*mepquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:30 schreef Toekito het volgende:
Ik vind je spontaan niet lief meer Marijke
Ja, van die met van die herlsuitbare dingetjesquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:30 schreef Toekito het volgende:
Ik vind je spontaan niet lief meer Marijke
Tsja, dat krijg je als de kuub jelly beans voor Symph op eetquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:30 schreef Stuart het volgende:
Ik voel me verdomme nog steeds misselijk
Oh diequote:Op zaterdag 25 december 2010 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, van die met van die herlsuitbare dingetjesEhm, je hebt ze ook van Toppits oid, maar deze zijn groter en daardoor ideaal om kaas/vleeswaren/brood goed te verpakken
![]()
Niet naar luisteren, hij kan er ook niets aan doenquote:
Hehe, nee, die heb ik hier allemaal nog voor hemquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als de kuub jelly beans voor Symph op eet
Ja, die zijn echt vet fijn!quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh die
[..]
Niet naar luisteren, hij kan er ook niets aan doen
quote:
Dan blijf maar VER weg bij die HJGP, dat is geen half werkquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja Pa heeft hier ook nog een grote fles. Hertog Jan . Grand Prestige staan,. Dus die zal ook nog wel open gaan dadelijk![]()
Hoewel ik voorzichtig met alcohol moet zijn, daar ik medicijnen met gele stickers slik
Is dat een hoger alcohol percentage danquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan blijf maar VER weg bij die HJGP, dat is geen half werk
Was een grapje snuitjequote:Op zaterdag 25 december 2010 14:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hehe, nee, die heb ik hier allemaal nog voor hem
Volgens mij wel jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat een hoger alcohol percentage dan
Misschien inderdaad wel verstandiger. ZIe ik straks wel.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan blijf maar VER weg bij die HJGP, dat is geen half werk
Weet ik welquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was een grapje snuitje
[..]
Volgens mij wel ja
10 %quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat een hoger alcohol percentage dan
Jij alcoholistquote:
Is goed voor jequote:Op zaterdag 25 december 2010 14:35 schreef Stuart het volgende:
Dit is al de 3e dag dat ik niets alcoholisch drink
Ja, maar niet zo leuk met Kerst. Een slokje hoort daarbijquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij alcoholist![]()
[..]
Is goed voor je
Nou kijk, we hebben zo'n mooie lambrisering tegen een muur, en tegen de muur er tegenover komt onze boekenwand/televisiemeubel (quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die zijn echt vet fijn!Die gebruik ik echt super veel, maar had net de laatste grote zak te pakken voor de cakejes
Hihihi
[..]
Goed bezigquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:35 schreef Stuart het volgende:
Dit is al de 3e dag dat ik niets alcoholisch drink
Woah, klinkt goed jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou kijk, we hebben zo'n mooie lambrisering tegen een muur, en tegen de muur er tegenover komt onze boekenwand/televisiemeubel ()
De (blauwe) bank komt dus tegen de lambrisering aan en nu wil ik de panelen van de lambrisering lichtblauw schilderen en de sier-randjes in dezelfde kleur als de bank, volgens mij wordt dat heul mooi namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |