Zo'n beetje met al teveel gegilquote:Op zondag 26 december 2010 00:04 schreef Monopoly het volgende:
Welkom Welkom!
Iedereen het familie diner overleeft ?
Pfff morgen met de hele fam vandaag gourmetten etc.quote:Op zondag 26 december 2010 00:04 schreef Monopoly het volgende:
Welkom Welkom!
Iedereen het familie diner overleeft ?
Hahaha Hoi Monoquote:Op zondag 26 december 2010 00:07 schreef Monopoly het volgende:
Je kent Flippiee toch wel ?
Een echte fok chick
Post tieten, en je hoort erbij jongen!quote:Op zondag 26 december 2010 00:08 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben overigens nieuw in de NB btw.
Ow vanwaar die PI danquote:Op zondag 26 december 2010 00:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Mijn volgende poost ging worden "Behalve Oceanview en flippiee enzo.."
Die heb ik niet.quote:Op zondag 26 december 2010 00:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Post tieten, en je hoort erbij jongen!
Ik denk dat ik van de afgelopen maanden de meest voorkomende NB'er benquote:Op zondag 26 december 2010 00:08 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben overigens nieuw in de NB btw.
Ik was al even bang mang.quote:Op zondag 26 december 2010 00:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Mijn volgende poost ging worden "Behalve Oceanview en flippiee enzo.."
Beterschapquote:
Ook al bij mij zitten 2 fucking pepernoten in me keelgatquote:Op zondag 26 december 2010 00:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neem een kop thee, en schuif aan!
JE HEBT ME WAKKER GEMAAKTquote:Op zondag 26 december 2010 00:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon "TIETEN!" is ook goed. Is iedereen meteen weer wakker
Je moet geen thee drinken, bier dat is serieus goed voor de keelquote:Op zondag 26 december 2010 00:09 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ook al bij mij zitten 2 fucking pepernoten in me keelgat
ik heb heel veel thee opquote:Op zondag 26 december 2010 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet geen thee drinken, bier dat is serieus goed voor de keelThee is slecht voor de keel
Dat denk ik ookquote:Op zondag 26 december 2010 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van de afgelopen maanden de meest voorkomende NB'er ben
Oh dear. Gelukkig ben ik albijna 5 weken lang niet dronken geweest dus domme dingenquote:Op zondag 26 december 2010 00:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Lees namelijk meestal de NB terug (vooral in het weekend), en dan vanaf de 2e-3e reeks als het al wat later is en users domme dingen gaan doen
Wat moet ik nou doen?quote:Op zondag 26 december 2010 00:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, wacht... blijf maar gewoon wakker
thanksquote:
Ik had me graag willen vollopenquote:Op zondag 26 december 2010 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet geen thee drinken, bier dat is serieus goed voor de keelThee is slecht voor de keel
Ik zit nu voorzichtig aan een klein Ruby portje maar probeer rustig aan te drinken, en anders gewoon shutdown, werkt altijdquote:Op zondag 26 december 2010 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dear. Gelukkig ben ik albijna 5 weken lang niet dronken geweest dus domme dingen
Spongebob is de domste want die gelooft zelfs Patrick en denkt dat hij de slimste isquote:
Ik heb al paar glazen prosecco op, maar geneog gegeten om daar niets van te merkenquote:Op zondag 26 december 2010 00:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit nu voorzichtig aan een klein Ruby portje maar probeer rustig aan te drinken, en anders gewoon shutdown, werkt altijd
Weet je dat zeker?quote:Op zondag 26 december 2010 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb al paar glazen prosecco op, maar geneog gegeten om daar niets van te merken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Trusten liefjequote:
quote:Op zondag 26 december 2010 00:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De mijne staat nog lekker in de kou buitenquote:Op zondag 26 december 2010 00:15 schreef Dale. het volgende:
Wie heeft er trouwens vandaag konijn gegeten? *nom*nom*
Iets met vader enzoquote:Op zondag 26 december 2010 00:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
wakker blijven was de bedoeling...
Maar weltrusten
en dat is van shrek?quote:Op zondag 26 december 2010 00:16 schreef -Datdus- het volgende:
[ [url=http://cdn-www.cracked.com/articleim(...)v4_wm.jpg]afbeelding[/url] ]
jaaaa, the best place to be at nightquote:
Aightquote:
hallonquote:
hoi flippiequote:
TMFquote:
Dat geloof ik opzekerquote:Op zondag 26 december 2010 00:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaaaa, the best place to be at night
borstnijd?quote:Op zondag 26 december 2010 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat geloof ik opzeker
Echt een leuke sfeer (behalve de plaatjes dan)
Jij ook KashMash!quote:
Zal vast wel allemaal, maar ik kom hier gewoon voor gezelligheidquote:Op zondag 26 december 2010 00:20 schreef 2cv het volgende:
Wat voor leuks gaan we vanavond doen ? Sneeuwballen gooien ? Tietenfoto's posten ? Elkaar versieren (met slingers of om te daten/neuken) ?
ja hè?quote:Op zondag 26 december 2010 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
Wat heb je een lieve UI trouwens Flippiee
Ditquote:Op zondag 26 december 2010 00:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zal vast wel allemaal, maar ik kom hier gewoon voor gezelligheid
Dankjewelquote:Op zondag 26 december 2010 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
Wat heb je een lieve UI trouwens Flippiee
Welke van de door mij genoemde opties is niet gezellig dan ?quote:Op zondag 26 december 2010 00:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zal vast wel allemaal, maar ik kom hier gewoon voor gezelligheid
welk een gangster verschijnt op mijn beeldschermquote:
Ik vind het echt knetterliefquote:Op zondag 26 december 2010 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit
[..]
DankjewelIk ben er ook heel trots op
Want ik weet heel zeker dat niemand zo iets heeft gehad als UI
Na die foto van Mustaffa is mijn maag leeg.quote:
krijg je weer honger van die boi?quote:Op zondag 26 december 2010 00:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Na die foto van Mustaffa is mijn maag leeg.
FRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANquote:
Dat is mijn bijnaam irl ook. Mn zusje noemt me ook Flipskequote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind het echt knetterlief![]()
Maar je username is dat al op zichzelf natuurlijk
Fliiiiiiiiiiiiipquote:Op zondag 26 december 2010 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
FRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN![]()
[..]
Dat is mijn bijnaam irl ook. Mn zusje noemt me ook Flipske
Zo liefffffquote:Op zondag 26 december 2010 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
FRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN![]()
[..]
Dat is mijn bijnaam irl ook. Mn zusje noemt me ook Flipske
ja super duper cutie he hihi hahihiquote:Op zondag 26 december 2010 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zo liefffff
Echt een hoog knuffelgehalte
Ik kan niet lam worden, heb 3 januari tentamensquote:Op zondag 26 december 2010 00:26 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb hoofd pijn.Ik wil ga dit jaar echt zo lam worden met oud en nieuw...
Jaaa dat heb ik wel vaker gehoord jaquote:Op zondag 26 december 2010 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zo liefffff
Echt een hoog knuffelgehalte
Jaja wel wat dingen, kan ook weer kaarsjes aan doen ;p En jij?quote:Op zondag 26 december 2010 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe is het daar nog wat voor kerst gekregen?
Dan moet je dat dus ook zijnquote:
Eeeuhm ja ook wel wat, maar had ook Sinterklaas gevierd dus niet uitgebreidquote:Op zondag 26 december 2010 00:28 schreef Franneh het volgende:
[..]
Jaja wel wat dingen, kan ook weer kaarsjes aan doen ;p En jij?
Dankjequote:Op zondag 26 december 2010 00:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan moet je dat dus ook zijn
Je komt sympathiek over iig
quote:Op zondag 26 december 2010 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom ga ik gelijk bij mezelf voelen
Geen dankquote:
Vroeger wel vaker overdag, maar dat is steeds minder geworden omdat ik wel wat beters te doen hebquote:Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen dank
Kende je username wel langer trouwens maar je post op tijdstippen dat ik normaliter niet achter de PC zit
Hoiquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 00:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:8ZCLBXYkv9CyYM:http://static.funnyjunk.c(...)9.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
En dat is?quote:Op zondag 26 december 2010 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vroeger wel vaker overdag, maar dat is steeds minder geworden omdat ik wel wat beters te doen heb
Nicequote:Op zondag 26 december 2010 00:32 schreef MYV het volgende:
[..]
Ben ff naar mn ouders geweest met mn zusjeKerst
Onder andere studie, en werk. En wilde wat meer tijd met en bij vrienden doorbrengenquote:Op zondag 26 december 2010 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat is?
's avonds zit ik vaak achter de Wii online te gamen en overdag ben ik hier wel te vinden
Oeh weerquote:
ja ik ken het, morgen hele familiebijeenkomst enzo ..quote:Op zondag 26 december 2010 00:34 schreef MYV het volgende:
[..]
Ja ^ ^
Ach kerst is altijd verplicht lekker samenzijn enzo bla bla bla. Grote familie enzo.
Yeshh..quote:Op zondag 26 december 2010 00:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja ik ken het, morgen hele familiebijeenkomst enzo ..
maar toch wel tof, opzich
Veel beter dan hier zitten natuurlijkquote:Op zondag 26 december 2010 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Onder andere studie, en werk. En wilde wat meer tijd met en bij vrienden doorbrengen
Dag dagquote:
hahah dat heb ik dan weer nooitquote:Op zondag 26 december 2010 00:35 schreef MYV het volgende:
[..]
Yeshh..
En profiteren van ''OH WAT BEN JE GROOT GEWORDEN HIER HEB JE EEN CADO''
Nouja het is hier ook gezelligquote:Op zondag 26 december 2010 00:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Veel beter dan hier zitten natuurlijk
Maar hoe je het doet begrijp ik niet, gezien je tijden dat je naar bed gaat
[..]
Dag dag
Me snapt het nuquote:Op zondag 26 december 2010 00:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouja het is hier ook gezelligmaar hangt minder waarde aan.
Hahahahaha. Dat waren ook vaak de momenten dat ik voor studie nachten doorhaalde. En dan was NB een welkome afleiding. En ik sliep dan ook wel tot uur of 11en ik tank nu met vakantie slaap erg veel bij.
Haha mijn oma zei vandaag ''Kind wat zie je eruitquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 00:39 schreef MYV het volgende:
[..]
Haha mijn oma zei vandaag ''Kind wat zie je eruit''
Das wel jammerquote:Op zondag 26 december 2010 00:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Me snapt het nu
NB is ook erg leuk![]()
Jammer dat ik alleen mee kan posten hier als ik onder invloed ben, want NB zonder alc. is als rijden zonder benzine zegmaar
ECHTquote:Op zondag 26 december 2010 00:39 schreef MYV het volgende:
[..]
Mn oma haat mn kledingkeuze enzo
Had mn panterjurkje nog wel aan ook![]()
Gelukkig ben jij er ookquote:
Noh, hoe kan je nou haten op het panterjurkjequote:Op zondag 26 december 2010 00:39 schreef MYV het volgende:
[..]
Mn oma haat mn kledingkeuze enzo
Had mn panterjurkje nog wel aan ook![]()
Ik zag je post, dus wens je hetzelfde toequote:Op zondag 26 december 2010 00:40 schreef humorduck28 het volgende:
Happy xmas..
of val ik nu in herhaling?
Hier staat de kachel op 15 dus valt meequote:
Welterusten en een fijne 2e Kerstdagquote:
Ben je de grote boze wolfquote:Op zondag 26 december 2010 00:42 schreef MYV het volgende:
Gelukkig at ik rond 0:00 mn oma op.
[/murder]
hoe smaakt dat nou, oude mensen?quote:Op zondag 26 december 2010 00:42 schreef MYV het volgende:
[/murder]
Was ze taai ?quote:Op zondag 26 december 2010 00:42 schreef MYV het volgende:
[/murder]
kom dan kwaliteitsposts plaatsen hommoquote:Op zondag 26 december 2010 00:43 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb niet zo'n zin om te baggeren.
Haha okejquote:
mmel homooquote:Op zondag 26 december 2010 00:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
kom dan kwaliteitsposts plaatsen hommo
in je eentje Wii'en?quote:Op zondag 26 december 2010 00:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha okej
Ja maar anders zit ik achter de Wii 's avondsAlleen met alc. op dan is FOK! the place 2be, anders werkt de chemie met de humor niet enzo
Begrijpelijkquote:Op zondag 26 december 2010 00:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha okej
Ja maar anders zit ik achter de Wii 's avondsAlleen met alc. op dan is FOK! the place 2be, anders werkt de chemie met de humor niet enzo
Jah, en morgen heb je Samonella :Squote:Op zondag 26 december 2010 00:42 schreef MYV het volgende:
[/murder]
Ik Wii'de altijd met m'n ex. Dat liep dan meestal uit op een potje tietboksen op de bank maar goed.quote:
wat kom je nou hard doen jonge kom dann kom jonge kom dan kom dan jonge wat kom je nou jonge ga wegquote:
k. brb.quote:Op zondag 26 december 2010 00:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
wat kom je nou hard doen jonge kom dann kom jonge kom dan kom dan jonge wat kom je nou jonge ga weg
tietboxenquote:Op zondag 26 december 2010 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik Wii'de altijd met m'n ex. Dat liep dan meestal uit op een potje tietboksen op de bank maar goed.
Haar pa Wii'de altijd de tuin. [ afbeelding ]
waarom maak je het uit als je kan tietboksenquote:Op zondag 26 december 2010 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik Wii'de altijd met m'n ex. Dat liep dan meestal uit op een potje tietboksen op de bank maar goed.
Haar pa Wii'de altijd de tuin. [ afbeelding ]
Goldeneyequote:
Omdat ik ze eraf heb geslagen.quote:Op zondag 26 december 2010 00:46 schreef aight1 het volgende:
[..]
waarom maak je het uit als je kan tietboksen
Gridlokquote:Op zondag 26 december 2010 00:46 schreef Gridlok het volgende:
paar daagjes nog en die hele kerst meuk is weer weg.
Morgen, 12:00, keukentafel.quote:Op zondag 26 december 2010 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Noem een datum, tijd en een plek en ik ben er
lol hoe kan ze nou wete war da is xDquote:
sms alles al binnen gehad haha ok okquote:Op zondag 26 december 2010 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ping je dan even waar en welke keukentafel?
Ik mis dequote:Op zondag 26 december 2010 00:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
sms alles al binnen gehad haha ok ok [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
slaap zacht en doe de groetjes aan je omaquote:Op zondag 26 december 2010 00:51 schreef MYV het volgende:
Ik ga slapen. Kan die kutjurk nu ook eindelijk uit. Anders ben ik zo'n kakkerrrrr.![]()
later liefies.
Dat kloptttquote:Op zondag 26 december 2010 00:49 schreef Henkie94 het volgende:
Ik zag Flips ergens.
HURRRRRRRRRRRRRRRRRR
Zag het aaa mattieeequote:Op zondag 26 december 2010 00:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
sms alles al binnen gehad haha ok ok [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Pics en weltrusten.quote:Op zondag 26 december 2010 00:51 schreef MYV het volgende:
Ik ga slapen. Kan die kutjurk nu ook eindelijk uit. Anders ben ik zo'n kakkerrrrr.![]()
later liefies.
Welterusten MYV.quote:Op zondag 26 december 2010 00:51 schreef MYV het volgende:
later liefies.
ok okquote:Op zondag 26 december 2010 00:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klopttt
DURRRRRRRRRRRRRRRRRR
[..]
Zag het aaa mattieee
Hejquote:
Die dusquote:Op zondag 26 december 2010 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Welke [ afbeelding ] [ afbeelding ]
slaap zacht flipselinoquote:Op zondag 26 december 2010 00:52 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga ook slapen, welterusten liefjes
Kusjes en liefde voor wie het toekomt
Morgen moet je er inderdaad vroeg uit en fit zijn. Tot op de keukentafel!quote:Op zondag 26 december 2010 00:52 schreef Flippiee het volgende:
Wat vroegquote:Op zondag 26 december 2010 00:52 schreef Flippiee het volgende:
een wereld voor steen is toch kut manquote:
kan jij dat, alleen je nier laten slapen?quote:Op zondag 26 december 2010 00:53 schreef robuust89 het volgende:
Iedereen gaat weg!![]()
Ik wil nier slapen!
kan dat uperhaubt?quote:Op zondag 26 december 2010 00:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
kan jij dat, alleen je nier laten slapen?
Ik ben er nogquote:Op zondag 26 december 2010 00:53 schreef robuust89 het volgende:
Iedereen gaat weg!![]()
Ik wil nier slapen!
wetnie daarom vroeg ik xDquote:Op zondag 26 december 2010 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
kan dat uperhaubt? [ afbeelding ]
Nee xD Wel Maikel xDquote:Op zondag 26 december 2010 00:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ok ok [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] had je ricardo nog gezien van middag xD
Jij ookquote:Op zondag 26 december 2010 00:52 schreef aight1 het volgende:
[..]
slaap zacht flipselino
en een fijnen tweeden kerstdag
Morgen om half 10 wakker worden omdat ik naar andere kant van de familie moetquote:
Jaaa tot danquote:Op zondag 26 december 2010 00:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Morgen moet je er inderdaad vroeg uit en fit zijn. Tot op de keukentafel! [ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 december 2010 00:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
kan jij dat, alleen je nier laten slapen?
weetniet ik heb er 2 en ik heb geen nierstenenquote:Op zondag 26 december 2010 00:54 schreef robuust89 het volgende:
[..]-O_
Je heb er toch maar 1 nodig?
Hihihihquote:Op zondag 26 december 2010 00:55 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
LAFJOEXOXOXO HVJ WJNMK NTB KNZJ JBMA
![]()
Nijs, pikselug oock.quote:Op zondag 26 december 2010 00:56 schreef Lindgren. het volgende:
FLIPPIE LAF JOE VOR ERVER !! 1
[ afbeelding ]
grote hart voor grote liefde tochquote:Op zondag 26 december 2010 00:56 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Roerbakmie. Iedereen aan het gourmet en ik eet roerbakmie. Feest.quote:
wejo wejo dat is wel beter, diehard mie inplaats van een paar kleine kutvleesjesquote:Op zondag 26 december 2010 00:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Roerbakmie. Iedereen aan het gourmet en ik eet roerbakmie. Feest.
ah, hier gaat alles via de dos-commando'squote:Op zondag 26 december 2010 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb hier trouwens nog de authentieke MSN 4.7 XP draaien zonder winks en andere crap
Lekker.quote:
Alsje naam erin stond kon ie in mn foboquote:Op zondag 26 december 2010 00:56 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
wat is zijn msn ik wil da wel n keer horequote:Op zondag 26 december 2010 00:58 schreef robuust89 het volgende:
Ik heb zo'n oom, als hij z'n (gemaakte) bulderlach opzet, heb je uren later nog een piep in je oren
grquote:Op zondag 26 december 2010 00:58 schreef Dalando het volgende:
Dalando gaat met z'n piemoltje tussen z'n benen lopen en roept 'Ik ben een meisje! ik ben een meisje!' Hallo nachtbagger
grom.quote:Op zondag 26 december 2010 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsje naam erin stond kon ie in mn fobo
hey hommoquote:Op zondag 26 december 2010 00:58 schreef Dalando het volgende:
Dalando gaat met z'n piemoltje tussen z'n benen lopen en roept 'Ik ben een meisje! ik ben een meisje!' Hallo nachtbagger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |