Het gaat me dan ook om de vakantie, echt niet om Kerst zelfquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, maar voor jullie is het dan nu ook nog lekker vakantie, dat is wel tof
Bos!quote:
Kerstprijsvraag 2010: Dag 1quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke veiling waar?Heb je een linkje?
Logisch, want vakantiequote:Op zaterdag 25 december 2010 13:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het gaat me dan ook om de vakantie, echt niet om Kerst zelf
Harry Potter is wel ok toch?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:10 schreef Giertje het volgende:
zo te zien hebben ze hier film 1 ontdekt dus ze gaan harry potter kijken
quote:
Ga je ook mee doen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Harry Potter is wel ok toch?![]()
[..]
Beuhquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:10 schreef Giertje het volgende:
zo te zien hebben ze hier film 1 ontdekt dus ze gaan harry potter kijken
Weet nog niet, denk het niet, weet toch heel veel antwoorden nietquote:
Dat is normaalquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet nog niet, denk het niet, weet toch heel veel antwoorden niet
Ik ook niet maar Kirbyquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet nog niet, denk het niet, weet toch heel veel antwoorden niet
Laat het aftellen beginnenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Logisch, want vakantie![]()
Nog 2 daagjes werken (eigen nog 14 uur) en dan heb ik anderhalve week vrij
![]()
ik heb er niks meequote:Op zaterdag 25 december 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is normaal
De vragen zijn juist extra moeilijk, maar het idee is ook dat je de zoekfunctie gebruikt
Yes pleasequote:
LOTR vind ik stiekem saaiquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb er niks mee
net zoals lord of the rings vind ik ook geen meter aan
Geen idee, ik heb er nog niets van gelezen of gezien.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Lord of the Rings, nog zoietsquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb er niks mee
net zoals lord of the rings vind ik ook geen meter aan
Ik heb die boeken verslonden, werkte toen nog op een callcenter, ik geloof dat ik deel 1 t/m 4 wel 3 keer gelezen heb daarquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er nog niets van gelezen of gezien.
De laatste heb ik al een paar keer nu gelezen, vind de boeken mooier als de flimsquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja nou ja, ehm, ik zal wel eens kijken dan
Zal wel even naar de vragen van vandaag kijken
[..]
Yes please![]()
[..]
LOTR vind ik stiekem saaiMaar van HP heb ik alle boeken gelezen
(althans bijna alle boeken, de laatste nog niet
), maar als je er niets mee hebt dan snap ik wel dat je de films ook niet leuk vindt
Kunnen jullie niet iets kijken wat iedereen wil zien?
Prachtige landschappenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lord of the Rings, nog zoiets
ik ben outnummerd maar ik laat me zometeen weer mooi naar huis brengenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja nou ja, ehm, ik zal wel eens kijken dan
Zal wel even naar de vragen van vandaag kijken
[..]
Yes please![]()
[..]
LOTR vind ik stiekem saaiMaar van HP heb ik alle boeken gelezen
(althans bijna alle boeken, de laatste nog niet
), maar als je er niets mee hebt dan snap ik wel dat je de films ook niet leuk vindt
Kunnen jullie niet iets kijken wat iedereen wil zien?
Een callcenter?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb die boeken verslonden, werkte toen nog op een callcenter, ik geloof dat ik deel 1 t/m 4 wel 3 keer gelezen heb daar
die films heb ik ook nooit gesnapt, het is allemaal hetzelfde, komen er 2 groepen van 3000 man op elkaar afstormen en worden massaal ingehakt, en de oude man met de baard zal het vast wel overleven, ook al loopt ie alleen met een oversized tandenstoker op misvormde Chernobyl hoofdjes in te hakken...quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lord of the Rings, nog zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |