Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Schagenquote:
Iddquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:43 schreef DaMart het volgende:
Moet de TT niet zijn '12 PM's of Christmas'?
Whehequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:43 schreef DaMart het volgende:
Haha, die is wel leuk gevondenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:43 schreef DaMart het volgende:
Mijn halve familie woont in Schagen/Den Helderquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar ben ik opgegroeid
Ik woon nu in HHW
Die 212 posts waren er 200 van die nacht ervoor dus ik had wel 12 postsquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
Toch he Stu, vind ik het frappant dat je ondanks je 'ziek' bent zoveel posts had![]()
En iedere keer de lapo
ik heb van 1974 - 1994 in Schagen gewoondquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn halve familie woont in Schagen/Den Helder
Wat grappig!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar ben ik opgegroeid
Ik woon nu in HHW
Waarom dequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn halve familie woont in Schagen/Den Helder
Ahh...ja dan snap ik het welquote:
Hwd heet datquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar ben ik opgegroeid
Ik woon nu in HHW
Hdr komt mijn halve familie vandaanquote:
Hoiquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neem jij de NS nog steeds serieus
Hoi Fles
Heeft Schagerbrug een restaurantquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb vroeger wel veel in DH doorgebracht... vooral met de kermis![]()
Ik kom er nu zelden ik spreek niet zoveel familie meer..
Mijn oom heeft een restaurant in Schagerbrug en daar komen we dan nog wel eens even buurten
Ja, dat dacht ik dus ook altijd, maar helaasquote:
Kermis... Is dat niet een berucht fenomeen daarquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb vroeger wel veel in DH doorgebracht... vooral met de kermis![]()
Ik kom er nu zelden ik spreek niet zoveel familie meer..
Mijn oom heeft een restaurant in Schagerbrug en daar komen we dan nog wel eens even buurten
vertel mij watquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Logisch, enkelspoor is niet altijd handig voor een betrouwbare treindienst.
Kermis 't Zand is een fenomeenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Kermis... Is dat niet een berucht fenomeen daar?
De Koepelquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heeft Schagerbrug een restaurant(die bij de stolpen? )
stomme heerhugowaardenezen/heerhugowaardersquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook altijd, maar helaas
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben nog nooit in Den Helder geweest. Ben ook nog nooit op een van de eilanden zoals Texel geweest
sowieso kermisquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Kermis... Is dat niet een berucht fenomeen daar?
Schagen ook welquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kermis 't Zand is een fenomeen
ik ben maar import hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De Koepel
[..]
stomme heerhugowaardenezen/heerhugowaarders
No ofi Peter![]()
Wij gaan trouwens regelmatig naar de kinderboerderij in HHW
Dat is slecht? Ik heb niemand om daar te bezoeken ofzoquote:
Waddeneilandenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben nog nooit in Den Helder geweest. Ben ook nog nooit op een van de eilanden zoals Texel geweest
Ow wacht, da is da feest waar de jeugd nog meer zuipt dan wij met carnavalquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sowieso kermis
[..]
Schagen ook wel
En Paasfee enzo
Paasveequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sowieso kermis
[..]
Schagen ook wel
En Paasfee enzo
Moet je wel goed mikken vanuit de lucht, of springen met je zwembroek aan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is slecht? Ik heb niemand om daar te bezoeken ofzo
Ik zou wel een parachute willen springen op zo'n eiland. Dat lijkt me tof
Jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow wacht, da is da feest waar de jeugd nog meer zuipt dan wij met carnaval![]()
!
Carnaval? tisda?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow wacht, da is da feest waar de jeugd nog meer zuipt dan wij met carnaval![]()
!
Carnaval is een nare gewoonte die ze hier in het Kruis te uitbundig vierenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Carnaval? tisda?
Ik ben niet zo'n zuiperd
Ja, dat moet dan maarquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je wel goed mikken vanuit de lucht, of springen met je zwembroek aan.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is slecht? Ik heb niemand om daar te bezoeken ofzo
Ik zou wel een parachute willen springen op zo'n eiland. Dat lijkt me tof
Er was eens een fee, verdoriequote:
ja een feeksquote:Op zondag 26 december 2010 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er was eens een fee, verdorie
Ja maar jij hebt iemand om mee te nemenquote:Op zondag 26 december 2010 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga ook wel gewoon eens een weekendje weg of op vakantie, dan ga ik ook niet naar een land waar ik iemand ken om te bezoeken hoor
Ik wil je wel een keer meenemen naar een eiland hoorquote:Op zondag 26 december 2010 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt iemand om mee te nemen
Woohooquote:Op zondag 26 december 2010 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil je wel een keer meenemen naar een eiland hoor
Welterusten LLquote:Op zondag 26 december 2010 00:03 schreef LovelyLady het volgende:
Zei ik niet een kleine 45 minuten geleden dat ik naar bed zou gaan?
Weltrusten allemaal![]()
Jaquote:Op zondag 26 december 2010 00:03 schreef LovelyLady het volgende:
Weltrusten allemaal![]()
Ik ging je net PMenquote:Op zondag 26 december 2010 00:03 schreef LovelyLady het volgende:
Weltrusten allemaal![]()
Trustequote:Op zondag 26 december 2010 00:03 schreef LovelyLady het volgende:
Weltrusten allemaal![]()
Kernafval is niets meer dan een jaarlijks ritueel dat er voor zorgt dat er per ongeluk wat nageslacht komt en de volksstam van beneden de grote rivieren niet met uitsterven bedreigd wordt. Je kunt het dus vergelijken met bepaalde eigenschappen en instincten van dieren om de soort in stand te houdenquote:Op zondag 26 december 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Carnaval is een nare gewoonte die ze hier in het Kruis te uitbundig vieren
Nooooooooooooooooooooooooooooooit meer wat van gehoordquote:
Okeequote:
Ja, vast welquote:Op zondag 26 december 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee![]()
Je had ook een Canarisch eiland kunnen noemen he, dat weet je?
En dat noemt zich mod van het cultureel verantwoorde forum hierquote:Op zondag 26 december 2010 00:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kernafval is niets meer dan een jaarlijks ritueel dat er voor zorgt dat er per ongeluk wat nageslacht komt en de volksstam van beneden de grote rivieren niet met uitsterven bedreigd wordt. Je kunt het dus vergelijken met bepaalde eigenschappen en instincten van dieren om de soort in stand te houden.
Tot zo Sympquote:Op zondag 26 december 2010 00:07 schreef Symphonic het volgende:
ik ga ff verhuizen naar een andere pjoeter, brb
quote:Op zondag 26 december 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee![]()
Je had ook een Canarisch eiland kunnen noemen he, dat weet je?
Wees blij!quote:Op zondag 26 december 2010 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooit meer wat van gehoord...
quote:
Prins Carnaval is altijd een beetje...jaaaaaa...speciaalquote:Op zondag 26 december 2010 00:09 schreef MPG het volgende:
En dat noemt zich mod van het cultureel verantwoorde forum hier.
Carnaval is het driedaagse feest voorafgaand aan de 40 dagen durende vastenperiode voor pasen. Tijdens Carnaval mag men nog één keer uit de band springen, alvorens zes weken de broekriem aan te halen.
Het feest gaat gepaard met muziek en vele tradities en parodieën, waarbij met name de lokale politici het moeten ntgelden. De leiding over de stad is die drie dagen niet in handen van de burgemeester, maar van Prins Carnaval. .
Voor je het weet staan haar koffers in je huisquote:
Oehquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 00:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
Voor je het weet staan haar koffers in je huis
Anders ga je er even serieus op inquote:Op zondag 26 december 2010 00:09 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat noemt zich mod van het cultureel verantwoorde forum hier.
Carnaval is het driedaagse feest voorafgaand aan de 40 dagen durende vastenperiode voor pasen. Tijdens Carnaval mag men nog één keer uit de band springen, alvorens zes weken de broekriem aan te halen.
Het feest gaat gepaard met muziek en vele tradities en parodieën, waarbij met name de lokale politici het moeten ntgelden. De leiding over de stad is die drie dagen niet in handen van de burgemeester, maar van Prins Carnaval. .
Vastelaovend. Maar dan snappen jullie het helemaaaaaaaaaaaaaal niet meerquote:Op zondag 26 december 2010 00:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders ga je er even serieus op in.
En ik dacht dat jullie geen carnaval vierden maar een ander feestje in die periode?.
Soms moet je de dorpsgek ook even laten denken dat hij echt belangrijk is.quote:Op zondag 26 december 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Prins Carnaval is altijd een beetje...jaaaaaa...speciaal [ afbeelding ]
Ach ja Muck is bijna hetzelfde.... Ik huur een huis en zij komt er direct bij wonenquote:
Marijkequote:Op zondag 26 december 2010 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Brrrr heb het koud
Hoe is het hier?
* MPG knuffelt Marijke lekker warmquote:Op zondag 26 december 2010 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Brrrr heb het koud
Hoe is het hier?
Werkt hier nietquote:Op zondag 26 december 2010 00:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit nu hier: NB Vrolijke kerst
Goed hoor en bij jou?quote:Op zondag 26 december 2010 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:Brrrr heb het koud
Hoe is het hier?
Hai Stuquote:
Kijk dan maar uit voor koffers e.d.quote:Op zondag 26 december 2010 00:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ach ja Muck is bijna hetzelfde.... Ik huur een huis en zij komt er direct bij wonen
Ja, zou eigenlijk wel moeten maar ik heb bijna 3 dagen niet anders gedaanquote:Op zondag 26 december 2010 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai StuWaarom slaap jij nog niet?
Als je ziek bent moet je toch lekker op tijd op bed liggen?
![]()
Dankquote:Op zondag 26 december 2010 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG knuffelt Marijke lekker warm![]()
Hoi Liebchen
Toekjequote:
Ja, kaassoufle's kunnen ookquote:Op zondag 26 december 2010 00:14 schreef DaMart het volgende:
Zouden vegetariërs eigenlijk ook carnaval vieren?
Ik ga afsluiten en bankhangen... ga je nog ff meequote:Op zondag 26 december 2010 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dank
Hai Liebchen
[..]
ToekjeMooi
Ik ben moe
Twijfel of ik nu al lekker zal gaan slapen
Vreemd? Is gewoon een lopend FOK! topic in de ONZ rubriekquote:
Misschien is dat omdat ik ONZ uit mijn gebeuren heb gegooidquote:Op zondag 26 december 2010 00:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vreemd? Is gewoon een lopend FOK! topic in de ONZ rubriek
Ja, dat is wel balen... Dat gaat een beetje vervelen he?quote:Op zondag 26 december 2010 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zou eigenlijk wel moeten maar ik heb bijna 3 dagen niet anders gedaan
En als je je dan iets beter voelt dan wil je niet meer slapenquote:Op zondag 26 december 2010 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zou eigenlijk wel moeten maar ik heb bijna 3 dagen niet anders gedaan
komt goed!quote:Op zondag 26 december 2010 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk dan maar uit voor koffers e.d....
Ja, kan ik wel doenquote:Op zondag 26 december 2010 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga afsluiten en bankhangen... ga je nog ff mee?
Bij mij doet ie het ook niet, misschien klopt de link niet oid...quote:Op zondag 26 december 2010 00:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is wat ik aan het doen benquote:Op zondag 26 december 2010 00:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is wel balen... Dat gaat een beetje vervelen he?Heb je geen laptop, dat je lekker op bed kan gaan liggen laptoppen?
Ik donderde bijna van de bank daarstraksquote:Op zondag 26 december 2010 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga afsluiten en bankhangen... ga je nog ff mee?
Gezelligquote:Op zondag 26 december 2010 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, kan ik wel doen
[..]
Bij mij doet ie het ook niet, misschien klopt de link niet oid...
Hebbie gedaan dan?quote:Op zondag 26 december 2010 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
ToekjeMooi
Ik ben moe
Twijfel of ik nu al lekker zal gaan slapen
Nee, wil ik ook nietquote:Op zondag 26 december 2010 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als je je dan iets beter voelt dan wil je niet meer slapen
Lijkt me onwaarschijnlijk, wat krijg je dan te zien als je op die link klikt?quote:Op zondag 26 december 2010 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien is dat omdat ik ONZ uit mijn gebeuren heb gegooid
Er staat een /3 te veel op het eind.quote:Op zondag 26 december 2010 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, kan ik wel doen
[..]
Bij mij doet ie het ook niet, misschien klopt de link niet oid...
Die werkt wel inderdaad. Maar ik kom eigenlijk nooit in ONZquote:Op zondag 26 december 2010 00:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh hihihi
Doet deze het wel btw: NB Vrolijke kerst
in Obdam is het Pastoor Paul Vlaarquote:Op zondag 26 december 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Prins Carnaval is altijd een beetje...jaaaaaa...speciaal [ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op zondag 26 december 2010 00:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon moequote:
Pastoor en carnaval... dat verklaart een hoop verhalen over de katholieke kerkquote:Op zondag 26 december 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in Obdam is het Pastoor Paul Vlaar
Zal wel, gelukkig werkt het nuquote:Op zondag 26 december 2010 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ik ga naar bed zonder laptop maar met Muck.quote:Op zondag 26 december 2010 00:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben gewoon moeAl doe ik niets dan ben ik nog moe
![]()
maar ik ben er uit, naar bed maar met de laptop
Welterustenquote:Op zondag 26 december 2010 00:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ga naar bed zonder laptop maar met Muck.
Laptop is meer dood dan levend!
Als Muck maar meer levend dan dood is dan.quote:Op zondag 26 december 2010 00:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
slaap lekkerquote:Op zondag 26 december 2010 00:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik snap dat van Muckquote:Op zondag 26 december 2010 00:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
slaap lekker allebeiquote:Op zondag 26 december 2010 00:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
lekker ge-WoW-edquote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap dat van Muck![]()
Lekker slapen dan maarIk ga toch zonder laptop naar boven
Welterusten allemaal
slaap lekker lieverdjequote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten allemaal
Fijne mensenquote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop echt dat de klootzak die nu al 4 uur lang vuurwerkbommen aan het afsteken is zijn vingers kwijtraakt, en wel nu
Mijn ramen trillen in de sponningen
Ik ookquote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welterusten allemaal
Sweet dreams Marijkequote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welterusten allemaal
Ik hoop met je meequote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop echt dat de klootzak die nu al 4 uur lang vuurwerkbommen aan het afsteken is zijn vingers kwijtraakt, en wel nu
Mijn ramen trillen in de sponningen
Hier waar ik woon had ik er ook even last van maar niet meer dan een losse verdwaalde knalquote:Op zondag 26 december 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een beetje vurwerk hoort bij deze tijd, maar dit is echt belachelijk
moet ik ze komen slaan?quote:Op zondag 26 december 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
een beetje vurwerk hoort bij deze tijd, maar dit is echt belachelijk
Jaaaaquote:
En de politie doet niets zeker?quote:Op zondag 26 december 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaaa
Dit gaat al weken zo, en wat ze afsteken is vele malen zwaarder dan oefengranaten, en ze gaan de hele nacht door
Ooooh, verdikkie.quote:Op zondag 26 december 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaaa
Dit gaat al weken zo, en wat ze afsteken is vele malen zwaarder dan oefengranaten, en ze gaan de hele nacht door
doe je goedquote:Op zondag 26 december 2010 00:32 schreef Stuart het volgende:
Ik ga een biertje proberen, kan mij het schelen
Ja, je mag je echt helemaal uitlevenquote:Op zondag 26 december 2010 00:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooooh, verdikkie.
Maar als ik boos ben ben ik heel erg gemeen hoor.
Dat verdienen ze wel he?
Merk vanzelf wel als het niet goed valtquote:
Proost!quote:Op zondag 26 december 2010 00:32 schreef Stuart het volgende:
Ik ga een biertje proberen, kan mij het schelen
Bel nog een keer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Whehehehehequote:Op zondag 26 december 2010 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bel nog een keer.
"Agent, die vuurwerklui waar ik het net over had he? Ik zie nu een arm liggen en iemand is hysterisch in het rond aan het rennen. Maar komt u morgenochtend maar een keer kijken, is vroeg genoeg"
quote:Op zondag 26 december 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, je mag je echt helemaal uitleven
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 25-12-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 207 suikertaartje
02. 149 Stuart
03. 143 Symphonic
04. 132 Marijkezwolle
05. 117 Koen66
06. 081 Trevland
07. 076 D.Rose
08. 064 TheFamousMan
09. 061 DaMart
10. 052 LovelyLady
11. 047 goldfinger1963
12. 040 Pheno
13. 038 RockNijntje
14. 033 Giertje
15. 028 PeZu
16. 028 Bos81
17. 025 Dr_Flash
18. 019 MPG
19. 017 BONG4002
20. 015 Pien85
Reeks-statistieken!
ooooh, dat is een goeiequote:Op zondag 26 december 2010 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bel nog een keer.
"Agent, die vuurwerklui waar ik het net over had he? Ik zie nu een arm liggen en iemand is hysterisch in het rond aan het rennen. Maar komt u morgenochtend maar een keer kijken, is vroeg genoeg"
whehehehequote:Op zondag 26 december 2010 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bel nog een keer.
quote:Op zondag 26 december 2010 00:35 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn glimmerglitters:WoohooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
symquote:
Whahahahaquote:Op zondag 26 december 2010 00:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik wilde net het dagcijfer topic gaan deleten
Dat lieg jequote:
quote:Op zondag 26 december 2010 00:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik wilde net het dagcijfer topic gaan deleten
Mijn glimmerglitters:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Hou je mondquote:Op zondag 26 december 2010 00:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
waarom ?
je staat boven aan zeker
Ze willen er niet zo goed op, het zijn er nog veeeeeeeeel meerquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 00:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat lieg je![]()
Oh wacht..vannacht
stuartquote:
Mijn glimmerglitters:MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He ik sta erinquote:
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:
Ziet er leuk uitquote:Op zondag 26 december 2010 00:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze willen er niet zo goed op, het zijn er nog veeeeeeeeel meer
Dat is helemaal tofquote:Op zondag 26 december 2010 00:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
woensdag komt er een klant mijn parking schoon maken met een kraantje![]()
![]()
![]()
Woohoo, klinkt topquote:Op zondag 26 december 2010 00:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 december 2010 00:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
![]()
nog veel te vroegquote:Op zondag 26 december 2010 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
Misschien moet ik ook maar naar bed
quote:Top 100 van zaterdag 25 december 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
04.351Symphonic
05. 350 Stuart
12. 207 suikertaartje
26. 137 Marijkezwolle
27. 136 TheFamousMan
49. 081 Trevland
58. 069 goldfinger1963
65. 066 DaMart
87. 055 LovelyLady
quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
Misschien moet ik ook maar naar bed
Bennyquote:Op zondag 26 december 2010 00:42 schreef iBenny het volgende:
Hola!
Flash... heb je al wat over MBH gehoord?
Ach, ca. is een ruim begripquote:Op zondag 26 december 2010 00:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht 2010 af te sluiten met ca 40.000 posts, dat is me niet helemaal gelukt helaas
die heb ik wel gehaaldquote:Op zondag 26 december 2010 00:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht 2010 af te sluiten met ca 40.000 posts, dat is me niet helemaal gelukt helaas
Ik ga waarschijnlijk ook wel door de 100,000quote:Op zondag 26 december 2010 00:44 schreef Symphonic het volgende:
zijn ze uitgebatst?quote:Op zondag 26 december 2010 00:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar nou weer na de klanten die nou eindelijk weer naar beneden komen
Dat is veel want jij zit hier pas vanaf 2009quote:
een gedeelte welquote:
sssssssttttttttttttttttttquote:Op zondag 26 december 2010 00:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is veel want jij zit hier pas vanaf 2009
Ja, maar jij bent van april 2004quote:
Ja, mooi he?quote:Op zondag 26 december 2010 00:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent van april 2004
Als ik mijn accounts bij elkaar optel zit ik op 120Kquote:Op zondag 26 december 2010 00:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
De tering
Eerder of later dan Bastard?
Eerder want hij post nauwelijks op het momentquote:Op zondag 26 december 2010 00:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
De tering
Eerder of later dan Bastard?
Nou... het is je gegund hoorquote:Op zondag 26 december 2010 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eerder want hij post nauwelijks op het moment
Dankje! Jij haalt het waarschijnlijk ook wel eerderquote:
Heeeeel mooi.quote:
Dan Bastard? Nee hoorquote:Op zondag 26 december 2010 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dankje! Jij haalt het waarschijnlijk ook wel eerder
Andere accounts?quote:Op zondag 26 december 2010 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heeeeel mooi.
Maar dat kan ook niet anders, want jij bent het![]()
Hoeveel posts hebben je andere accounts?
Beetje doorpostenquote:
Kiekeboequote:Op zondag 26 december 2010 00:53 schreef Stuart het volgende:
Is Sugar er eigenlijk nog welIk hoor of zie niets
Dan komen de meest creatieve dingen naar bovenquote:Op zondag 26 december 2010 00:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om te tekenen.Maar ik moet eigenlijk slapen, helemaal waterige oogjes.
Niet echt, ik kom niet verder dan een schets van een meisje. Wat ik echt al maanden teken.quote:Op zondag 26 december 2010 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan komen de meest creatieve dingen naar boven
Teken mij, of in ieder geval zoals je denkt dat ik eruit ziequote:Op zondag 26 december 2010 00:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet echt, ik kom niet verder dan een schets van een meisje. Wat ik echt al maanden teken.
Mijne ook nietquote:Op zondag 26 december 2010 00:55 schreef Stuart het volgende:
Andere accounts?![]()
Dankje![]()
Ehm, niet zoveel hoor
Verder tekenen...quote:Op zondag 26 december 2010 00:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet echt, ik kom niet verder dan een schets van een meisje. Wat ik echt al maanden teken.
je kunt het, je kunt het, je kunt hetquote:Op zondag 26 december 2010 00:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb echt geen beeld bij je, maar ik ga het proberen.quote:Op zondag 26 december 2010 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Teken mij, of in ieder geval zoals je denkt dat ik eruit zie
Ik heb ook pm en mail en een telefoon, daar zag en hoorde ik niets op, dus zo heeeeel erg was het nou ook weer niet he?quote:
Woohoo, lijkt me leukquote:Op zondag 26 december 2010 00:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb echt geen beeld bij je, maar ik ga het proberen.
Ik sta er inquote:
Ik heb nog 6 dagen voor 1450 posts om de 60.000 nog te halen dit jaarquote:Op zondag 26 december 2010 00:44 schreef Symphonic het volgende:
Welquote:Op zondag 26 december 2010 00:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook pm en mail en een telefoon, daar zag en hoorde ik niets op, dus zo heeeeel erg was het nou ook weer niet he?
quote:Op zondag 26 december 2010 01:00 schreef Stuart het volgende:
Wel
Ik was je zo aan het missen dat ik het niet meer voor elkaar kreeg je te sms-en of pm'en of mailen en ik dacht dat je boos was want ik kreeg ook niets van jou
quote:Op zondag 26 december 2010 00:59 schreef DaMart het volgende:
Ik heb nog 6 dagen voor 1450 posts om de 60.000 nog te halen dit jaar.
quote:Op zondag 26 december 2010 00:58 schreef Symphonic het volgende:
je kunt het, je kunt het, je kunt het
Koenquote:Op zondag 26 december 2010 01:01 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik.... Maar erg moe
Had zin om te kletsen, maar beter slapen....
;W
Welterusten jochiequote:Op zondag 26 december 2010 01:01 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik.... Maar erg moe
;W
Dan moet ik bijna mijn persoonlijke record van 315 posts op 1 dag gaan verbreken... nou ja, dagje MEN dan maar van de weekquote:
Och liefje toch, slaap lekker danquote:Op zondag 26 december 2010 01:01 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik.... Maar erg moe
;W
het hoeft niet hoorquote:Op zondag 26 december 2010 01:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet ik bijna mijn persoonlijke record van 315 posts op 1 dag gaan verbreken... nou ja, dagje MEN dan maar van de week.
Hoi koen66 en doeiquote:Op zondag 26 december 2010 01:01 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik.... Maar erg moe
;W
Bye suger babequote:Op zondag 26 december 2010 01:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Och liefje toch, slaap lekker dan![]()
Oeh oeh, doen we 'wie is het' ?quote:
Myr gaat mij tekenenquote:Op zondag 26 december 2010 01:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh oeh, doen we 'wie is het' ?![]()
![]()
Hmhm.quote:
Weet ik... en ik ga het ook niet redden hoor... zou al heel wat zijn als ik er nog 500 haalquote:
Wat leukquote:Op zondag 26 december 2010 01:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm.
carameltaartje omdat het afgelopen zomer zo heet was en zandtaartje omdat we een strandmeet hadden
quote:Op zondag 26 december 2010 01:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet ik... en ik ga het ook niet redden hoor... zou al heel wat zijn als ik er nog 500 haal.
Ik hou nou eenmaal van tempo, so sue mequote:
Me tooquote:Op zondag 26 december 2010 01:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hou nou eenmaal van tempo, so sue me
Ik heb ook nog Honeysuckle, omdat honeysucklequote:Op zondag 26 december 2010 01:06 schreef Stuart het volgende:
Wat leuk
Ik heb er meer dan 4 en zou ze niet eens allemaal weten. Ik weet Stu, Kieran, Asa en Thurloe zo even uit mijn hoofd
Gevaarlijk om te zeggen tegen een jurist.quote:Op zondag 26 december 2010 01:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hou nou eenmaal van tempo, so sue me
Heb je die in de tuinquote:Op zondag 26 december 2010 01:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Honeysuckle, omdat honeysuckle
Ik hou ook van gevaarlijkquote:Op zondag 26 december 2010 01:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gevaarlijk om te zeggen tegen een jurist.
Nou wil ik eigenlijk weer 'me too' neerzettenquote:
nee, dat is mijn derde kloonquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 01:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat is mijn derde kloon
Ja, maar 2 kan ik er niet meer gebruiken want dat mag niet meerquote:
Coolquote:Op zondag 26 december 2010 01:14 schreef Myraela het volgende:
Okay, ik kwam er achter dat ik echt niets van je uiterlijk weet.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |