De mijn van mei, voor de bruiloft van een vriendinquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne..ehm..van afgelopen zomer denk ik
Dat snap ik, dat is met het haar van Thijs ook zoquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar maar hier is er nog maar weinig mee te doen dus er moet wat af
Bij mij duurt dat net ietsje langerquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben vorige week geweest. Vijf minuten en de dode punten zijn er ook uit
Veel plezierquote:
Maar alleen wanneer is hier de probleemquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat snap ik, dat is met het haar van Thijs ook zo
[..]
Bij mij duurt dat net ietsje langer
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Joah!Zullen we binnenkort maar even plannen?
Ja of in mijn vakantie op een andere dagquote:
Hier ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:24 schreef Trevland het volgende:
Maar alleen wanneer is hier de probleem
Ooh!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja of in mijn vakantie op een andere dag
Dat is ook niet heel erg moeilijk hequote:Op zaterdag 25 december 2010 13:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie wel wanneer, wordt zeker volgend jaar
Niet te veel headbangen onder de douchequote:
vooral omdat ik dit jaar nog veel moet werkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel erg moeilijk he
Dat is bij mij een kwestie van tijd en dan hoeft het ook niet meer.quote:
ik ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:27 schreef Trevland het volgende:
vooral omdat ik dit jaar nog veel moet werken
Ideaalquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is bij mij een kwestie van tijd en dan hoeft het ook niet meer.
Best handig ja. Ook snel droog na het douchen, zwemmen en duiken!quote:
Ik moet twee dagen van 08:00 tot 16:30 en twee van 08:00 tot 15:00.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop dat het rustig is en korte dagen
dan moet je het juist wel laten knippen, dan groeit het beterquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:28 schreef Giertje het volgende:
ik ben er gewoon te lui voor en ik wil het nu weer lang hebben zoals vroegah
Ik ga hier van het ergste uit en dat is 4 dagen van 7:30 tot 17:30 en vrijdag van 7:30 tot 12:00, zo kan het altijd mee vallenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet twee dagen van 08:00 tot 16:30 en twee van 08:00 tot 15:00.
En een operatietje
heb tijdje terug omdat mijn zusje modellen nodig had wel puntjes iets laten knippenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan moet je het juist wel laten knippen, dan groeit het beter
natuurlijk valt jou dat opquote:
lekkerquote:
Jaquote:
Wat boffen ze toch met jou dat jij zulke cakejes voor ze maaktquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaInmiddels zijn ze zelfs al klaar, ruikt heeeeeerlijk
![]()
Heb je inmiddels niet al meer vertraging trouwens, Trev?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:56 schreef Trevland het volgende:
Wat boffen ze toch met jou dat jij zulke cakejes voor ze maakt
Die jij ook hebt gekregenquote:
Ach nou, ik vind het leuk om te doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat boffen ze toch met jou dat jij zulke cakejes voor ze maakt
Vond die paar min van laatst niet hinderlijk en die 30 min van gisteren maakt me ook niks uit want ergens moest ik toch wachtenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je inmiddels niet al meer vertraging trouwens, Trev?
Dat is leuk en wat een pech dat je die dan vandaag maar moet opetenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die jij ook hebt gekregenDus het ruikt hier goddelijk nu
[..]
Ach nou, ik vind het leuk om te doenEn dat is een cadeautje, had een leuke koektrommel gekocht voor m'n broertje en die vul ik dan met cakejes. En de cakejes die over zijn moeten we vandaag maar opeten
![]()
quote:
Jammiequote:Op zaterdag 25 december 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die jij ook hebt gekregenDus het ruikt hier goddelijk nu
[..]
Ach nou, ik vind het leuk om te doenEn dat is een cadeautje, had een leuke koektrommel gekocht voor m'n broertje en die vul ik dan met cakejes. En de cakejes die over zijn moeten we vandaag maar opeten
![]()
Voor in je sig, bedoelde ikquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vond die paar min van laatst niet hinderlijk en die 30 min van gisteren maakt me ook niks uit want ergens moest ik toch wachten
Ik ziequote:Op zaterdag 25 december 2010 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jammie![]()
Ik heb een nieuwe sig
Hey GFquote:
Dat snap ik en zei ik net dat ik geen hinderlijke vertraging had om er bij te zetten het kan er binnen kort wel uit, misschien tijd voor een andere sigquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voor in je sig, bedoelde ik
vandaag bedoel je?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]WB
Ga jij nog wat leuks doen eigenlijk?
Ik ben even flink aan het bijwerken, fobo opruimen en aanpassen, nieuwe sig, mensen van msn mieteren, en meteen ook maar van hyves en facebook.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:04 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, mijn sig wilde ik ook nog aanpassen. Nog steeds niet gedaan
Effe doen danquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:04 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, mijn sig wilde ik ook nog aanpassen. Nog steeds niet gedaan
Gezelligquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vandaag bedoel je?
Ehh, naar vrienden, maar ben net een uurtje thuis ofzo, dus nog eventjes een bakje koffie om wakker te worden, en dan ga ik weer
Dat had ik laatst al gedaan, heerlijk he?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben even flink aan het bijwerken, fobo opruimen en aanpassen, nieuwe sig, mensen van msn mieteren, en meteen ook maar van hyves en facebook.
Opruiming ftw
Dat van mensen uit msn moet ik ook nog eens doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben even flink aan het bijwerken, fobo opruimen en aanpassen, nieuwe sig, mensen van msn mieteren, en meteen ook maar van hyves en facebook.
Opruiming ftw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |