quote:
Prins Carnaval is altijd een beetje...jaaaaaa...speciaalquote:Op zondag 26 december 2010 00:09 schreef MPG het volgende:
En dat noemt zich mod van het cultureel verantwoorde forum hier.
Carnaval is het driedaagse feest voorafgaand aan de 40 dagen durende vastenperiode voor pasen. Tijdens Carnaval mag men nog één keer uit de band springen, alvorens zes weken de broekriem aan te halen.
Het feest gaat gepaard met muziek en vele tradities en parodieën, waarbij met name de lokale politici het moeten ntgelden. De leiding over de stad is die drie dagen niet in handen van de burgemeester, maar van Prins Carnaval. .
Voor je het weet staan haar koffers in je huisquote:
Oehquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 00:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
Voor je het weet staan haar koffers in je huis
Anders ga je er even serieus op inquote:Op zondag 26 december 2010 00:09 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat noemt zich mod van het cultureel verantwoorde forum hier.
Carnaval is het driedaagse feest voorafgaand aan de 40 dagen durende vastenperiode voor pasen. Tijdens Carnaval mag men nog één keer uit de band springen, alvorens zes weken de broekriem aan te halen.
Het feest gaat gepaard met muziek en vele tradities en parodieën, waarbij met name de lokale politici het moeten ntgelden. De leiding over de stad is die drie dagen niet in handen van de burgemeester, maar van Prins Carnaval. .
Vastelaovend. Maar dan snappen jullie het helemaaaaaaaaaaaaaal niet meerquote:Op zondag 26 december 2010 00:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders ga je er even serieus op in.
En ik dacht dat jullie geen carnaval vierden maar een ander feestje in die periode?.
Soms moet je de dorpsgek ook even laten denken dat hij echt belangrijk is.quote:Op zondag 26 december 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Prins Carnaval is altijd een beetje...jaaaaaa...speciaal [ afbeelding ]
Ach ja Muck is bijna hetzelfde.... Ik huur een huis en zij komt er direct bij wonenquote:
Marijkequote:Op zondag 26 december 2010 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Brrrr heb het koud
Hoe is het hier?
* MPG knuffelt Marijke lekker warmquote:Op zondag 26 december 2010 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Brrrr heb het koud
Hoe is het hier?
Werkt hier nietquote:Op zondag 26 december 2010 00:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit nu hier: NB Vrolijke kerst
Goed hoor en bij jou?quote:Op zondag 26 december 2010 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:Brrrr heb het koud
Hoe is het hier?
Hai Stuquote:
Kijk dan maar uit voor koffers e.d.quote:Op zondag 26 december 2010 00:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ach ja Muck is bijna hetzelfde.... Ik huur een huis en zij komt er direct bij wonen
Ja, zou eigenlijk wel moeten maar ik heb bijna 3 dagen niet anders gedaanquote:Op zondag 26 december 2010 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai StuWaarom slaap jij nog niet?
Als je ziek bent moet je toch lekker op tijd op bed liggen?
![]()
Dankquote:Op zondag 26 december 2010 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG knuffelt Marijke lekker warm![]()
Hoi Liebchen
Toekjequote:
Ja, kaassoufle's kunnen ookquote:Op zondag 26 december 2010 00:14 schreef DaMart het volgende:
Zouden vegetariërs eigenlijk ook carnaval vieren?
Ik ga afsluiten en bankhangen... ga je nog ff meequote:Op zondag 26 december 2010 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dank
Hai Liebchen
[..]
ToekjeMooi
Ik ben moe
Twijfel of ik nu al lekker zal gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |