Ojaa het is al middag!quote:
Was het lekker?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ojaa het is al middag!Beetje lang uitgeslapen
Slapen is altijd lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was het lekker?
Vrolijk Kerstfeest![]()
hoihoi SteenKonijntjequote:
Hey TFMquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoihoi SteenKonijntje
Vrolijk kerstfeest iedereen!
Tee ef emquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoihoi SteenKonijntje
Vrolijk kerstfeest iedereen!
zit je weer op je mobiel?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:37 schreef RockNijntje het volgende:
Honger...
Maar mijn bed ligt te fijn
Heeeeeeeeeeeehj OnderAndere, vrolijk kerstfeest toegewenst!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:38 schreef OA het volgende:
Voorspel hoe het weer wordt tijdens oud & nieuw
daar zit aardig wat werk inquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:38 schreef OA het volgende:
Of coursequote:
nein, sie wollen mich nicht helpen bij de iMac, omdat ik 'm via www.belnu.nl heb gekochtquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of course (a)
Is je iPhone al gemaakt?
Dank! Jij ook!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeehj OnderAndere, vrolijk kerstfeest toegewenst!
Grotendeels c/p van het topic van vorig jaar...quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
daar zit aardig wat werk in
Vrolijk Kerstfeestquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:38 schreef OA het volgende:
Dat gezeur ook altijd... Een iPhone is en blijft een Mac-product, waar je hem ook koopt zou ik zeggen, alleen jammer dat ze er bij Mac niet zo over denkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nein, sie wollen mich nicht helpen bij de iMac, omdat ik 'm via www.belnu.nl heb gekocht
dus nu stuur ik 'm op naar T-Mobile, en dan kijk ik wel wat er uit komt
Dan heb je het werk van de kerstveiling op games nog niet gezienquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
daar zit aardig wat werk in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |