doe maar rustig ik ga dadelijk eerst nog de rest van de parking schoonmakenquote:
wie zegt dat?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:24 schreef Muck het volgende:
Marijke, TJ en ik beginnen het eens te worden over de inrichting
quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:24 schreef Muck het volgende:
quote:
GMTAquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
hey ik dacht dat jij zei dat je pc/laptop uit bleef dit weekend
ja maar wou toch even inrichting zoeken e.d.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
hey ik dacht dat jij zei dat je pc/laptop uit bleef dit weekend
Je hebt gelijk jongenquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:26 schreef Bos81 het volgende:
Ik zit voor de verandering eens aan de wijn. Doe ik bijna nooit
Moet ook gebeurenquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar wou toch even inrichting zoeken e.d.
Woeiquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:24 schreef Muck het volgende:
weet nog niet wanneer we gaan maar tuurlijk mag je mee, maar wij gaan wel in Barendrechtquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei![]()
![]()
Tof!
En ik moet naar de IKEA, mag ik met jullie mee?
![]()
Het is ook niet alsof ik er al binnen een half uur kan zijn ofzoquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe maar rustig ik ga dadelijk eerst nog de rest van de parking schoonmaken
De verstandigste van de tweequote:
Ja Pa heeft hier ook nog een grote fles. Hertog Jan . Grand Prestige staan,. Dus die zal ook nog wel open gaan dadelijkquote:
Maakt me niet uit waarquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet nog niet wanneer we gaan maar tuurlijk mag je mee, maar wij gaan wel in Barendrecht
Tuurlijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei![]()
![]()
Tof!
En ik moet naar de IKEA, mag ik met jullie mee?
![]()
Dat natuurlijk wel ja....quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet nog niet wanneer we gaan maar tuurlijk mag je mee, maar wij gaan wel in Barendrecht
quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof ik er al binnen een half uur kan zijn ofzo![]()
En succes met de parking
[..]
De verstandigste van de twee
Ja, dan wordt het anders wel heel gezelligquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja Pa heeft hier ook nog een grote fles. Hertog Jan . Grand Prestige staan,. Dus die zal ook nog wel open gaan dadelijk![]()
Hoewel ik voorzichtig met alcohol moet zijn, daar ik medicijnen met gele stickers slik
Nou, wees inderdaad voorzichtig maar maak er toch maar wat vanquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja Pa heeft hier ook nog een grote fles. Hertog Jan . Grand Prestige staan,. Dus die zal ook nog wel open gaan dadelijk![]()
Hoewel ik voorzichtig met alcohol moet zijn, daar ik medicijnen met gele stickers slik
Fijne zakjes?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maakt me niet uit waar![]()
Ik ben door de fijne zakjes heen van hun
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |