Ja, maar jij bent van april 2004quote:
Ja, mooi he?quote:Op zondag 26 december 2010 00:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent van april 2004
Als ik mijn accounts bij elkaar optel zit ik op 120Kquote:Op zondag 26 december 2010 00:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
De tering
Eerder of later dan Bastard?
Eerder want hij post nauwelijks op het momentquote:Op zondag 26 december 2010 00:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
De tering
Eerder of later dan Bastard?
Nou... het is je gegund hoorquote:Op zondag 26 december 2010 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eerder want hij post nauwelijks op het moment
Dankje! Jij haalt het waarschijnlijk ook wel eerderquote:
Heeeeel mooi.quote:
Dan Bastard? Nee hoorquote:Op zondag 26 december 2010 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dankje! Jij haalt het waarschijnlijk ook wel eerder
Andere accounts?quote:Op zondag 26 december 2010 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heeeeel mooi.
Maar dat kan ook niet anders, want jij bent het![]()
Hoeveel posts hebben je andere accounts?
Beetje doorpostenquote:
Kiekeboequote:Op zondag 26 december 2010 00:53 schreef Stuart het volgende:
Is Sugar er eigenlijk nog welIk hoor of zie niets
Dan komen de meest creatieve dingen naar bovenquote:Op zondag 26 december 2010 00:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om te tekenen.Maar ik moet eigenlijk slapen, helemaal waterige oogjes.
Niet echt, ik kom niet verder dan een schets van een meisje. Wat ik echt al maanden teken.quote:Op zondag 26 december 2010 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan komen de meest creatieve dingen naar boven
Teken mij, of in ieder geval zoals je denkt dat ik eruit ziequote:Op zondag 26 december 2010 00:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet echt, ik kom niet verder dan een schets van een meisje. Wat ik echt al maanden teken.
Mijne ook nietquote:Op zondag 26 december 2010 00:55 schreef Stuart het volgende:
Andere accounts?![]()
Dankje![]()
Ehm, niet zoveel hoor
Verder tekenen...quote:Op zondag 26 december 2010 00:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet echt, ik kom niet verder dan een schets van een meisje. Wat ik echt al maanden teken.
je kunt het, je kunt het, je kunt hetquote:Op zondag 26 december 2010 00:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb echt geen beeld bij je, maar ik ga het proberen.quote:Op zondag 26 december 2010 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Teken mij, of in ieder geval zoals je denkt dat ik eruit zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |