1e en 2e gourmetdagquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je lekker de ruimte voor Eerste Vreetdag en Tweede Vreetdag
Ik heb de audio switchquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neem dan de auto, gaat sneller!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Fijn dat de nummering weer goed is.
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef Waalwijker het volgende:
Wat fijn als al die faalhazen uit ONZ morgen opgerot zijn uit dit topic.
Wat is jouw fucking probleem, faalkonijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef Waalwijker het volgende:
Bovenstaande user bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat is jouw fucking probleem, faalkonijn.
zegt iequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef Waalwijker het volgende:
Noem eens wat namen....quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef Waalwijker het volgende:
Iddquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:49 schreef musicfreakyme het volgende:
Leuk hoor, al die artiesten die daar op het plein optreden, maar ik wil gewoon zien wat er in het glazen huis gebeurt....
Hij post hier al langer dan jou hoor, ook naast SR.quote:
ik blijf in dit topic, dit is mijn thuisbasis, zie mijn eerste topics in mijn PoHiquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoor je dat, Waalwijker noemt je een faalhaas.
Nogmaals, wat is jouw fucking probleem. Zeg gewoon wat er is of stop met je stompzinnige gekanker aandacht te trekken, you stupid ass.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:49 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Bovenstaande user bijvoorbeeld.
http://www.3fmfan.nl/page/sr10_player en dan switch audioquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:49 schreef musicfreakyme het volgende:
Leuk hoor, al die artiesten die daar op het plein optreden, maar ik wil gewoon zien wat er in het glazen huis gebeurt....
Dat was niet tijdens de finale he..quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef dasorakel het volgende:
allemaal van die nederlandse C artiesten... in belgie editors hmmz
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef Swomp het volgende:
[..]
je hebt het nog steeds niet geleerd he
Die tyfs knop doet het niet goed. Soms wel en soms niet (ondanks adblock uit staat).quote:
Is dat eigenlijk een leuk leven wat jij hebt, mensen uitschelden en stoer doen op fora?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nogmaals, wat is jouw fucking probleem. Zeg gewoon wat er is of stop met je stompzinnige gekanker aandacht te trekken, you stupid ass.
Ilse is niet echt een C artiest hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef dasorakel het volgende:
Dan hoeft hij alsnog niet als een arrogante klootzak zich verheven te voelen boven de rest.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij post hier al langer dan jou hoor, ook naast SR.
doch... editorsquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat was niet tijdens de finale he..
Ik heb er serieus nog nooit last van gehad, hij doet het altijd!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Die tyfs knop doet het niet goed. Soms wel en soms niet (ondanks adblock uit staat).
Komt omdat die updates blok ding een javascript loop heeft wat Firefox bijna laat crachen.
Waalwijker, go for itquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk een leuk leven wat jij hebt, mensen uitschelden en stoer doen op fora?
Gelukkig ben ik een vaste 3FM-luisteraar, en was ik postte ik al een stukkie langer hier.quote:
t zijn geen Dtjes hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ilse is niet echt een C artiest hoor.
quote:
Dilemmaquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:49 schreef musicfreakyme het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waalwijker, Dagoduck, Ajacied en Swomp
Firefoxquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Die tyfs knop doet het niet goed. Soms wel en soms niet (ondanks adblock uit staat).
Komt omdat die updates blok ding een javascript loop heeft wat Firefox bijna laat crachen.
En ik niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb er serieus nog nooit last van gehad, hij doet het altijd!
En gebruik Chrome.
C artiesten? Dit zijn zo'n beetje de best verkopende artiesten die we in NL hebbenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef dasorakel het volgende:
Dat doen al die oldbies ook altijd, alsof FOK! van hun is ofzo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dan hoeft hij alsnog niet als een arrogante klootzak zich verheven te voelen boven de rest.
3fm for zhe winquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:51 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een vaste 3FM-luisteraar, en was ik postte ik al een stukkie langer hier.
Ilse die 'I'm still standing doet' klinkt net echtquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/sr10_player en dan switch audio
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
C artiesten? Dit zijn zo'n beetje de best verkopende artiesten die we in NL hebben
Ik kom amper in ONZ manquote:
Je beledigt mij dus je kan het terugkrijgen, that's all.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk een leuk leven wat jij hebt, mensen uitschelden en stoer doen op fora?
Waalwijker is geen oldbie. Mocht ie willen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat doen al die oldbies ook altijd, alsof FOK! van hun is ofzo.
Omdat heineken zo goed verkoopt is t nog niet t beste bierquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
C artiesten? Dit zijn zo'n beetje de best verkopende artiesten die we in NL hebben
Ik zei toch ook niet dat hij een oldbie was.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waalwijker is geen oldbie. Mocht ie willen.
ik weet nog een leuk forum voor jou, KLBquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je beledigt mij dus je kan het terugkrijgen, that's all.Maar hoezo op fora? Ik geloof dat je mij niet op andere fora hebt gezien? Ik ben in ieder geval blij dat ik zo'n emo als jij die zichzelf zo hoog in schat nog nergens anders ben tegen gekomen. Want tering, wat ben jij een arrogante kwal. Zelfs al hang je hier vaker rond.
eujquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je beledigt mij dus je kan het terugkrijgen, that's all.Maar hoezo op fora? Ik geloof dat je mij niet op andere fora hebt gezien? Ik ben in ieder geval blij dat ik zo'n emo als jij die zichzelf zo hoog in schat nog nergens anders ben tegen gekomen. Want tering, wat ben jij een arrogante kwal. Zelfs al hang je hier vaker rond.
chrome op win7 64bitquote:
Fijn, en doeiquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:52 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Omdat heineken zo goed verkoopt is t nog niet t beste bier
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik weet nog een leuk forum voor jou, KLB
Nah, ik hou niet zo van anti-klachten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik weet nog een leuk forum voor jou, KLB
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
chrome op win7 64bitsafari op win7 64 bit
Firefox op win7 Mac OS X 64 bit
Joah met de nadruk op 'je'quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:52 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Nee maar wel leuk handje vol toch?
A artiest ben je omdat je populair bent, niet omdat je zo lekker artistiek bezig bent. Heel verschil.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:52 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Omdat heineken zo goed verkoopt is t nog niet t beste bier
Die ken vast goed piemelssmullenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:53 schreef Briggy het volgende:
Nog 1 keer... wijd open![]()
[ afbeelding ]
Nee, maar het 3fm topic is wel van ons. Overigens is Hans de oldbie, en Roel, maar Waalwijker en ik zijn geen oldbiesquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat doen al die oldbies ook altijd, alsof FOK! van hun is ofzo.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:53 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:53 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo praat je niet over een dame, puberquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die ken vast goed piemelssmullen
Mensen die topics claimenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar het 3fm topic is wel van ons. Overigens is Hans de oldbie, en Roel, maar Waalwijker en ik zijn geen oldbies
hmmz ja zit op zich wat in... dus frans bauer is ook a artiest?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
A artiest ben je omdat je populair bent, niet omdat je zo lekker artistiek bezig bent. Heel verschil.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die ken vast goed piemelssmullen
Wat een bekquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:53 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zei ook niet dat jullie oldbies waren, jullie reageren alleen wel zo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar het 3fm topic is wel van ons. Overigens is Hans de oldbie, en Roel, maar Waalwijker en ik zijn geen oldbies
+1quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat jullie oldbies waren, jullie reageren alleen wel zo.
Ja.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Het ging hier toch over SR de afgelopen dagen?
Het feit dat je hier al zo uitgebreid op ingaat bewijst maar weer dat je veel waarde hecht aan je forum(zo goed?)-leven. En ik schat mezelf alles behalve hoog in, integendeel, volgens mij ik een van de nieuwste users hier.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh myquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Toen nog wel, nu lijkt het jerry springer welquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef TradeMarkie het volgende:
ach jij komt hier hier eventjes vaag doen..quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mensen die topics claimenEn dan vragen ze mij of IK een leuk leven heb.
Af en toequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Tot Waalwijker en nog een user die ik me de naam niet eens kan herinneren gingen roepen dat dit HUN topic was.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja duh, het is naatje.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh my
Je bent verslaafd, stop met FOK!
Yup.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef dasorakel het volgende:
[..]
hmmz ja zit op zich wat in... dus frans bauer is ook a artiest?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik weet een betere: BROEK AF TETTEN BLOOT, HOLLANDSE HOEREEEN!
Gelukkig, ik dacht ff dat ik verkeerd zatquote:
Wat vind jij leuk? Ilse de Lange? Dan TV streamquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:55 schreef CindieY het volgende:
HELLO
Wat is leuker nu, radiostream of tv-stream?
Mag dat niet meer dan? Er was wel nog een andere gepostquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij, want dan wordt je lekker gebanned.
uhh t plaatje ilse de lange, dan tv stream dan muziek van ilsequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk? Ilse de Lange? Dan TV stream
Lastig, Glazen Huis of Ilsequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:55 schreef CindieY het volgende:
HELLO
Wat is leuker nu, radiostream of tv-stream?
Roken is slecht voor jequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen aanstekers meer, neee, mobieltjes
Ja! En dan hopen dat Symphonic langskomt!quote:
quote:
Symphonic is a party pooperquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja! En dan hopen dat Symphonic langskomt!
Mooiste is dat je nog steeds niet gezegd wat je probleem is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Het feit dat je hier al zo uitgebreid op ingaat bewijst maar weer dat je veel waarde hecht aan je forum(zo goed?)-leven. En ik schat mezelf alles behalve hoog in, integendeel, volgens mij ik een van de nieuwste users hier.
Ilse de Langequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk? Ilse de Lange? Dan TV stream
quote:
ArnieAlberts post pas een maand op FOK!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Het feit dat je hier al zo uitgebreid op ingaat bewijst maar weer dat je veel waarde hecht aan je forum(zo goed?)-leven. En ik schat mezelf alles behalve hoog in, integendeel, volgens mij ik een van de nieuwste users hier.
Als ik geen probleem heb valt er ook niks uit te leggen hè vriend.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mooiste is dat je nog steeds niet gezegd wat je probleem is.
I stand corrected.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ArnieAlberts post pas een maand op FOK!
edit: 13 dagen
Tja kijk ik dacht dat er wat was, want toen je ineens foto's begon te strooien (Net zoals dat honderd topics geleden ook begon met Katy Perry... Of was het Elmo?) en ik er wat van zei had ik het meteen gedaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:58 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Als ik geen probleem heb valt er ook niks uit te leggen hè vriend.
De grap is natuurlijk dat NS teken en dan informatie ernaast.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is ouder dan dit jaar
[ afbeelding ]
Mij kom je toch overal tegen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:00 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, jullie weten toch dat ik jullie heel erg ga missen ONZ mensjes, ik zit een beetje jullie mee op te hitsen.
Hé CindieY!quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Timur, zout toch es op. LaatIlse
zien.
Welke Sophie?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hai!
Heeft Sophie nou een pittig kapsel?
Ik vind d'r wel leukquote:
Dat Katy Perry-gifje is een traditie in dit topic, die niemand hier kent omdat ze allemaal alleen hier langskomen met Serious Request om zoveel mogelijk topics vol te spammen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Tja kijk ik dacht dat er wat was, want toen je ineens foto's begon te strooien (Net zoals dat honderd topics geleden ook begon met Katy Perry... Of was het Elmo?) en ik er wat van zei had ik het meteen gedaan.
Van de NOS ja.quote:
Bij dezenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
4,1 miljoen euro is er binnen hier? Wist ik niet eens.
Eens.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:03 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat Katy Perry-gifje is een traditie in dit topic, die niemand hier kent omdat ze allemaal alleen hier langskomen met Serious Request om zoveel mogelijk topics vol te spammen.
definitief volgt nog... het is sowieso boven de 4,1quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
4,1 miljoen euro is er binnen hier? Wist ik niet eens.
Dus het volspammen van een topic is niet goed tenzij het een Katy Perry-plaatje is?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:03 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat Katy Perry-gifje is een traditie in dit topic, die niemand hier kent omdat ze allemaal alleen hier langskomen met Serious Request om zoveel mogelijk topics vol te spammen.
Man jij doet alsof jij Koning Karel de Grootte bentquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:03 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee okquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:03 schreef dasorakel het volgende:
[..]
definitief volgt nog... het is sowieso boven de 4,1
Traditie? Die SNL-aflevering is van 3 maanden terug!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:03 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/sr10_playerquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:04 schreef CindieY het volgende:
Er was toch ook een stream waarbij je kon switchen naar audio? Switchen tussen 2 schermpjes om het geluid te muten en weer aan te zetten werkt niet zo tactisch
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:03 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee, het gaat er om dat er users zijn die in dit topic posten en dat er users zijn die in dit topic posten tijdens SR, van degene die tijdens SR posten heb je gasten uit ONZ en gewoon chille users, en dan beginnen die uit onz altijd te zeuren over dingen die in dit topic normaal zijn zoals die gifjes.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dus het volspammen van een topic is niet goed tenzij het een Katy Perry-plaatje is?
't Is dat jij het zegt. Jij hebt namelijk altijd gezegd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Traditie? Die SNL-aflevering is van 3 maanden terug!
ohh je hebt ook je portomonnee nog ff open getrokken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:04 schreef Geo3kant het volgende:
Nederland krijgt 8.5 miljoen, ik voel het!
[..]
Lijkt me veel. Ik houd 't op 7,3 mln.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:04 schreef Geo3kant het volgende:
Nederland krijgt 8.5 miljoen, ik voel het!
Deze reactie is helaas te achterlijk om inhoudelijk op in te gaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man jij doet alsof jij Koning Karel de Grootte bent
[..]
Ik denk altijd bij dat soort dingen... He wat? Leg eens uit!!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, het gaat er om dat er users zijn die in dit topic posten en dat er users zijn die in dit topic posten tijdens SR, van degene die tijdens SR posten heb je gasten uit ONZ en gewoon chille users, en dan beginnen die uit onz altijd te zeuren over dingen die in dit topic normaal zijn zoals die gifjes.
8.5 ik denk dat er nog 1 maybe 2 miljoen toch komt van de staatquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt me veel. Ik houd 't op 7,3 mln.
3fmfan.nlquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:04 schreef CindieY het volgende:
Er was toch ook een stream waarbij je kon switchen naar audio? Switchen tussen 2 schermpjes om het geluid te muten en weer aan te zetten werkt niet zo tactisch
Dank, maar m'n computer schijnt over onvoldoende geheugen te beschikken. Lijkt me sterk, maar ok.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/sr10_player
1-post bij het draaien van een Perry plaat is geen topic vol spammen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dus het volspammen van een topic is niet goed tenzij het een Katy Perry-plaatje is?
Het is hier gewoon gezelligquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, het gaat er om dat er users zijn die in dit topic posten en dat er users zijn die in dit topic posten tijdens SR, van degene die tijdens SR posten heb je gasten uit ONZ en gewoon chille users, en dan beginnen die uit onz altijd te zeuren over dingen die in dit topic normaal zijn zoals die gifjes.
quote:
Zou ik raar vinden. Zou natuurlijk leuk zijn, maar tonen dan niet dat ze een rechte rug hebbenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
8.5 ik denk dat er nog 1 maybe 2 miljoen toch komt van de staat
Besteed er geen aandacht aan, je bent baasquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:06 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
1-post bij het draaien van een Perry plaat is geen topic vol spammen.
Dat hebben ze ook nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou ik raar vinden. Zou natuurlijk leuk zijn, maar tonen dan niet dat ze een rechte rug hebben.
mijn idee... ik gok op een hele nette 5,3 miljoenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou ik raar vinden. Zou natuurlijk leuk zijn, maar tonen dan niet dat ze een rechte rug hebben.
meerquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:07 schreef dasorakel het volgende:
[..]
mijn idee... ik gok op een hele nette 5,3 miljoen
dat zou mooi zij, dan hebben ze in ieder geval meer als Belgiequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:07 schreef dasorakel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:07 schreef Intrepidity het volgende:
Straks als de deur van het glazen huis open gaat en de heren naar buiten stappen zouden ze eigenlijk de UIT HET RAAAAAM jingle moeten laten horen
Straks als de deur van het glazen huis open gaat en de heren naar buiten stappen zouden ze eigenlijk de UIT HET RAAAAAM jingle moeten laten horen
Waar ligt Begiequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zou mooi zij, dan hebben ze in ieder geval meer als Begie
Dat moet sowieso eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zou mooi zij, dan hebben ze in ieder geval meer als Belgie
Is al de zoveelste keer van ajacied!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:07 schreef Symphonic het volgende:
Die Kermitplaatjes mogen best wel weer opfucken...
denk een mooie 7,25 miljoen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:07 schreef dasorakel het volgende:
[..]
1e keer pas vandaag jankbal.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is al de zoveelste keer van ajacied!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:
de eerste keer dat hem i hem zag vond ik hem ok leuk, maar het blijft natuurlijk niet leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat denk je?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:10 schreef dasorakel het volgende:
kwamen er vandaag ook veel van die grote bedragen binnen?
Wat een domme vraagquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:10 schreef dasorakel het volgende:
who are you?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Besteed er geen aandacht aan, je bent baas
Viel wel mee... Office Depot bv 200.000,00quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:10 schreef dasorakel het volgende:
uhuquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:10 schreef dasorakel het volgende:
225.000 van Philipsquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:10 schreef dasorakel het volgende:
neequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:10 schreef dasorakel het volgende:
was ook de eerste maar ook de beste uit het raam van 2010 en dat wisten we toen alquote:
normaal gesproken wel.. heb t niet echt kunnen volgen. Werk enzo.quote:
Kut zit samen met dagoduck in een quotequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
de eerste keer dat hem i hem zag vond ik hem ok leuk, maar het blijft natuurlijk niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |