wij doen er wel aan met sinterklaas, da's ook wel genoegquote:
quote:
Kloptquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wij ook niet maar we hebben ook al sint
Was ist, liebchen?quote:
Nicequote:
komt van de week wel een keer als ik er aan denkquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
John
pics van je nieuwe vest?
Ik heb kleren gekregen voor kerstquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wij doen er wel aan met sinterklaas, da's ook wel genoeg
Mijn moeder kreeg een kruimeldief voor haar verjaardagquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb kleren gekregen voor kerstHad dat echt nodig, zat bijna zonder broeken
![]()
En misschien kreeg ik nog een kruimeldief
![]()
Ik ben dus vet verwend
Met Sinterklaas doen wij weer niets
nee, het voorlaatste woord klopt nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Was ist, liebchen?
[dat laatste woord klwopt niet]
Ohquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:02 schreef Giertje het volgende:
zometeen maar eens wat eten als het lukt
ben zoals ieder jaar weer ziek met kerst
Daarom doe ik alleen de dingen die ik wil doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, het voorlaatste woord klopt niet![]()
Kerst dus, verworden tot een commerciëel eetfestijn met verplichtingen waar niemand aan wil voldoen. En toch doen zoveel mensen er elk jaar weer 'vrolijk' aan mee...
Daar ben ik het eigenlijk ook wel een beetje mee eens...quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kerst dus, verworden tot een commerciëel eetfestijn met verplichtingen waar niemand aan wil voldoen. En toch doen zoveel mensen er elk jaar weer 'vrolijk' aan mee...
Ah, zodoende, ik begrijp je wel jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Das lief van jequote:Op zaterdag 25 december 2010 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
ST![]()
Bos
![]()
Gier
![]()
Cadeautjes
Ik ga zo nog cakejes bakken voor ouders en broertje en heb wat kleinigheidjes voor ze gekocht
[..]
Nice![]()
Tot nu toe hier nog niks aan de hand.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:02 schreef Giertje het volgende:
zometeen maar eens wat eten als het lukt
ben zoals ieder jaar weer ziek met kerst
* Trevland geeft ST een knuffelquote:
Precies!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom doe ik alleen de dingen die ik wil doen![]()
Maar het is wel jammer ja
En sowieso feestdagen, bah, sentimenteel gedoe
![]()
Oeh, maar voor jullie is het dan nu ook nog lekker vakantie, dat is wel tofquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:04 schreef RockNijntje het volgende:
Daar ben ik het eigenlijk ook wel een beetje mee eens...
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:05 schreef TheFamousMan het volgende:
Ah, zodoende, ik begrijp je wel ja
ik vind kerst gewoon leuk hoor..quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe wel aan kerst en dan niet bedoel ik niet dat het bij mij de commercie betekendquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Precies!
Ik doe het ook niet, meer, ze zoeken het maar uit. Het is gewoon lekker weekend
nou, dat is heel fijn voor je, dat jij er nog wel van kunt genieten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:07 schreef Barretje80 het volgende:
ik vind kerst gewoon leuk hoor..
het is maar wat je er zelf van maakt...
( en je overal tegen afzetten maakt het er ook niet leuker op.. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |