Welterusten en een fijne 2e Kerstdagquote:
Ben je de grote boze wolfquote:Op zondag 26 december 2010 00:42 schreef MYV het volgende:
Gelukkig at ik rond 0:00 mn oma op.
[/murder]
hoe smaakt dat nou, oude mensen?quote:Op zondag 26 december 2010 00:42 schreef MYV het volgende:
[/murder]
Was ze taai ?quote:Op zondag 26 december 2010 00:42 schreef MYV het volgende:
[/murder]
kom dan kwaliteitsposts plaatsen hommoquote:Op zondag 26 december 2010 00:43 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb niet zo'n zin om te baggeren.
Haha okejquote:
mmel homooquote:Op zondag 26 december 2010 00:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
kom dan kwaliteitsposts plaatsen hommo
in je eentje Wii'en?quote:Op zondag 26 december 2010 00:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha okej
Ja maar anders zit ik achter de Wii 's avondsAlleen met alc. op dan is FOK! the place 2be, anders werkt de chemie met de humor niet enzo
Begrijpelijkquote:Op zondag 26 december 2010 00:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha okej
Ja maar anders zit ik achter de Wii 's avondsAlleen met alc. op dan is FOK! the place 2be, anders werkt de chemie met de humor niet enzo
Jah, en morgen heb je Samonella :Squote:Op zondag 26 december 2010 00:42 schreef MYV het volgende:
[/murder]
Ik Wii'de altijd met m'n ex. Dat liep dan meestal uit op een potje tietboksen op de bank maar goed.quote:
wat kom je nou hard doen jonge kom dann kom jonge kom dan kom dan jonge wat kom je nou jonge ga wegquote:
k. brb.quote:Op zondag 26 december 2010 00:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
wat kom je nou hard doen jonge kom dann kom jonge kom dan kom dan jonge wat kom je nou jonge ga weg
tietboxenquote:Op zondag 26 december 2010 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik Wii'de altijd met m'n ex. Dat liep dan meestal uit op een potje tietboksen op de bank maar goed.
Haar pa Wii'de altijd de tuin. [ afbeelding ]
waarom maak je het uit als je kan tietboksenquote:Op zondag 26 december 2010 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik Wii'de altijd met m'n ex. Dat liep dan meestal uit op een potje tietboksen op de bank maar goed.
Haar pa Wii'de altijd de tuin. [ afbeelding ]
Goldeneyequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |