natuurlijk valt jou dat opquote:
lekkerquote:
Jaquote:
Wat boffen ze toch met jou dat jij zulke cakejes voor ze maaktquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaInmiddels zijn ze zelfs al klaar, ruikt heeeeeerlijk
![]()
Heb je inmiddels niet al meer vertraging trouwens, Trev?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:56 schreef Trevland het volgende:
Wat boffen ze toch met jou dat jij zulke cakejes voor ze maakt
Die jij ook hebt gekregenquote:
Ach nou, ik vind het leuk om te doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat boffen ze toch met jou dat jij zulke cakejes voor ze maakt
Vond die paar min van laatst niet hinderlijk en die 30 min van gisteren maakt me ook niks uit want ergens moest ik toch wachtenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je inmiddels niet al meer vertraging trouwens, Trev?
Dat is leuk en wat een pech dat je die dan vandaag maar moet opetenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die jij ook hebt gekregenDus het ruikt hier goddelijk nu
[..]
Ach nou, ik vind het leuk om te doenEn dat is een cadeautje, had een leuke koektrommel gekocht voor m'n broertje en die vul ik dan met cakejes. En de cakejes die over zijn moeten we vandaag maar opeten
![]()
quote:
Jammiequote:Op zaterdag 25 december 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die jij ook hebt gekregenDus het ruikt hier goddelijk nu
[..]
Ach nou, ik vind het leuk om te doenEn dat is een cadeautje, had een leuke koektrommel gekocht voor m'n broertje en die vul ik dan met cakejes. En de cakejes die over zijn moeten we vandaag maar opeten
![]()
Voor in je sig, bedoelde ikquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vond die paar min van laatst niet hinderlijk en die 30 min van gisteren maakt me ook niks uit want ergens moest ik toch wachten
Ik ziequote:Op zaterdag 25 december 2010 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jammie![]()
Ik heb een nieuwe sig
Hey GFquote:
Dat snap ik en zei ik net dat ik geen hinderlijke vertraging had om er bij te zetten het kan er binnen kort wel uit, misschien tijd voor een andere sigquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voor in je sig, bedoelde ik
vandaag bedoel je?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]WB
Ga jij nog wat leuks doen eigenlijk?
Ik ben even flink aan het bijwerken, fobo opruimen en aanpassen, nieuwe sig, mensen van msn mieteren, en meteen ook maar van hyves en facebook.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:04 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, mijn sig wilde ik ook nog aanpassen. Nog steeds niet gedaan
Effe doen danquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:04 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, mijn sig wilde ik ook nog aanpassen. Nog steeds niet gedaan
Gezelligquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vandaag bedoel je?
Ehh, naar vrienden, maar ben net een uurtje thuis ofzo, dus nog eventjes een bakje koffie om wakker te worden, en dan ga ik weer
Dat had ik laatst al gedaan, heerlijk he?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben even flink aan het bijwerken, fobo opruimen en aanpassen, nieuwe sig, mensen van msn mieteren, en meteen ook maar van hyves en facebook.
Opruiming ftw
Dat van mensen uit msn moet ik ook nog eens doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben even flink aan het bijwerken, fobo opruimen en aanpassen, nieuwe sig, mensen van msn mieteren, en meteen ook maar van hyves en facebook.
Opruiming ftw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |