Eigenlijk ben je best wel autistisch (om in Fok!-termen te blijven) dat je alleen maar op cijfertjes geiltquote:Op zondag 26 december 2010 02:47 schreef Dagoduck het volgende:
Wij hebben sinds kort Ziggo, met een dikke internetsnelheidupgrade
Vind de nummers voor Shrek vooral ook wel leuk. En Lone Wolf. En I like birds.quote:
Tik em aan ouwe!quote:Op zondag 26 december 2010 02:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je best wel autistisch (om in Fok!-termen te blijven) dat je alleen maar op cijfertjes geilt.
Tering wat heb ik sloom internet.quote:Op zondag 26 december 2010 02:48 schreef Dagoduck het volgende:
Even alles uitgezet:
[ link | afbeelding ]
Het wordt inderdaad best wel vervelend jaquote:Op zondag 26 december 2010 02:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je best wel autistisch (om in Fok!-termen te blijven) dat je alleen maar op cijfertjes geilt.
Mag ook in reallife termen hoorquote:Op zondag 26 december 2010 02:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh wacht het is een geen grap.quote:Op zondag 26 december 2010 02:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mag ook in reallife termen hoorVolgens spychiaters ben ik autistisch
Heb alle albums, ze zijn allemaal pareltjes. Echt geweldig mooie muziekquote:Op zondag 26 december 2010 02:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind de nummers voor Shrek vooral ook wel leuk. En Lone Wolf. En I like birds.
Tijd om te slapen.quote:Op zondag 26 december 2010 02:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad best wel vervelend ja
ach gos.quote:Op zondag 26 december 2010 02:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Verassendquote:Op zondag 26 december 2010 02:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
NOS? Of is het RTL?quote:Op zondag 26 december 2010 02:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ADD'er in da housequote:Op zondag 26 december 2010 02:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
ach gos.
Ik ben ook niet helemaal 100%, maar laten we het daar maar niet over hebben
Maarja, wie is dat eigenlijk wel.
Jij ookquote:Op zondag 26 december 2010 02:51 schreef Dagoduck het volgende:
Fijne 2e kerstdag gourmetdag trouwens
SBSquote:
Wij gaan ook gourmetten ja!quote:Op zondag 26 december 2010 02:51 schreef Dagoduck het volgende:
Fijne 2e kerstdag gourmetdag trouwens
Tik em aan, vrouwen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |