Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik hou niet van ontbijt en wederhelft slaapt nogquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hup, tijd voor kerstontbijt op bed, gepresenteerd door je wederhelft!
Kerstlunch danquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik hou niet van ontbijt en wederhelft slaapt nog
Neuh, laten we dat ook maar niet doen, schoonmoeder kookt vanavond, dus ik probeer de rest van de dag zo min mogelijk te etenquote:
Haha, wie weet. Nu is het wel leuk want dit is de enige plaats waar leven is ofzo, zeker om negen uur 's ochtends.quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha ga je ook een KSC bewoner worden Lutje![]()
was hier vanancoht ook weer erg lang gezellie, wat niet goed is voor me, want een te korte nacht weer eensquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, wie weet. Nu is het wel leuk want dit is de enige plaats waar leven is ofzo, zeker om negen uur 's ochtends.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pheno.
Ga je vandaag ook weer zwemmen?.
Ojaa het is al middag!quote:
Was het lekker?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ojaa het is al middag!Beetje lang uitgeslapen
Slapen is altijd lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was het lekker?
Vrolijk Kerstfeest![]()
hoihoi SteenKonijntjequote:
Hey TFMquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoihoi SteenKonijntje
Vrolijk kerstfeest iedereen!
Tee ef emquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoihoi SteenKonijntje
Vrolijk kerstfeest iedereen!
zit je weer op je mobiel?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:37 schreef RockNijntje het volgende:
Honger...
Maar mijn bed ligt te fijn
Heeeeeeeeeeeehj OnderAndere, vrolijk kerstfeest toegewenst!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:38 schreef OA het volgende:
Voorspel hoe het weer wordt tijdens oud & nieuw
daar zit aardig wat werk inquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:38 schreef OA het volgende:
Of coursequote:
nein, sie wollen mich nicht helpen bij de iMac, omdat ik 'm via www.belnu.nl heb gekochtquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of course (a)
Is je iPhone al gemaakt?
Dank! Jij ook!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeehj OnderAndere, vrolijk kerstfeest toegewenst!
Grotendeels c/p van het topic van vorig jaar...quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
daar zit aardig wat werk in
Vrolijk Kerstfeestquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:38 schreef OA het volgende:
Dat gezeur ook altijd... Een iPhone is en blijft een Mac-product, waar je hem ook koopt zou ik zeggen, alleen jammer dat ze er bij Mac niet zo over denkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nein, sie wollen mich nicht helpen bij de iMac, omdat ik 'm via www.belnu.nl heb gekocht
dus nu stuur ik 'm op naar T-Mobile, en dan kijk ik wel wat er uit komt
Dan heb je het werk van de kerstveiling op games nog niet gezienquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
daar zit aardig wat werk in
Welke veiling waar?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je het werk van de kerstveiling op games nog niet gezien
Straks maar eens gaan zoekenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dankje, jij ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef OA het volgende:
Voordat ik iedereen afzonderlijk een mooie kerst toe moet wensen, doe ik het wel algemeen
Fijne kerstdagen allemaal!!
Dat dus, maar ik snap het ook wel weer, want de iPhone word op zoveel sites gekocht waaraan Apple helemaal niks verdiend, dus ik begrijp ook wel dat ze je bijna dwingen om 'm bij hun te kopen, alleen hadden ze dat wel even van tevoren mogen melden op de sitequote:Op zaterdag 25 december 2010 12:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat gezeur ook altijd... Een iPhone is en blijft een Mac-product, waar je hem ook koopt zou ik zeggen, alleen jammer dat ze er bij Mac niet zo over denken
daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Punten die ik wil scoren voor Kirbyquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke veiling waar?Heb je een linkje?
Dat leek mij dus ook handigquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef OA het volgende:
Voordat ik iedereen afzonderlijk een mooie kerst toe moet wensen, doe ik het wel algemeen
Vrolijk kerstfeest Marieke!quote:
Dat vind ik nou ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat dus, maar ik snap het ook wel weer, want de iPhone word op zoveel sites gekocht waaraan Apple helemaal niks verdiend, dus ik begrijp ook wel dat ze je bijna dwingen om 'm bij hun te kopen, alleen hadden ze dat wel even van tevoren mogen melden op de site
Slimquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef OA het volgende:
Hey STquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
En verder natuurlijk allemaal fijne kerstdagen
Bedankt! Jij van hetzelfde!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
Whahaquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef TheFamousMan het volgende:
rokershoekske #218 met a Guido named PeZu.... smelt O+
die TT
heb weer een nieuw vest en een dvd over john lennonquote:
doen wij niet aan met kerstquote:
Johnquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb weer een nieuw vest en een dvd over john lennon
Ooh, dan heb je zeker goed gezongen voor de kerstmanquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb weer een nieuw vest en een dvd over john lennon
Ja, eten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat leek mij dus ook handig
Nog leuke dingen gepland voor deze dagen?
Wij ook nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
doen wij niet aan met kerst
wij doen er wel aan met sinterklaas, da's ook wel genoegquote:
quote:
Kloptquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wij ook niet maar we hebben ook al sint
Was ist, liebchen?quote:
Nicequote:
komt van de week wel een keer als ik er aan denkquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
John
pics van je nieuwe vest?
Ik heb kleren gekregen voor kerstquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wij doen er wel aan met sinterklaas, da's ook wel genoeg
Mijn moeder kreeg een kruimeldief voor haar verjaardagquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb kleren gekregen voor kerstHad dat echt nodig, zat bijna zonder broeken
![]()
En misschien kreeg ik nog een kruimeldief
![]()
Ik ben dus vet verwend
Met Sinterklaas doen wij weer niets
nee, het voorlaatste woord klopt nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Was ist, liebchen?
[dat laatste woord klwopt niet]
Ohquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:02 schreef Giertje het volgende:
zometeen maar eens wat eten als het lukt
ben zoals ieder jaar weer ziek met kerst
Daarom doe ik alleen de dingen die ik wil doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, het voorlaatste woord klopt niet![]()
Kerst dus, verworden tot een commerciëel eetfestijn met verplichtingen waar niemand aan wil voldoen. En toch doen zoveel mensen er elk jaar weer 'vrolijk' aan mee...
Daar ben ik het eigenlijk ook wel een beetje mee eens...quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kerst dus, verworden tot een commerciëel eetfestijn met verplichtingen waar niemand aan wil voldoen. En toch doen zoveel mensen er elk jaar weer 'vrolijk' aan mee...
Ah, zodoende, ik begrijp je wel jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Das lief van jequote:Op zaterdag 25 december 2010 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
ST![]()
Bos
![]()
Gier
![]()
Cadeautjes
Ik ga zo nog cakejes bakken voor ouders en broertje en heb wat kleinigheidjes voor ze gekocht
[..]
Nice![]()
Tot nu toe hier nog niks aan de hand.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:02 schreef Giertje het volgende:
zometeen maar eens wat eten als het lukt
ben zoals ieder jaar weer ziek met kerst
* Trevland geeft ST een knuffelquote:
Precies!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom doe ik alleen de dingen die ik wil doen![]()
Maar het is wel jammer ja
En sowieso feestdagen, bah, sentimenteel gedoe
![]()
Oeh, maar voor jullie is het dan nu ook nog lekker vakantie, dat is wel tofquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:04 schreef RockNijntje het volgende:
Daar ben ik het eigenlijk ook wel een beetje mee eens...
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:05 schreef TheFamousMan het volgende:
Ah, zodoende, ik begrijp je wel ja
ik vind kerst gewoon leuk hoor..quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe wel aan kerst en dan niet bedoel ik niet dat het bij mij de commercie betekendquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Precies!
Ik doe het ook niet, meer, ze zoeken het maar uit. Het is gewoon lekker weekend
nou, dat is heel fijn voor je, dat jij er nog wel van kunt genieten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:07 schreef Barretje80 het volgende:
ik vind kerst gewoon leuk hoor..
het is maar wat je er zelf van maakt...
( en je overal tegen afzetten maakt het er ook niet leuker op.. )
Het gaat me dan ook om de vakantie, echt niet om Kerst zelfquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, maar voor jullie is het dan nu ook nog lekker vakantie, dat is wel tof
Bos!quote:
Kerstprijsvraag 2010: Dag 1quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke veiling waar?Heb je een linkje?
Logisch, want vakantiequote:Op zaterdag 25 december 2010 13:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het gaat me dan ook om de vakantie, echt niet om Kerst zelf
Harry Potter is wel ok toch?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:10 schreef Giertje het volgende:
zo te zien hebben ze hier film 1 ontdekt dus ze gaan harry potter kijken
quote:
Ga je ook mee doen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Harry Potter is wel ok toch?![]()
[..]
Beuhquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:10 schreef Giertje het volgende:
zo te zien hebben ze hier film 1 ontdekt dus ze gaan harry potter kijken
Weet nog niet, denk het niet, weet toch heel veel antwoorden nietquote:
Dat is normaalquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet nog niet, denk het niet, weet toch heel veel antwoorden niet
Ik ook niet maar Kirbyquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet nog niet, denk het niet, weet toch heel veel antwoorden niet
Laat het aftellen beginnenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Logisch, want vakantie![]()
Nog 2 daagjes werken (eigen nog 14 uur) en dan heb ik anderhalve week vrij
![]()
ik heb er niks meequote:Op zaterdag 25 december 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is normaal
De vragen zijn juist extra moeilijk, maar het idee is ook dat je de zoekfunctie gebruikt
Yes pleasequote:
LOTR vind ik stiekem saaiquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb er niks mee
net zoals lord of the rings vind ik ook geen meter aan
Geen idee, ik heb er nog niets van gelezen of gezien.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Lord of the Rings, nog zoietsquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb er niks mee
net zoals lord of the rings vind ik ook geen meter aan
Ik heb die boeken verslonden, werkte toen nog op een callcenter, ik geloof dat ik deel 1 t/m 4 wel 3 keer gelezen heb daarquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er nog niets van gelezen of gezien.
De laatste heb ik al een paar keer nu gelezen, vind de boeken mooier als de flimsquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja nou ja, ehm, ik zal wel eens kijken dan
Zal wel even naar de vragen van vandaag kijken
[..]
Yes please![]()
[..]
LOTR vind ik stiekem saaiMaar van HP heb ik alle boeken gelezen
(althans bijna alle boeken, de laatste nog niet
), maar als je er niets mee hebt dan snap ik wel dat je de films ook niet leuk vindt
Kunnen jullie niet iets kijken wat iedereen wil zien?
Prachtige landschappenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lord of the Rings, nog zoiets
ik ben outnummerd maar ik laat me zometeen weer mooi naar huis brengenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja nou ja, ehm, ik zal wel eens kijken dan
Zal wel even naar de vragen van vandaag kijken
[..]
Yes please![]()
[..]
LOTR vind ik stiekem saaiMaar van HP heb ik alle boeken gelezen
(althans bijna alle boeken, de laatste nog niet
), maar als je er niets mee hebt dan snap ik wel dat je de films ook niet leuk vindt
Kunnen jullie niet iets kijken wat iedereen wil zien?
Een callcenter?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb die boeken verslonden, werkte toen nog op een callcenter, ik geloof dat ik deel 1 t/m 4 wel 3 keer gelezen heb daar
die films heb ik ook nooit gesnapt, het is allemaal hetzelfde, komen er 2 groepen van 3000 man op elkaar afstormen en worden massaal ingehakt, en de oude man met de baard zal het vast wel overleven, ook al loopt ie alleen met een oversized tandenstoker op misvormde Chernobyl hoofdjes in te hakken...quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lord of the Rings, nog zoiets
Ach, meneer heeft ook een gevecht gezienquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die films heb ik ook nooit gesnapt, het is allemaal hetzelfde, komen er 2 groepen van 3000 man op elkaar afstormen en worden massaal ingehakt, en de oude man met de baard zal het vast wel overleven, ook al loopt ie alleen met een oversized tandenstoker op misvormde Chernobyl hoofdjes in te hakken...
Duh.quote:
Het was een inbound callcenter, dus ik werd gebeld. Het ging over verzekeringen, gaf advies, nam schades op, dat soort dingen, dus heel divers. Heb m'n diploma's mogen halen op hun kosten. En ik had de tofste gesprekken met klantenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een callcenter?Hoe heb je het daar uitgehouden?
Doe je mijn beddengoed ook meteen even?quote:
Omnomnomquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:17 schreef TheFamousMan het volgende:
En nu moet ik eten, croissants uit de oven met aardbeien jam
Ik heb niet bij je geslapenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe je mijn beddengoed ook meteen even?![]()
Ja best wel, dank je Al ben ik al uren op. Zit nu al bij mijn vader in een groot dorp net buiten Eindhoven. Daar blijf ik ook eten vandaag. Morgen helaas wel alleen eten, maar ik heb wel lekkere dingen in huis gehaald. waaronder Hertenbiefstukquote:
Dat vond ik wel mee vallen, ik daar in tegenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet echt zooooo nodig naar de kapper
Dan moet je maar eens komen logerenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niet bij je geslapenHuishouden klaar, nu maar even wat anders doen. Geen idee wat, ik heb net twee columns in elkaar gedraaid, maar die moeten nog wat sudderen. Ik mis nog wat venijn er in. Laten liggen en morgen maar weer kijken
Dus niet zo'n saai callcenter waar je dag in dag uit standaard zinnetjes uit een boekje voor moet lezenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was een inbound callcenter, dus ik werd gebeld. Het ging over verzekeringen, gaf advies, nam schades op, dat soort dingen, dus heel divers. Heb m'n diploma's mogen halen op hun kosten. En ik had de tofste gesprekken met klantenOh en het verdiende super goed
Dus ik heb het daar best lang uitgehouden. Tot het daar super commercieel werd, toen ben ik vertrokken en dankzij de diploma's schadebehandelaar geworden
Jij zat ook niet met je snoet in mijn dode puntenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:20 schreef Trevland het volgende:
Dat vond ik wel mee vallen, ik daar in tegen
Ik ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik eigenlijk ook, Mijn laatste knipbeurt dateert van november 2009quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ach, dan neem ik volgend jaar gewoon een zooi Kirbies meequote:Op zaterdag 25 december 2010 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens komen logeren
En ik wil je columns best eens proeflezen hoor, als je dat wilt?
Oeh, en die quiz, dat ga ik echt niet kunnenDus ik pas
Dat is waar maar hier is er nog maar weinig mee te doen dus er moet wat afquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij zat ook niet met je snoet in mijn dode punten
Ik ben vorige week geweest. Vijf minuten en de dode punten zijn er ook uitquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:20 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ookIk heb gespleten punten enzo
Zullen we samen?
Oeh, nicequote:Op zaterdag 25 december 2010 13:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja best wel, dank je Al ben ik al uren op. Zit nu al bij mijn vader in een groot dorp net buiten Eindhoven. Daar blijf ik ook eten vandaag. Morgen helaas wel alleen eten, maar ik heb wel lekkere dingen in huis gehaald. waaronder Hertenbiefstuk
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, dan neem ik volgend jaar gewoon een zooi Kirbies mee
Ik weet nog eens niet of ik ga thoughquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:21 schreef Bos81 het volgende:
Ik eigenlijk ook, Mijn laatste knipbeurt dateert van november 2009
Nopequote:Op zaterdag 25 december 2010 13:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus niet zo'n saai callcenter waar je dag in dag uit standaard zinnetjes uit een boekje voor moet lezen![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, dan neem ik volgend jaar gewoon een zooi Kirbies mee
Joah!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]en dan nemen we Thijs ook mee, want die moet ook!
De mijn van mei, voor de bruiloft van een vriendinquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne..ehm..van afgelopen zomer denk ik
Dat snap ik, dat is met het haar van Thijs ook zoquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar maar hier is er nog maar weinig mee te doen dus er moet wat af
Bij mij duurt dat net ietsje langerquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben vorige week geweest. Vijf minuten en de dode punten zijn er ook uit
Veel plezierquote:
Maar alleen wanneer is hier de probleemquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat snap ik, dat is met het haar van Thijs ook zo
[..]
Bij mij duurt dat net ietsje langer
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Joah!Zullen we binnenkort maar even plannen?
Ja of in mijn vakantie op een andere dagquote:
Hier ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:24 schreef Trevland het volgende:
Maar alleen wanneer is hier de probleem
Ooh!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja of in mijn vakantie op een andere dag
Dat is ook niet heel erg moeilijk hequote:Op zaterdag 25 december 2010 13:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie wel wanneer, wordt zeker volgend jaar
Niet te veel headbangen onder de douchequote:
vooral omdat ik dit jaar nog veel moet werkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel erg moeilijk he
Dat is bij mij een kwestie van tijd en dan hoeft het ook niet meer.quote:
ik ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:27 schreef Trevland het volgende:
vooral omdat ik dit jaar nog veel moet werken
Ideaalquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is bij mij een kwestie van tijd en dan hoeft het ook niet meer.
Best handig ja. Ook snel droog na het douchen, zwemmen en duiken!quote:
Ik moet twee dagen van 08:00 tot 16:30 en twee van 08:00 tot 15:00.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop dat het rustig is en korte dagen
dan moet je het juist wel laten knippen, dan groeit het beterquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:28 schreef Giertje het volgende:
ik ben er gewoon te lui voor en ik wil het nu weer lang hebben zoals vroegah
Ik ga hier van het ergste uit en dat is 4 dagen van 7:30 tot 17:30 en vrijdag van 7:30 tot 12:00, zo kan het altijd mee vallenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet twee dagen van 08:00 tot 16:30 en twee van 08:00 tot 15:00.
En een operatietje
heb tijdje terug omdat mijn zusje modellen nodig had wel puntjes iets laten knippenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan moet je het juist wel laten knippen, dan groeit het beter
natuurlijk valt jou dat opquote:
lekkerquote:
Jaquote:
Wat boffen ze toch met jou dat jij zulke cakejes voor ze maaktquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaInmiddels zijn ze zelfs al klaar, ruikt heeeeeerlijk
![]()
Heb je inmiddels niet al meer vertraging trouwens, Trev?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:56 schreef Trevland het volgende:
Wat boffen ze toch met jou dat jij zulke cakejes voor ze maakt
Die jij ook hebt gekregenquote:
Ach nou, ik vind het leuk om te doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat boffen ze toch met jou dat jij zulke cakejes voor ze maakt
Vond die paar min van laatst niet hinderlijk en die 30 min van gisteren maakt me ook niks uit want ergens moest ik toch wachtenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je inmiddels niet al meer vertraging trouwens, Trev?
Dat is leuk en wat een pech dat je die dan vandaag maar moet opetenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die jij ook hebt gekregenDus het ruikt hier goddelijk nu
[..]
Ach nou, ik vind het leuk om te doenEn dat is een cadeautje, had een leuke koektrommel gekocht voor m'n broertje en die vul ik dan met cakejes. En de cakejes die over zijn moeten we vandaag maar opeten
![]()
quote:
Jammiequote:Op zaterdag 25 december 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die jij ook hebt gekregenDus het ruikt hier goddelijk nu
[..]
Ach nou, ik vind het leuk om te doenEn dat is een cadeautje, had een leuke koektrommel gekocht voor m'n broertje en die vul ik dan met cakejes. En de cakejes die over zijn moeten we vandaag maar opeten
![]()
Voor in je sig, bedoelde ikquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vond die paar min van laatst niet hinderlijk en die 30 min van gisteren maakt me ook niks uit want ergens moest ik toch wachten
Ik ziequote:Op zaterdag 25 december 2010 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jammie![]()
Ik heb een nieuwe sig
Hey GFquote:
Dat snap ik en zei ik net dat ik geen hinderlijke vertraging had om er bij te zetten het kan er binnen kort wel uit, misschien tijd voor een andere sigquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voor in je sig, bedoelde ik
vandaag bedoel je?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]WB
Ga jij nog wat leuks doen eigenlijk?
Ik ben even flink aan het bijwerken, fobo opruimen en aanpassen, nieuwe sig, mensen van msn mieteren, en meteen ook maar van hyves en facebook.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:04 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, mijn sig wilde ik ook nog aanpassen. Nog steeds niet gedaan
Effe doen danquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:04 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, mijn sig wilde ik ook nog aanpassen. Nog steeds niet gedaan
Gezelligquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vandaag bedoel je?
Ehh, naar vrienden, maar ben net een uurtje thuis ofzo, dus nog eventjes een bakje koffie om wakker te worden, en dan ga ik weer
Dat had ik laatst al gedaan, heerlijk he?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben even flink aan het bijwerken, fobo opruimen en aanpassen, nieuwe sig, mensen van msn mieteren, en meteen ook maar van hyves en facebook.
Opruiming ftw
Dat van mensen uit msn moet ik ook nog eens doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben even flink aan het bijwerken, fobo opruimen en aanpassen, nieuwe sig, mensen van msn mieteren, en meteen ook maar van hyves en facebook.
Opruiming ftw
Have Fun en bis Laterquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs en ik gaan weer even aan de rijsttafels
trevquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey GF![]()
Vrolijk Kerstfeest![]()
[..]
Dat snap ik en zei ik net dat ik geen hinderlijke vertraging had om er bij te zetten het kan er binnen kort wel uit, misschien tijd voor een andere sig
marijkequote:
suikertjequote:
stuartquote:
Stu darling!quote:
Gentlemanquote:
Ah, mijn fobo is nog redelijk fris, msn houd ik ook altijd bij (staat toch eigenlijk alleen maar crew en wat fokkers op), hyves en facebook doe ik niet aan. AL zag ik wel een leuke actie als je een reactie achterliet, maar fuck it, ik win toch nooit watquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Opruiming ftw
quote:
Thanks. Nope, voel me nog steeds vrij klote eigenlijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stuart
hetzelfde en ben je weer beter?
Marijkequote:Op zaterdag 25 december 2010 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stu darling!How're you doing?
Och mop tochquote:
Eitjes?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:11 schreef Pheno het volgende:
Zo, een haiku over thee gevonden (link met Japan en thee dus). Eitje.
Ja, schiet niet echt op inderdaadquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och mop tochRustig aan dan maar
Wat heb jij een pech gehad zeg
quote:
Omda ik jullie toch wel lief vin en zulksquote:
Je wordt week Fles.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Omda ik jullie toch wel lief vin en zulks
quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
quote:
Nou, ik jou ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ik kan niet slapen want mijn pappie komt me strakjes halenquote:
quote:
Toekquote:
Nicequote:Op zaterdag 25 december 2010 14:18 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even gamen. Zombies killen of zo met kerst. Omdat het kan.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ToekFijne feestdagen, voor het laatst niet in jullie eigen-samen-huisje
quote:
Ik heb net de Cranberries opstaanquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:18 schreef Pheno het volgende:
toekquote:
quote:
Veel plezier Phenoquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:18 schreef Pheno het volgende:
vanavond werken en dan morgen kerst vierenquote:
Ghihihiquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij ook fijne feestdagen klusbabe
[..]
Vrolijke dagen Trev
Ik kom d'r anquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanavond werken en dan morgen kerst vieren
Muckje!quote:
Thanksquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Muck![]()
Jij ook fijn Kerstfeest*:
muckiequote:
doe maar rustig ik ga dadelijk eerst nog de rest van de parking schoonmakenquote:
wie zegt dat?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:24 schreef Muck het volgende:
Marijke, TJ en ik beginnen het eens te worden over de inrichting
quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:24 schreef Muck het volgende:
quote:
GMTAquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
hey ik dacht dat jij zei dat je pc/laptop uit bleef dit weekend
ja maar wou toch even inrichting zoeken e.d.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
hey ik dacht dat jij zei dat je pc/laptop uit bleef dit weekend
Je hebt gelijk jongenquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:26 schreef Bos81 het volgende:
Ik zit voor de verandering eens aan de wijn. Doe ik bijna nooit
Moet ook gebeurenquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar wou toch even inrichting zoeken e.d.
Woeiquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:24 schreef Muck het volgende:
weet nog niet wanneer we gaan maar tuurlijk mag je mee, maar wij gaan wel in Barendrechtquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei![]()
![]()
Tof!
En ik moet naar de IKEA, mag ik met jullie mee?
![]()
Het is ook niet alsof ik er al binnen een half uur kan zijn ofzoquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe maar rustig ik ga dadelijk eerst nog de rest van de parking schoonmaken
De verstandigste van de tweequote:
Ja Pa heeft hier ook nog een grote fles. Hertog Jan . Grand Prestige staan,. Dus die zal ook nog wel open gaan dadelijkquote:
Maakt me niet uit waarquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet nog niet wanneer we gaan maar tuurlijk mag je mee, maar wij gaan wel in Barendrecht
Tuurlijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei![]()
![]()
Tof!
En ik moet naar de IKEA, mag ik met jullie mee?
![]()
Dat natuurlijk wel ja....quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet nog niet wanneer we gaan maar tuurlijk mag je mee, maar wij gaan wel in Barendrecht
quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof ik er al binnen een half uur kan zijn ofzo![]()
En succes met de parking
[..]
De verstandigste van de twee
Ja, dan wordt het anders wel heel gezelligquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja Pa heeft hier ook nog een grote fles. Hertog Jan . Grand Prestige staan,. Dus die zal ook nog wel open gaan dadelijk![]()
Hoewel ik voorzichtig met alcohol moet zijn, daar ik medicijnen met gele stickers slik
Nou, wees inderdaad voorzichtig maar maak er toch maar wat vanquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja Pa heeft hier ook nog een grote fles. Hertog Jan . Grand Prestige staan,. Dus die zal ook nog wel open gaan dadelijk![]()
Hoewel ik voorzichtig met alcohol moet zijn, daar ik medicijnen met gele stickers slik
Fijne zakjes?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maakt me niet uit waar![]()
Ik ben door de fijne zakjes heen van hun
![]()
*mepquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:30 schreef Toekito het volgende:
Ik vind je spontaan niet lief meer Marijke
Ja, van die met van die herlsuitbare dingetjesquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:30 schreef Toekito het volgende:
Ik vind je spontaan niet lief meer Marijke
Tsja, dat krijg je als de kuub jelly beans voor Symph op eetquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:30 schreef Stuart het volgende:
Ik voel me verdomme nog steeds misselijk
Oh diequote:Op zaterdag 25 december 2010 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, van die met van die herlsuitbare dingetjesEhm, je hebt ze ook van Toppits oid, maar deze zijn groter en daardoor ideaal om kaas/vleeswaren/brood goed te verpakken
![]()
Niet naar luisteren, hij kan er ook niets aan doenquote:
Hehe, nee, die heb ik hier allemaal nog voor hemquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als de kuub jelly beans voor Symph op eet
Ja, die zijn echt vet fijn!quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh die
[..]
Niet naar luisteren, hij kan er ook niets aan doen
quote:
Dan blijf maar VER weg bij die HJGP, dat is geen half werkquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat een hoger alcohol percentage danquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan blijf maar VER weg bij die HJGP, dat is geen half werk
Was een grapje snuitjequote:Op zaterdag 25 december 2010 14:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hehe, nee, die heb ik hier allemaal nog voor hem
Volgens mij wel jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat een hoger alcohol percentage dan
Misschien inderdaad wel verstandiger. ZIe ik straks wel.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan blijf maar VER weg bij die HJGP, dat is geen half werk
Weet ik welquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was een grapje snuitje
[..]
Volgens mij wel ja
10 %quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat een hoger alcohol percentage dan
Jij alcoholistquote:
Is goed voor jequote:Op zaterdag 25 december 2010 14:35 schreef Stuart het volgende:
Dit is al de 3e dag dat ik niets alcoholisch drink
Ja, maar niet zo leuk met Kerst. Een slokje hoort daarbijquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij alcoholist![]()
[..]
Is goed voor je
Nou kijk, we hebben zo'n mooie lambrisering tegen een muur, en tegen de muur er tegenover komt onze boekenwand/televisiemeubel (quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die zijn echt vet fijn!Die gebruik ik echt super veel, maar had net de laatste grote zak te pakken voor de cakejes
Hihihi
[..]
Goed bezigquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:35 schreef Stuart het volgende:
Dit is al de 3e dag dat ik niets alcoholisch drink
Woah, klinkt goed jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou kijk, we hebben zo'n mooie lambrisering tegen een muur, en tegen de muur er tegenover komt onze boekenwand/televisiemeubel ()
De (blauwe) bank komt dus tegen de lambrisering aan en nu wil ik de panelen van de lambrisering lichtblauw schilderen en de sier-randjes in dezelfde kleur als de bank, volgens mij wordt dat heul mooi namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |