Misschien is dat omdat ik ONZ uit mijn gebeuren heb gegooidquote:Op zondag 26 december 2010 00:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vreemd? Is gewoon een lopend FOK! topic in de ONZ rubriek
Ja, dat is wel balen... Dat gaat een beetje vervelen he?quote:Op zondag 26 december 2010 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zou eigenlijk wel moeten maar ik heb bijna 3 dagen niet anders gedaan
En als je je dan iets beter voelt dan wil je niet meer slapenquote:Op zondag 26 december 2010 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zou eigenlijk wel moeten maar ik heb bijna 3 dagen niet anders gedaan
komt goed!quote:Op zondag 26 december 2010 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk dan maar uit voor koffers e.d....
Ja, kan ik wel doenquote:Op zondag 26 december 2010 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga afsluiten en bankhangen... ga je nog ff mee?
Bij mij doet ie het ook niet, misschien klopt de link niet oid...quote:Op zondag 26 december 2010 00:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is wat ik aan het doen benquote:Op zondag 26 december 2010 00:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is wel balen... Dat gaat een beetje vervelen he?Heb je geen laptop, dat je lekker op bed kan gaan liggen laptoppen?
Ik donderde bijna van de bank daarstraksquote:Op zondag 26 december 2010 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga afsluiten en bankhangen... ga je nog ff mee?
Gezelligquote:Op zondag 26 december 2010 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, kan ik wel doen
[..]
Bij mij doet ie het ook niet, misschien klopt de link niet oid...
Hebbie gedaan dan?quote:Op zondag 26 december 2010 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
ToekjeMooi
Ik ben moe
Twijfel of ik nu al lekker zal gaan slapen
Nee, wil ik ook nietquote:Op zondag 26 december 2010 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als je je dan iets beter voelt dan wil je niet meer slapen
Lijkt me onwaarschijnlijk, wat krijg je dan te zien als je op die link klikt?quote:Op zondag 26 december 2010 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien is dat omdat ik ONZ uit mijn gebeuren heb gegooid
Er staat een /3 te veel op het eind.quote:Op zondag 26 december 2010 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, kan ik wel doen
[..]
Bij mij doet ie het ook niet, misschien klopt de link niet oid...
Die werkt wel inderdaad. Maar ik kom eigenlijk nooit in ONZquote:Op zondag 26 december 2010 00:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh hihihi
Doet deze het wel btw: NB Vrolijke kerst
in Obdam is het Pastoor Paul Vlaarquote:Op zondag 26 december 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Prins Carnaval is altijd een beetje...jaaaaaa...speciaal [ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op zondag 26 december 2010 00:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon moequote:
Pastoor en carnaval... dat verklaart een hoop verhalen over de katholieke kerkquote:Op zondag 26 december 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in Obdam is het Pastoor Paul Vlaar
Zal wel, gelukkig werkt het nuquote:Op zondag 26 december 2010 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ik ga naar bed zonder laptop maar met Muck.quote:Op zondag 26 december 2010 00:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben gewoon moeAl doe ik niets dan ben ik nog moe
![]()
maar ik ben er uit, naar bed maar met de laptop
Welterustenquote:Op zondag 26 december 2010 00:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ga naar bed zonder laptop maar met Muck.
Laptop is meer dood dan levend!
Als Muck maar meer levend dan dood is dan.quote:Op zondag 26 december 2010 00:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
slaap lekkerquote:Op zondag 26 december 2010 00:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik snap dat van Muckquote:Op zondag 26 december 2010 00:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
slaap lekker allebeiquote:Op zondag 26 december 2010 00:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
lekker ge-WoW-edquote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap dat van Muck![]()
Lekker slapen dan maarIk ga toch zonder laptop naar boven
Welterusten allemaal
slaap lekker lieverdjequote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten allemaal
Fijne mensenquote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop echt dat de klootzak die nu al 4 uur lang vuurwerkbommen aan het afsteken is zijn vingers kwijtraakt, en wel nu
Mijn ramen trillen in de sponningen
Ik ookquote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welterusten allemaal
Sweet dreams Marijkequote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welterusten allemaal
een beetje vurwerk hoort bij deze tijd, maar dit is echt belachelijkquote:
Ik hoop met je meequote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop echt dat de klootzak die nu al 4 uur lang vuurwerkbommen aan het afsteken is zijn vingers kwijtraakt, en wel nu
Mijn ramen trillen in de sponningen
Hier waar ik woon had ik er ook even last van maar niet meer dan een losse verdwaalde knalquote:Op zondag 26 december 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een beetje vurwerk hoort bij deze tijd, maar dit is echt belachelijk
moet ik ze komen slaan?quote:Op zondag 26 december 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
een beetje vurwerk hoort bij deze tijd, maar dit is echt belachelijk
Jaaaaquote:
En de politie doet niets zeker?quote:Op zondag 26 december 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaaa
Dit gaat al weken zo, en wat ze afsteken is vele malen zwaarder dan oefengranaten, en ze gaan de hele nacht door
Ooooh, verdikkie.quote:Op zondag 26 december 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaaa
Dit gaat al weken zo, en wat ze afsteken is vele malen zwaarder dan oefengranaten, en ze gaan de hele nacht door
doe je goedquote:Op zondag 26 december 2010 00:32 schreef Stuart het volgende:
Ik ga een biertje proberen, kan mij het schelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |