Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik hou niet van ontbijt en wederhelft slaapt nogquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hup, tijd voor kerstontbijt op bed, gepresenteerd door je wederhelft!
Kerstlunch danquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik hou niet van ontbijt en wederhelft slaapt nog
Neuh, laten we dat ook maar niet doen, schoonmoeder kookt vanavond, dus ik probeer de rest van de dag zo min mogelijk te etenquote:
Haha, wie weet. Nu is het wel leuk want dit is de enige plaats waar leven is ofzo, zeker om negen uur 's ochtends.quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha ga je ook een KSC bewoner worden Lutje![]()
was hier vanancoht ook weer erg lang gezellie, wat niet goed is voor me, want een te korte nacht weer eensquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, wie weet. Nu is het wel leuk want dit is de enige plaats waar leven is ofzo, zeker om negen uur 's ochtends.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pheno.
Ga je vandaag ook weer zwemmen?.
Ojaa het is al middag!quote:
Was het lekker?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ojaa het is al middag!Beetje lang uitgeslapen
Slapen is altijd lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was het lekker?
Vrolijk Kerstfeest![]()
hoihoi SteenKonijntjequote:
Hey TFMquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoihoi SteenKonijntje
Vrolijk kerstfeest iedereen!
Tee ef emquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoihoi SteenKonijntje
Vrolijk kerstfeest iedereen!
zit je weer op je mobiel?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:37 schreef RockNijntje het volgende:
Honger...
Maar mijn bed ligt te fijn
Heeeeeeeeeeeehj OnderAndere, vrolijk kerstfeest toegewenst!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:38 schreef OA het volgende:
Voorspel hoe het weer wordt tijdens oud & nieuw
daar zit aardig wat werk inquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:38 schreef OA het volgende:
Of coursequote:
nein, sie wollen mich nicht helpen bij de iMac, omdat ik 'm via www.belnu.nl heb gekochtquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of course (a)
Is je iPhone al gemaakt?
Dank! Jij ook!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeehj OnderAndere, vrolijk kerstfeest toegewenst!
Grotendeels c/p van het topic van vorig jaar...quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
daar zit aardig wat werk in
Vrolijk Kerstfeestquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:38 schreef OA het volgende:
Dat gezeur ook altijd... Een iPhone is en blijft een Mac-product, waar je hem ook koopt zou ik zeggen, alleen jammer dat ze er bij Mac niet zo over denkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nein, sie wollen mich nicht helpen bij de iMac, omdat ik 'm via www.belnu.nl heb gekocht
dus nu stuur ik 'm op naar T-Mobile, en dan kijk ik wel wat er uit komt
Dan heb je het werk van de kerstveiling op games nog niet gezienquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
daar zit aardig wat werk in
Welke veiling waar?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je het werk van de kerstveiling op games nog niet gezien
Straks maar eens gaan zoekenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dankje, jij ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef OA het volgende:
Voordat ik iedereen afzonderlijk een mooie kerst toe moet wensen, doe ik het wel algemeen
Fijne kerstdagen allemaal!!
Dat dus, maar ik snap het ook wel weer, want de iPhone word op zoveel sites gekocht waaraan Apple helemaal niks verdiend, dus ik begrijp ook wel dat ze je bijna dwingen om 'm bij hun te kopen, alleen hadden ze dat wel even van tevoren mogen melden op de sitequote:Op zaterdag 25 december 2010 12:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat gezeur ook altijd... Een iPhone is en blijft een Mac-product, waar je hem ook koopt zou ik zeggen, alleen jammer dat ze er bij Mac niet zo over denken
daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Punten die ik wil scoren voor Kirbyquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke veiling waar?Heb je een linkje?
Dat leek mij dus ook handigquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef OA het volgende:
Voordat ik iedereen afzonderlijk een mooie kerst toe moet wensen, doe ik het wel algemeen
Vrolijk kerstfeest Marieke!quote:
Dat vind ik nou ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat dus, maar ik snap het ook wel weer, want de iPhone word op zoveel sites gekocht waaraan Apple helemaal niks verdiend, dus ik begrijp ook wel dat ze je bijna dwingen om 'm bij hun te kopen, alleen hadden ze dat wel even van tevoren mogen melden op de site
Slimquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef OA het volgende:
Hey STquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
En verder natuurlijk allemaal fijne kerstdagen
Bedankt! Jij van hetzelfde!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
Whahaquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef TheFamousMan het volgende:
rokershoekske #218 met a Guido named PeZu.... smelt O+
die TT
heb weer een nieuw vest en een dvd over john lennonquote:
doen wij niet aan met kerstquote:
Johnquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb weer een nieuw vest en een dvd over john lennon
Ooh, dan heb je zeker goed gezongen voor de kerstmanquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb weer een nieuw vest en een dvd over john lennon
Ja, eten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat leek mij dus ook handig
Nog leuke dingen gepland voor deze dagen?
Wij ook nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
doen wij niet aan met kerst
wij doen er wel aan met sinterklaas, da's ook wel genoegquote:
quote:
Kloptquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wij ook niet maar we hebben ook al sint
Was ist, liebchen?quote:
Nicequote:
komt van de week wel een keer als ik er aan denkquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
John
pics van je nieuwe vest?
Ik heb kleren gekregen voor kerstquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wij doen er wel aan met sinterklaas, da's ook wel genoeg
Mijn moeder kreeg een kruimeldief voor haar verjaardagquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb kleren gekregen voor kerstHad dat echt nodig, zat bijna zonder broeken
![]()
En misschien kreeg ik nog een kruimeldief
![]()
Ik ben dus vet verwend
Met Sinterklaas doen wij weer niets
nee, het voorlaatste woord klopt nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Was ist, liebchen?
[dat laatste woord klwopt niet]
Ohquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:02 schreef Giertje het volgende:
zometeen maar eens wat eten als het lukt
ben zoals ieder jaar weer ziek met kerst
Daarom doe ik alleen de dingen die ik wil doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, het voorlaatste woord klopt niet![]()
Kerst dus, verworden tot een commerciëel eetfestijn met verplichtingen waar niemand aan wil voldoen. En toch doen zoveel mensen er elk jaar weer 'vrolijk' aan mee...
Daar ben ik het eigenlijk ook wel een beetje mee eens...quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kerst dus, verworden tot een commerciëel eetfestijn met verplichtingen waar niemand aan wil voldoen. En toch doen zoveel mensen er elk jaar weer 'vrolijk' aan mee...
Ah, zodoende, ik begrijp je wel jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Das lief van jequote:Op zaterdag 25 december 2010 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
ST![]()
Bos
![]()
Gier
![]()
Cadeautjes
Ik ga zo nog cakejes bakken voor ouders en broertje en heb wat kleinigheidjes voor ze gekocht
[..]
Nice![]()
Tot nu toe hier nog niks aan de hand.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:02 schreef Giertje het volgende:
zometeen maar eens wat eten als het lukt
ben zoals ieder jaar weer ziek met kerst
* Trevland geeft ST een knuffelquote:
Precies!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom doe ik alleen de dingen die ik wil doen![]()
Maar het is wel jammer ja
En sowieso feestdagen, bah, sentimenteel gedoe
![]()
Oeh, maar voor jullie is het dan nu ook nog lekker vakantie, dat is wel tofquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:04 schreef RockNijntje het volgende:
Daar ben ik het eigenlijk ook wel een beetje mee eens...
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:05 schreef TheFamousMan het volgende:
Ah, zodoende, ik begrijp je wel ja
ik vind kerst gewoon leuk hoor..quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe wel aan kerst en dan niet bedoel ik niet dat het bij mij de commercie betekendquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Precies!
Ik doe het ook niet, meer, ze zoeken het maar uit. Het is gewoon lekker weekend
nou, dat is heel fijn voor je, dat jij er nog wel van kunt genieten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:07 schreef Barretje80 het volgende:
ik vind kerst gewoon leuk hoor..
het is maar wat je er zelf van maakt...
( en je overal tegen afzetten maakt het er ook niet leuker op.. )
Het gaat me dan ook om de vakantie, echt niet om Kerst zelfquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, maar voor jullie is het dan nu ook nog lekker vakantie, dat is wel tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |