Dank, maar m'n computer schijnt over onvoldoende geheugen te beschikken. Lijkt me sterk, maar ok.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/sr10_player
1-post bij het draaien van een Perry plaat is geen topic vol spammen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dus het volspammen van een topic is niet goed tenzij het een Katy Perry-plaatje is?
Het is hier gewoon gezelligquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, het gaat er om dat er users zijn die in dit topic posten en dat er users zijn die in dit topic posten tijdens SR, van degene die tijdens SR posten heb je gasten uit ONZ en gewoon chille users, en dan beginnen die uit onz altijd te zeuren over dingen die in dit topic normaal zijn zoals die gifjes.
quote:
Zou ik raar vinden. Zou natuurlijk leuk zijn, maar tonen dan niet dat ze een rechte rug hebbenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
8.5 ik denk dat er nog 1 maybe 2 miljoen toch komt van de staat
Besteed er geen aandacht aan, je bent baasquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:06 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
1-post bij het draaien van een Perry plaat is geen topic vol spammen.
Dat hebben ze ook nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou ik raar vinden. Zou natuurlijk leuk zijn, maar tonen dan niet dat ze een rechte rug hebben.
mijn idee... ik gok op een hele nette 5,3 miljoenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou ik raar vinden. Zou natuurlijk leuk zijn, maar tonen dan niet dat ze een rechte rug hebben.
meerquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:07 schreef dasorakel het volgende:
[..]
mijn idee... ik gok op een hele nette 5,3 miljoen
dat zou mooi zij, dan hebben ze in ieder geval meer als Belgiequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:07 schreef dasorakel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:07 schreef Intrepidity het volgende:
Straks als de deur van het glazen huis open gaat en de heren naar buiten stappen zouden ze eigenlijk de UIT HET RAAAAAM jingle moeten laten horen
Straks als de deur van het glazen huis open gaat en de heren naar buiten stappen zouden ze eigenlijk de UIT HET RAAAAAM jingle moeten laten horen
Waar ligt Begiequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zou mooi zij, dan hebben ze in ieder geval meer als Begie
Dat moet sowieso eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zou mooi zij, dan hebben ze in ieder geval meer als Belgie
Is al de zoveelste keer van ajacied!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:07 schreef Symphonic het volgende:
Die Kermitplaatjes mogen best wel weer opfucken...
denk een mooie 7,25 miljoen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:07 schreef dasorakel het volgende:
[..]
1e keer pas vandaag jankbal.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is al de zoveelste keer van ajacied!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:
de eerste keer dat hem i hem zag vond ik hem ok leuk, maar het blijft natuurlijk niet leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat denk je?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:10 schreef dasorakel het volgende:
kwamen er vandaag ook veel van die grote bedragen binnen?
Wat een domme vraagquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:10 schreef dasorakel het volgende:
who are you?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Besteed er geen aandacht aan, je bent baas
Viel wel mee... Office Depot bv 200.000,00quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:10 schreef dasorakel het volgende:
uhuquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:10 schreef dasorakel het volgende:
225.000 van Philipsquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:10 schreef dasorakel het volgende:
neequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:10 schreef dasorakel het volgende:
was ook de eerste maar ook de beste uit het raam van 2010 en dat wisten we toen alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |