Er was eens een fee, verdoriequote:
ja een feeksquote:Op zondag 26 december 2010 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er was eens een fee, verdorie
Ja maar jij hebt iemand om mee te nemenquote:Op zondag 26 december 2010 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga ook wel gewoon eens een weekendje weg of op vakantie, dan ga ik ook niet naar een land waar ik iemand ken om te bezoeken hoor
Ik wil je wel een keer meenemen naar een eiland hoorquote:Op zondag 26 december 2010 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt iemand om mee te nemen
Woohooquote:Op zondag 26 december 2010 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil je wel een keer meenemen naar een eiland hoor
Welterusten LLquote:Op zondag 26 december 2010 00:03 schreef LovelyLady het volgende:
Zei ik niet een kleine 45 minuten geleden dat ik naar bed zou gaan?
Weltrusten allemaal![]()
Jaquote:Op zondag 26 december 2010 00:03 schreef LovelyLady het volgende:
Weltrusten allemaal![]()
Ik ging je net PMenquote:Op zondag 26 december 2010 00:03 schreef LovelyLady het volgende:
Weltrusten allemaal![]()
Trustequote:Op zondag 26 december 2010 00:03 schreef LovelyLady het volgende:
Weltrusten allemaal![]()
Kernafval is niets meer dan een jaarlijks ritueel dat er voor zorgt dat er per ongeluk wat nageslacht komt en de volksstam van beneden de grote rivieren niet met uitsterven bedreigd wordt. Je kunt het dus vergelijken met bepaalde eigenschappen en instincten van dieren om de soort in stand te houdenquote:Op zondag 26 december 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Carnaval is een nare gewoonte die ze hier in het Kruis te uitbundig vieren
Nooooooooooooooooooooooooooooooit meer wat van gehoordquote:
Okeequote:
Ja, vast welquote:Op zondag 26 december 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee![]()
Je had ook een Canarisch eiland kunnen noemen he, dat weet je?
En dat noemt zich mod van het cultureel verantwoorde forum hierquote:Op zondag 26 december 2010 00:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kernafval is niets meer dan een jaarlijks ritueel dat er voor zorgt dat er per ongeluk wat nageslacht komt en de volksstam van beneden de grote rivieren niet met uitsterven bedreigd wordt. Je kunt het dus vergelijken met bepaalde eigenschappen en instincten van dieren om de soort in stand te houden.
Tot zo Sympquote:Op zondag 26 december 2010 00:07 schreef Symphonic het volgende:
ik ga ff verhuizen naar een andere pjoeter, brb
quote:Op zondag 26 december 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee![]()
Je had ook een Canarisch eiland kunnen noemen he, dat weet je?
Wees blij!quote:Op zondag 26 december 2010 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooit meer wat van gehoord...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |