Vroeger wel vaker overdag, maar dat is steeds minder geworden omdat ik wel wat beters te doen hebquote:Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen dank
Kende je username wel langer trouwens maar je post op tijdstippen dat ik normaliter niet achter de PC zit
Hoiquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 00:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:8ZCLBXYkv9CyYM:http://static.funnyjunk.c(...)9.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
En dat is?quote:Op zondag 26 december 2010 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vroeger wel vaker overdag, maar dat is steeds minder geworden omdat ik wel wat beters te doen heb
Nicequote:Op zondag 26 december 2010 00:32 schreef MYV het volgende:
[..]
Ben ff naar mn ouders geweest met mn zusjeKerst
Onder andere studie, en werk. En wilde wat meer tijd met en bij vrienden doorbrengenquote:Op zondag 26 december 2010 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat is?
's avonds zit ik vaak achter de Wii online te gamen en overdag ben ik hier wel te vinden
Oeh weerquote:
ja ik ken het, morgen hele familiebijeenkomst enzo ..quote:Op zondag 26 december 2010 00:34 schreef MYV het volgende:
[..]
Ja ^ ^
Ach kerst is altijd verplicht lekker samenzijn enzo bla bla bla. Grote familie enzo.
Yeshh..quote:Op zondag 26 december 2010 00:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja ik ken het, morgen hele familiebijeenkomst enzo ..
maar toch wel tof, opzich
Veel beter dan hier zitten natuurlijkquote:Op zondag 26 december 2010 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Onder andere studie, en werk. En wilde wat meer tijd met en bij vrienden doorbrengen
Dag dagquote:
hahah dat heb ik dan weer nooitquote:Op zondag 26 december 2010 00:35 schreef MYV het volgende:
[..]
Yeshh..
En profiteren van ''OH WAT BEN JE GROOT GEWORDEN HIER HEB JE EEN CADO''
Nouja het is hier ook gezelligquote:Op zondag 26 december 2010 00:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Veel beter dan hier zitten natuurlijk
Maar hoe je het doet begrijp ik niet, gezien je tijden dat je naar bed gaat
[..]
Dag dag
Me snapt het nuquote:Op zondag 26 december 2010 00:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouja het is hier ook gezelligmaar hangt minder waarde aan.
Hahahahaha. Dat waren ook vaak de momenten dat ik voor studie nachten doorhaalde. En dan was NB een welkome afleiding. En ik sliep dan ook wel tot uur of 11en ik tank nu met vakantie slaap erg veel bij.
Haha mijn oma zei vandaag ''Kind wat zie je eruitquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 00:39 schreef MYV het volgende:
[..]
Haha mijn oma zei vandaag ''Kind wat zie je eruit''
Das wel jammerquote:Op zondag 26 december 2010 00:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Me snapt het nu
NB is ook erg leuk![]()
Jammer dat ik alleen mee kan posten hier als ik onder invloed ben, want NB zonder alc. is als rijden zonder benzine zegmaar
ECHTquote:Op zondag 26 december 2010 00:39 schreef MYV het volgende:
[..]
Mn oma haat mn kledingkeuze enzo
Had mn panterjurkje nog wel aan ook![]()
Gelukkig ben jij er ookquote:
Noh, hoe kan je nou haten op het panterjurkjequote:Op zondag 26 december 2010 00:39 schreef MYV het volgende:
[..]
Mn oma haat mn kledingkeuze enzo
Had mn panterjurkje nog wel aan ook![]()
Ik zag je post, dus wens je hetzelfde toequote:Op zondag 26 december 2010 00:40 schreef humorduck28 het volgende:
Happy xmas..
of val ik nu in herhaling?
Hier staat de kachel op 15 dus valt meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |