Als Muck maar meer levend dan dood is dan.quote:Op zondag 26 december 2010 00:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ga naar bed zonder laptop maar met Muck.
Laptop is meer dood dan levend!
slaap lekkerquote:Op zondag 26 december 2010 00:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik snap dat van Muckquote:Op zondag 26 december 2010 00:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
slaap lekker allebeiquote:Op zondag 26 december 2010 00:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
lekker ge-WoW-edquote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap dat van Muck![]()
Lekker slapen dan maarIk ga toch zonder laptop naar boven
Welterusten allemaal
slaap lekker lieverdjequote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten allemaal
Fijne mensenquote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop echt dat de klootzak die nu al 4 uur lang vuurwerkbommen aan het afsteken is zijn vingers kwijtraakt, en wel nu
Mijn ramen trillen in de sponningen
Ik ookquote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welterusten allemaal
Sweet dreams Marijkequote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welterusten allemaal
Ik hoop met je meequote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop echt dat de klootzak die nu al 4 uur lang vuurwerkbommen aan het afsteken is zijn vingers kwijtraakt, en wel nu
Mijn ramen trillen in de sponningen
Hier waar ik woon had ik er ook even last van maar niet meer dan een losse verdwaalde knalquote:Op zondag 26 december 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een beetje vurwerk hoort bij deze tijd, maar dit is echt belachelijk
moet ik ze komen slaan?quote:Op zondag 26 december 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
een beetje vurwerk hoort bij deze tijd, maar dit is echt belachelijk
Jaaaaquote:
En de politie doet niets zeker?quote:Op zondag 26 december 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaaa
Dit gaat al weken zo, en wat ze afsteken is vele malen zwaarder dan oefengranaten, en ze gaan de hele nacht door
Ooooh, verdikkie.quote:Op zondag 26 december 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaaa
Dit gaat al weken zo, en wat ze afsteken is vele malen zwaarder dan oefengranaten, en ze gaan de hele nacht door
doe je goedquote:Op zondag 26 december 2010 00:32 schreef Stuart het volgende:
Ik ga een biertje proberen, kan mij het schelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |