Ook al bij mij zitten 2 fucking pepernoten in me keelgatquote:Op zondag 26 december 2010 00:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neem een kop thee, en schuif aan!
JE HEBT ME WAKKER GEMAAKTquote:Op zondag 26 december 2010 00:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon "TIETEN!" is ook goed. Is iedereen meteen weer wakker
Je moet geen thee drinken, bier dat is serieus goed voor de keelquote:Op zondag 26 december 2010 00:09 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ook al bij mij zitten 2 fucking pepernoten in me keelgat
ik heb heel veel thee opquote:Op zondag 26 december 2010 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet geen thee drinken, bier dat is serieus goed voor de keelThee is slecht voor de keel
Dat denk ik ookquote:Op zondag 26 december 2010 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van de afgelopen maanden de meest voorkomende NB'er ben
Oh dear. Gelukkig ben ik albijna 5 weken lang niet dronken geweest dus domme dingenquote:Op zondag 26 december 2010 00:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Lees namelijk meestal de NB terug (vooral in het weekend), en dan vanaf de 2e-3e reeks als het al wat later is en users domme dingen gaan doen
Wat moet ik nou doen?quote:Op zondag 26 december 2010 00:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, wacht... blijf maar gewoon wakker
thanksquote:
Ik had me graag willen vollopenquote:Op zondag 26 december 2010 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet geen thee drinken, bier dat is serieus goed voor de keelThee is slecht voor de keel
Ik zit nu voorzichtig aan een klein Ruby portje maar probeer rustig aan te drinken, en anders gewoon shutdown, werkt altijdquote:Op zondag 26 december 2010 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dear. Gelukkig ben ik albijna 5 weken lang niet dronken geweest dus domme dingen
Spongebob is de domste want die gelooft zelfs Patrick en denkt dat hij de slimste isquote:
Ik heb al paar glazen prosecco op, maar geneog gegeten om daar niets van te merkenquote:Op zondag 26 december 2010 00:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit nu voorzichtig aan een klein Ruby portje maar probeer rustig aan te drinken, en anders gewoon shutdown, werkt altijd
Weet je dat zeker?quote:Op zondag 26 december 2010 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb al paar glazen prosecco op, maar geneog gegeten om daar niets van te merken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |