Misschien is dat omdat ik ONZ uit mijn gebeuren heb gegooidquote:Op zondag 26 december 2010 00:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vreemd? Is gewoon een lopend FOK! topic in de ONZ rubriek
Ja, dat is wel balen... Dat gaat een beetje vervelen he?quote:Op zondag 26 december 2010 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zou eigenlijk wel moeten maar ik heb bijna 3 dagen niet anders gedaan
En als je je dan iets beter voelt dan wil je niet meer slapenquote:Op zondag 26 december 2010 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zou eigenlijk wel moeten maar ik heb bijna 3 dagen niet anders gedaan
komt goed!quote:Op zondag 26 december 2010 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk dan maar uit voor koffers e.d....
Ja, kan ik wel doenquote:Op zondag 26 december 2010 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga afsluiten en bankhangen... ga je nog ff mee?
Bij mij doet ie het ook niet, misschien klopt de link niet oid...quote:Op zondag 26 december 2010 00:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is wat ik aan het doen benquote:Op zondag 26 december 2010 00:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is wel balen... Dat gaat een beetje vervelen he?Heb je geen laptop, dat je lekker op bed kan gaan liggen laptoppen?
Ik donderde bijna van de bank daarstraksquote:Op zondag 26 december 2010 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga afsluiten en bankhangen... ga je nog ff mee?
Gezelligquote:Op zondag 26 december 2010 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, kan ik wel doen
[..]
Bij mij doet ie het ook niet, misschien klopt de link niet oid...
Hebbie gedaan dan?quote:Op zondag 26 december 2010 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
ToekjeMooi
Ik ben moe
Twijfel of ik nu al lekker zal gaan slapen
Nee, wil ik ook nietquote:Op zondag 26 december 2010 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als je je dan iets beter voelt dan wil je niet meer slapen
Lijkt me onwaarschijnlijk, wat krijg je dan te zien als je op die link klikt?quote:Op zondag 26 december 2010 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien is dat omdat ik ONZ uit mijn gebeuren heb gegooid
Er staat een /3 te veel op het eind.quote:Op zondag 26 december 2010 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, kan ik wel doen
[..]
Bij mij doet ie het ook niet, misschien klopt de link niet oid...
Die werkt wel inderdaad. Maar ik kom eigenlijk nooit in ONZquote:Op zondag 26 december 2010 00:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh hihihi
Doet deze het wel btw: NB Vrolijke kerst
in Obdam is het Pastoor Paul Vlaarquote:Op zondag 26 december 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Prins Carnaval is altijd een beetje...jaaaaaa...speciaal [ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op zondag 26 december 2010 00:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon moequote:
Pastoor en carnaval... dat verklaart een hoop verhalen over de katholieke kerkquote:Op zondag 26 december 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in Obdam is het Pastoor Paul Vlaar
Zal wel, gelukkig werkt het nuquote:Op zondag 26 december 2010 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ik ga naar bed zonder laptop maar met Muck.quote:Op zondag 26 december 2010 00:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben gewoon moeAl doe ik niets dan ben ik nog moe
![]()
maar ik ben er uit, naar bed maar met de laptop
Welterustenquote:Op zondag 26 december 2010 00:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ga naar bed zonder laptop maar met Muck.
Laptop is meer dood dan levend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |