Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Schagenquote:
Iddquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:43 schreef DaMart het volgende:
Moet de TT niet zijn '12 PM's of Christmas'?
Whehequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:43 schreef DaMart het volgende:
Haha, die is wel leuk gevondenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:43 schreef DaMart het volgende:
Mijn halve familie woont in Schagen/Den Helderquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar ben ik opgegroeid
Ik woon nu in HHW
Die 212 posts waren er 200 van die nacht ervoor dus ik had wel 12 postsquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
Toch he Stu, vind ik het frappant dat je ondanks je 'ziek' bent zoveel posts had![]()
En iedere keer de lapo
ik heb van 1974 - 1994 in Schagen gewoondquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn halve familie woont in Schagen/Den Helder
Wat grappig!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar ben ik opgegroeid
Ik woon nu in HHW
Waarom dequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn halve familie woont in Schagen/Den Helder
Ahh...ja dan snap ik het welquote:
Hwd heet datquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar ben ik opgegroeid
Ik woon nu in HHW
Hdr komt mijn halve familie vandaanquote:
Hoiquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neem jij de NS nog steeds serieus
Hoi Fles
Heeft Schagerbrug een restaurantquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb vroeger wel veel in DH doorgebracht... vooral met de kermis![]()
Ik kom er nu zelden ik spreek niet zoveel familie meer..
Mijn oom heeft een restaurant in Schagerbrug en daar komen we dan nog wel eens even buurten
Ja, dat dacht ik dus ook altijd, maar helaasquote:
Kermis... Is dat niet een berucht fenomeen daarquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb vroeger wel veel in DH doorgebracht... vooral met de kermis![]()
Ik kom er nu zelden ik spreek niet zoveel familie meer..
Mijn oom heeft een restaurant in Schagerbrug en daar komen we dan nog wel eens even buurten
vertel mij watquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Logisch, enkelspoor is niet altijd handig voor een betrouwbare treindienst.
Kermis 't Zand is een fenomeenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Kermis... Is dat niet een berucht fenomeen daar?
De Koepelquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heeft Schagerbrug een restaurant(die bij de stolpen? )
stomme heerhugowaardenezen/heerhugowaardersquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook altijd, maar helaas
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben nog nooit in Den Helder geweest. Ben ook nog nooit op een van de eilanden zoals Texel geweest
sowieso kermisquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Kermis... Is dat niet een berucht fenomeen daar?
Schagen ook welquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kermis 't Zand is een fenomeen
ik ben maar import hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De Koepel
[..]
stomme heerhugowaardenezen/heerhugowaarders
No ofi Peter![]()
Wij gaan trouwens regelmatig naar de kinderboerderij in HHW
Dat is slecht? Ik heb niemand om daar te bezoeken ofzoquote:
Waddeneilandenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben nog nooit in Den Helder geweest. Ben ook nog nooit op een van de eilanden zoals Texel geweest
Ow wacht, da is da feest waar de jeugd nog meer zuipt dan wij met carnavalquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sowieso kermis
[..]
Schagen ook wel
En Paasfee enzo
Paasveequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sowieso kermis
[..]
Schagen ook wel
En Paasfee enzo
Moet je wel goed mikken vanuit de lucht, of springen met je zwembroek aan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is slecht? Ik heb niemand om daar te bezoeken ofzo
Ik zou wel een parachute willen springen op zo'n eiland. Dat lijkt me tof
Jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow wacht, da is da feest waar de jeugd nog meer zuipt dan wij met carnaval![]()
!
Carnaval? tisda?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow wacht, da is da feest waar de jeugd nog meer zuipt dan wij met carnaval![]()
!
Carnaval is een nare gewoonte die ze hier in het Kruis te uitbundig vierenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Carnaval? tisda?
Ik ben niet zo'n zuiperd
Ja, dat moet dan maarquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je wel goed mikken vanuit de lucht, of springen met je zwembroek aan.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is slecht? Ik heb niemand om daar te bezoeken ofzo
Ik zou wel een parachute willen springen op zo'n eiland. Dat lijkt me tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |