Hoiquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neem jij de NS nog steeds serieus
Hoi Fles
Heeft Schagerbrug een restaurantquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb vroeger wel veel in DH doorgebracht... vooral met de kermis![]()
Ik kom er nu zelden ik spreek niet zoveel familie meer..
Mijn oom heeft een restaurant in Schagerbrug en daar komen we dan nog wel eens even buurten
Ja, dat dacht ik dus ook altijd, maar helaasquote:
Kermis... Is dat niet een berucht fenomeen daarquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb vroeger wel veel in DH doorgebracht... vooral met de kermis![]()
Ik kom er nu zelden ik spreek niet zoveel familie meer..
Mijn oom heeft een restaurant in Schagerbrug en daar komen we dan nog wel eens even buurten
vertel mij watquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Logisch, enkelspoor is niet altijd handig voor een betrouwbare treindienst.
Kermis 't Zand is een fenomeenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Kermis... Is dat niet een berucht fenomeen daar?
De Koepelquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heeft Schagerbrug een restaurant(die bij de stolpen? )
stomme heerhugowaardenezen/heerhugowaardersquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook altijd, maar helaas
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben nog nooit in Den Helder geweest. Ben ook nog nooit op een van de eilanden zoals Texel geweest
sowieso kermisquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Kermis... Is dat niet een berucht fenomeen daar?
Schagen ook welquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kermis 't Zand is een fenomeen
ik ben maar import hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De Koepel
[..]
stomme heerhugowaardenezen/heerhugowaarders
No ofi Peter![]()
Wij gaan trouwens regelmatig naar de kinderboerderij in HHW
Dat is slecht? Ik heb niemand om daar te bezoeken ofzoquote:
Waddeneilandenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben nog nooit in Den Helder geweest. Ben ook nog nooit op een van de eilanden zoals Texel geweest
Ow wacht, da is da feest waar de jeugd nog meer zuipt dan wij met carnavalquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sowieso kermis
[..]
Schagen ook wel
En Paasfee enzo
Paasveequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sowieso kermis
[..]
Schagen ook wel
En Paasfee enzo
Moet je wel goed mikken vanuit de lucht, of springen met je zwembroek aan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is slecht? Ik heb niemand om daar te bezoeken ofzo
Ik zou wel een parachute willen springen op zo'n eiland. Dat lijkt me tof
Jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow wacht, da is da feest waar de jeugd nog meer zuipt dan wij met carnaval![]()
!
Carnaval? tisda?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow wacht, da is da feest waar de jeugd nog meer zuipt dan wij met carnaval![]()
!
Carnaval is een nare gewoonte die ze hier in het Kruis te uitbundig vierenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Carnaval? tisda?
Ik ben niet zo'n zuiperd
Ja, dat moet dan maarquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je wel goed mikken vanuit de lucht, of springen met je zwembroek aan.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is slecht? Ik heb niemand om daar te bezoeken ofzo
Ik zou wel een parachute willen springen op zo'n eiland. Dat lijkt me tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |