelding url kopiëren>[img] plakken [ /img]quote:
Ach. een keer per jaar is het best leuk.quote:Op zondag 26 december 2010 02:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh god, wat is dat toch met heel Nederland iedereen gaat gourmetten. Ik vertik dus nu ook echt om nog ooit te gaan te gourmetten.
Gourmetten niks mis mee hoor, maar iedereen doet het opeens massaal op Kerst.quote:Op zondag 26 december 2010 02:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ach. een keer per jaar is het best leuk.
Ah oke, teveel moeite dusquote:Op zondag 26 december 2010 02:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Rechtermuisknop>afbeelding url kopiëren>[img] plakken [ /img]
Dan ben je serieus luiquote:
Tschuss! En slaap lekker.quote:
Verrek.quote:Op zondag 26 december 2010 02:57 schreef CindieY het volgende:
Ik bedenk me opeens dat de eerste week van de vakantie alweer voorbij is
Mijn eerste officiele dag is voorbijquote:Op zondag 26 december 2010 02:57 schreef CindieY het volgende:
Ik bedenk me opeens dat de eerste week van de vakantie alweer voorbij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |