0 ik luister meestal via Youtube en heb nooit zin om mijn BB en laptop vol te gooien met muziek ik ga morgen een poging wagen maar ik moet eerst eens programmaatje vinden om lekker snel muziek mee te downloaden, sinds Limewire helemaal verneukt is met licenties.quote:Op zondag 26 december 2010 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel gig aan muziek hebben jullie op je pc? en hoeveel gig aan videobestanden?
Ok juffrouwquote:
Luisteren via Youtube?? Hoe irritant lijkt me dat!quote:Op zondag 26 december 2010 02:17 schreef heloef het volgende:
[..]
0 ik luister meestal via Youtube en heb nooit zin om mijn BB vol te gooien met muziek ik ga morgen een poging wagen maar ik moet eerst eens programmaatje vinden om lekker snel muziek mee te downloaden, sinds Limewire helemaal verneukt is licenties.
En aan videobestanden: Ik heb maar een serie op mijn laptop staan: W817
Frostwire gebruiken zelfde principe als Limewire.quote:Op zondag 26 december 2010 02:17 schreef heloef het volgende:
[..]
0 ik luister meestal via Youtube en heb nooit zin om mijn BB vol te gooien met muziek ik ga morgen een poging wagen maar ik moet eerst eens programmaatje vinden om lekker snel muziek mee te downloaden, sinds Limewire helemaal verneukt is licenties.
En aan videobestanden: Ik heb maar een serie op mijn laptop staan: W817
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 26 december 2010 02:18 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Frostwire gebruiken zelfde principe als Limewire.
Ik hou nog steeds van je.quote:Op zondag 26 december 2010 02:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Luisteren via Youtube?? Hoe irritant lijkt me dat!
Sorry, we zijn toch geen soulmates![]()
En je muziek dan? Die dl ik namelijk ook met torrents. Zelden losse nummers.quote:Op zondag 26 december 2010 02:19 schreef Guanabana het volgende:
Heb trouwens geen videobestanden.
Ik kijk soms series en dingen via streams. Ja ik weet het,Maar ik wil me (nog) niet wagen aan torrents.
Nieuwsgroepen. Torrents zijnquote:Op zondag 26 december 2010 02:19 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk soms series en dingen via streams. Ja ik weet het,Maar ik wil me (nog) niet wagen aan torrents.
OMG, slechte kwaliteitquote:
Oh, ik heb alleen maar videobestanden van mezelf tijdens wedstrijdenquote:Op zondag 26 december 2010 02:19 schreef Guanabana het volgende:
Soulseekquote:Op zondag 26 december 2010 02:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
En je muziek dan? Die dl ik namelijk ook met torrents. Zelden losse nummers.
Dat is vooral kut voor muziek.quote:
Ik 50gig aan frisdrankblikjes.quote:Op zondag 26 december 2010 02:19 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel Gigabite aan spullen hebben jullie niet op je computer?
Ik ong. 400gig aan donald duck strips
80 gig aan bierviltjes
20 gig aan kroonkurken
...
Frostwire.quote:Op zondag 26 december 2010 02:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
En je muziek dan? Die dl ik namelijk ook met torrents. Zelden losse nummers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |